تحقیق بررسی تأثیر رضایت مشتریان بانک از عملکرد کارکنان

چهار شنبه 30 آذر 1394
ن : علیرضا

تحقیق بررسی تأثیر رضایت مشتریان بانک از عملکرد کارکنان

تحقیق-بررسی-تأثیر-رضایت-مشتریان-بانک-از-عملکرد-کارکنان

تحقیق بررسی تأثیر رضایت مشتریان بانک از عملکرد کارکنان

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق بررسی تأثیر رضایت مشتریان بانک از عملکرد کارکنان را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 35
حجم فایل: 62
قیمت: : 13000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
نقش مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک ابزار استراتژیک در توسعه سازمانهای تولیدی و خدماتی انکار ناپذیر است. هر چند که مقوله جدیدی نیست و از زمانی که عرضه و تقاضا وجود داشته باشد هر گاه عرضه بر تقاضا پیشی گرفته است ایجاد ارتباط با مشتری در جهت نگهداری او و ایجاد حس وفا داری در او مدنظر بوده. امروزه با ورود تکنولوژی های جدید ارتباط الکترونیکی مقوله مدیریت ارتباط یا مشتریان با توجه به ایجاد بستر های جدید ارتباطی دچار تحول شده اند  و امکانات بسیار زیاد و جدیدی را به سازمانها و بنگاههای اقتصادی داده اند. در کشور ما نیز همگان موارد ذکر شده را پذیرفته و تایید می نمایند.،اما مشکل اینجاست که شاخص های مشخص و فاکتورهای که بتواند گویای یک سازمان از این نظر باشد و به تصمیم گیری مدیریت سازمان در این زمینه کمک نماید وجود ندارد.در این تحقیق ابتدا به عنوان یک مطالعه موردی وضعیت و شرایط مدیریت ارتباط با مشتری و میزان کاربرد و کارائی آن در بانک صادرات برازجان مطالعه و بررسی شده است. همچنین در این تحقیق برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها نیز از روشهای آماری تی استیودنت،آزمون دو جمله ای و آزمون تحلیل واریانس فریدمن استفاده شده است. در پایان نیز با توجه به نتایج تحقیق پیشنهاداتی ارائه شده است. 

فهرست مطالب:
چکیده 
فصل اول: مقدمه و کلیات
مقدمه
بیان مسأله
اهداف تحقیق
هدف  اصلی 
فرضیات تحقیق
فرضیه اصلی
فرضیه فرعی
تعاریف متغیر های تحقیق 
قلمرو تحقیق
مدل تحقیق
فصل دوم: ادبیات تحقیق
چارچوب نظری تحقیق
CRM -2-1 یا مدیریت ارتباط با مشتری
۲-۲-رضایت مشتری
۳-۲-خدمتبه مشتری
۴-۲-سطوح CRM
۱-۴-۲- CRM عملیاتی
۲-۴-۲- CRM تحلیلی
۳-۴-۲- CRM مشارکتی
۵-۲-عوامل موفقیت CRM
۶-۲-نتایج حاصل از پیاده سازی CRM
۸-۲-چرخه تجاری مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
۱-۸-۲-درک نیاز های مشتریان و تمایز بر مبنای مشتریان
۲-۸-۲-توسعه و بهبود بر مبنای مشتریان
۳-۸-۲-تاثیر متقابل و تعامل با مشتریان
۴-۸-۲-نگهداری و حفظ مشتریان با ارزش
۹-۲-عوامل مؤثر بر رضایت
۱-۹-۲-اعتبار (اعتماد)
۲-۹-۲-پاسخگویی
۳-۹-۲-قابلیت های کاری (اطمینان خاطر)
۴-۹-۲-شواهد فیزیکی:
۵-۹-۲-دسترسی:
۶-۹-۲-ارتباطات:
فصل سوم: روش تحقیق
۱-۳-جامعه آماری،نمونه و روش تحقیق
۲-۳-ابزار جمع آوری داده ها
۳-۳-روایی وپایایی پرسشنامه
۴-۳-روش تحلیل داده ها
فصل چهارم: نتیجه تحلیل داده ها
۱-۴-آزمون فرض اصلی
۲- ۴-آزمون فرضیه فرعی اول
۳-۴-آزمون فرضیه دوم
۴-۴-آزمون فرضیه فرعی سوم
۵-۴-آزمون فرضیه فرعی چهارم
۶-۴ رتبه دهی عوامل چهارگانه تشکیل دهنده CRM
۱-۶-۴-نتایج حاصل از آزمون فریدمن برای رتبه بندی شاخصهای  عامل کیفیت خدمات
۲-۶-۴-نتایج حاصل از آزمون فریدمن برای رتبه بندی شاخصهای  عامل دسترسی به خدمات
۳-۶-۴-نتایج حاصل از آزمون فریدمن برای رتبه بندی شاخصهای  عامل ویژگی خدمات
۴-۶-۴نتایج حاصل از آزمون فریدمن برای رتبه بندی شاخصهای  عامل رسیدگی به شکایات مشتریان
فصل پنجم: نتایج پژوهش
۱-۷-۴-می توان منافع حاصل از کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری برای مشتریان و بانک را به شرح زیر ارائه نمود.
پیشنهادات
۱)در مورد سرعت عمل کارکنان
۲)در مورد فناوری مناسب
۳)در مورد دانش فنی کارکنان
۴)در مورد آگاهی مشتریان
۵)در مورد عوامل ظاهری
۶)در مورد نحوه برخورد کارکنان
۱-۵-پیشنهادات بر اساس نتایج تحقیق
۲-۵-پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی
منابع وماخذ فارسی
پیوست

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق بررسی تأثیر رضایت مشتریان بانک از عملکرد کارکنان, تحقیق بررسی تأثیر رضایت مشتریان بانک از عملکرد کارکنان, بررسی تأثیر رضایت مشتریان بانک از عملکرد کارکنان, تأثیر رضایت مشتریان بانک از عملکرد کارکنان, رضایت مشتریان بانک از عملکرد کارکنان, دانلود تحقیق بررسی تاثیر رضایت مشتریان بر عملکر بانک, تحقیق بررسی تاثیر رضایت مشتریان بر عملکر بانک, بررسی تاثیر رضایت مشتریان بر عملکر بانک, تاثیر رضایت مشتریان بر عملکر بانک, رضایت مشتریان بر عملکر بانک, CRM عملیاتی, CRM تحلیلی, CRM مشارکتی, پیاده سازی CRM, دانلود تحقیق بررسی رضایت مشتریان بانک, تحقیق بررسی رضایت مشتریان بانک, بررسی رضایت مشتریان بانک,


چهار شنبه 29 آذر 1394
ن : علیرضا

تحقیق تأثیر استرس بر افت تحصیلی

تحقیق-تأثیر-استرس-بر-افت-تحصیلی

تحقیق تأثیر استرس بر افت تحصیلی

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق تأثیر استرس بر افت تحصیلی را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 33
حجم فایل: 40
قیمت: : 12000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از مقدمه:
15 تا 30%  دلایل افت تحصیلی در میان دانش آموزان به دلیل اضطراب و استرس در سر جلسه است. تعریف افت تحصیلی: افت از نظر لغت به معنای کمبود کمی و کم و کاست و نقصان است منظور از افت تحصیلی دانش آموزان کاهش عملکرد تحصیلی دانش آموزان از سطح رضایت بخش به سطحی نا مطلوب است. همچنین افت تحصیلی در لغت به معنای ضایعات منابع کردن که بیشتر از نظر اقتصاددانان مطرح شده است اما در بعضی از متون فارسی کلمه ترک تحصیل نیز معادل افت تحصیلی در نظر گرفته شده است. عبارتی افت تحصیلی عبارت است از نزول از یک سطح بالاتر به سطح پایین تر در تحصیل و آموزش. افت تحصیلی به معنای ذقیق آن زمانی است که فاصله قابل توجهی بین توان و استعداد بالقوه و توان بالفعل فرد در فعالیتهای درس و پیشرفت تحصیلی مشهود است. اگر چه این تعریف می تواند همه کسانی را که به دنبال شکستهای پی درپی از تحصیل عقب مانده اند و یا به اصلاح مردود شده اند را در برگیرد اما مفهوم افت تحصیلی صرفاً در تجدیدی خلاصه نمی شود می تواند شامل هر دانش آموز و هر دانشجوی شود که اکتسابهای دانشجویی و آموزشگاهی او کمتر از توان بالقوه و حد انتظار اوست.

فهرست مطالب:
فصل اول
مقدمه
عوامل داخلی 
بیان مساله 
ضرورت و اهداف مساله 
اهداف تحقیق 
سوالات تحقیق 
فرضیه های تحقیق 
مفاهیم و متغییرهای تحقیق 
مبانی نظری 
فصل دوم
پیشینه تحقیق 
نتیجه گیری پیشنیه تحقیق 
فصل سوم
انواع اضطراب 
الف) اضطراب مزمن 
ب) اضطراب حاد
ج) اضطراب تسهیل کننده یا تسریع 
اضطراب در حد رفتار
اضطراب در سطح ارتباط 
بیان اضطراب در سطح شناختی 
شیوه های درمانگری اضطراب 
عوامل خانوادگی مؤثر بر اضطراب امتحانات 
فصل چهارم
روش شناسی تحقیق 
روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه گیری:
روش تجزیه و تحلیل داده ها 
فصل پنجم
نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق تأثیر استرس بر افت تحصیلی, تحقیق تأثیر استرس بر افت تحصیلی, تأثیر استرس بر افت تحصیلی, استرس بر افت تحصیلی, دانلود مقاله تأثیر استرس بر افت تحصیلی, مقاله تأثیر استرس بر افت تحصیلی, دانلود تحقیق بررسی تأثیر استرس بر افت تحصیلی, تحقیق بررسی تأثیر استرس بر افت تحصیلی, بررسی تأثیر استرس بر افت تحصیلی, دانلود تحقیق بررسی تاثیر استرس بر تحصیل, تحقیق بررسی تاثیر استرس بر تحصیل, بررسی تاثیر استرس بر تحصیل, دانلود تحقیق بررسی اثر استرس بر افت تحصیلی دانش آموزان, تحقیق بررسی اثر استرس بر افت تحصیلی دانش آموزان, بررسی اثر استرس بر افت تحصیلی دانش آموزان, اثر استرس بر افت تحصیلی دانش آموزان, استرس بر افت تحصیلی دانش آموزان,


چهار شنبه 27 آذر 1394
ن : علیرضا

پروژه بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی در دوره ابتدایی

پروژه-بررسی-تاثیر-دوره-پیش-دبستانی-در-دوره-ابتدایی

پروژه بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی در دوره ابتدایی

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، پروژه بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی در دوره ابتدایی را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 37
حجم فایل: 158
قیمت: : 10000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
 امروزه در بسیاری از نظامهای پیشرفته جهان، مساله آموزش و پرورش پیش دبستانی به عنوان یکی از پایه های اساسی تعلیم و تربیت پذیرفته شده به طوریکه پنجمین اصل از اصول راهنمای سیاستهای آموزشی سازمان جهان تعلیم و تربیت آموزش و تربیت نوباوگان است. بدون تردید این آموزش به عنوا ن یک عامل قوی در ارتباط کودک با اجتماع تاثیر می گذارد تا آن جا که ترس و نگرانی کودک را نسبت به مدرسه از بین برده و انگیزه لازم جهت یادگیری را در او فراهم می آورد و این امر عامل مهم جهت رشد اجتماعی و پیشرفت دانش آموزان است.
تحقیق حاضر با موضوع تاثیرگذراندن دوره پیش دبستانی بر پیشرفت تحصیلی و رشد اجتماعی دانش آموزان کلاس اول ابتیدایی می باشد که شامل پنج فصل است و چکیده ای از هر یک از فصول مختصر درک می گردد.
در فصل اول تحقیق ابتدا بیان مساله و سپس بیان اهداف نوشته شده است که نشان دهنده اهمیت آموزشهای پیش دبستانی است پس از آن اهمیت و ضرورت مساله بیان شده است سپس فرضیات تحقیق که شامل چهار فرض آماری و دو فرضیه صفر می باشد و در انتها تعریف عملیاتی واژه ها نوشته شده است. 
در فصل دوم پیشینه تحقیق و مطالعاتی که قبلا به وسیله پژوهشگران و مولفین کتب مختلف مرتبط با موضوع تحقیق با ذکر نویسنده بیان گردیده است.
فصل سوم تحقیق شامل مقدمه و جامعه آماری که شامل دانش آموزان کلاس اول اعم از دختر و پسر است که در دبستانهای بخش درودزن در سال 87-86 می باشند.
نمونه آماری شامل 60 دانش آموز است که با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای 6 مدرسه و از هر مدرسه 10 دانش آموز که 5 نفر آنها کودکستان رفته و 5 نفر کودکستان نرفته است.
ابزار جمع آوری اطلاعات شامل یک پرسشنامه و با 20 سئوال و پنج گزینه است که در اختیار معلمان جهت پاسخگویی قرار داده شد. سپس متغیرهای مستقل، وابسته کنترل و توضیح داده شده اند و پس از آن اعتبار و پایایی سئوالات پرسشنامه ذکر گردیده است سپس از آزمون، برای مقایسه میانگیهای دو گروه مستقل به عنوان روش آماری استفاده شد و در نهایت طرح تحقیق که از نوع عملی مقایسه ای می باشد ذکر شده است.
در فصل چهارم ابتدا تجزیه و تحلیل هر یک از سئوالات پرسشنامه و تعیین فراوانی درصدی و پس از آن تجزیه و تحلیل فرضیات صورت گرفت که فرض آماری پرسشنامه در رابطه با تاثیر گذراندن دوره پیش دبستانی بر پیشرفت تحصلی و رشد اجتماعی که با استفاده از پرسشنامه بدست آمده بود و ملاحظه شد که پرسشنامه برابر با 7/22 و بحرانی جدول برابر با 2 می باشد این فرض را تایید کرد و رابطه معناداری را نشان داد اما فرضیه دیگر در رابطه با معدل و گذراندن دوره پیش دبستانی که برابر با 59% بود رد شد و این امر شاید بدلیل عدم استفاده صحیح از وسایل و امکانات کمک آموزشی باشد.
در فصل پنجم خلاصه نتایج و تحقیقات به عمل آمده نوشته شده است.

فهرست مطالب:
چکیده    
فصل اول: طرح تحقیق    
مقدمه    
بیان مساله    
بیان اهداف    
اهمیت و ضرورت مساله    
فرضیات تحقیق    
تعاریف عملیاتی    
فصل دوم: پیشینه    
مقدمه    
مرور مطالعات انجام شده     
فصل سوم: روش اجرا    
مقدمه    
جامعه آماری    
نمونه آماری    
روش نمونه گیری    
ابزار جمع آوری اطلاعات    
روش تهیه پرسشنامه و اجرای آن    
بررسی متغیرهای مورد مطالعه    
اعتبار و پایایی        
روش آماری تحقیق    
طرح تحقیق   
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات    
جداول    
روش آماری مورد استفاده    
تجزیه و تحلیل فرضیات    
فصل پنجم: نتیجه گیری    
نتیجه گیری کلی    
پیشنهادات    
محدودیت ها    
فهرست منابع و مآخذ    
پیوست
فهرست جداول

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی در دوره ابتدایی , پروژه بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی در دوره ابتدایی, بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی در دوره ابتدایی , تاثیر دوره پیش دبستانی در دوره ابتدایی , دوره پیش دبستانی در دوره ابتدایی , دانلود تحقیق بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی در دوره ابتدایی , تحقیق بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی در دوره ابتدایی , بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی در دوره ابتدایی , دانلود پروژه بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی بر دوره ابتدایی , پروژه بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی بر دوره ابتدایی , بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی بر دوره ابتدایی , تاثیر دوره پیش دبستانی بر دوره ابتدایی , ,


چهار شنبه 26 آذر 1394
ن : علیرضا

پروژه بررسی رابطه عزت نفس با شیوه های فرزند پروری

پروژه-بررسی-رابطه-عزت-نفس-با-شیوه-های-فرزند-پروری

پروژه بررسی رابطه عزت نفس با شیوه های فرزند پروری

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، پروژه بررسی رابطه عزت نفس با شیوه های فرزند پروری را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 55
حجم فایل: 195
قیمت: : 8000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از مقدمه:
عزت نفس و مقوله خود ارزشمندی یکی از اساسی ترین علت رشد مناسب شخصیت جوانان می باشد .بهره گیری از قدرت تصمیم گیری اعتماد به نفس قوی و اراده وخلاقیت و نوآوری سلامت فکر و بهداشت روانی رابطه با میزان وچگونگی عزت نفس واحساس ارزشمندی دارد. امروزه در درمان خیلی از اختلالات شخصیتی و رفتاری نوجوانان وجوانان مشکل کمرویی، لجبازی و پرخاشگری و ارزیابی پرورش احساس عزت نفس وتقویت اعتماد به نفس و مهارتهای فردی و اجتماعی آنان نقش موثر و بسزائی دارد.
برای اینکه کودکان ونوجوانان بتوانند از حداکثر خلاقیت فکری، ذهنی خود بهره مند گردند باید نگرش مثبت به خود ومحیط اطراف خود داشته باشند. بی شک آنها که عزت نفس بالا دارند نسبت به همسالان خود در شرایط مساوی، پیشرفت تحصیلی بالاتر و بازده بیشتر از خود نشان می دهند شیوه هایی که هرکدام از والدین در نظر می گیرند.هرکدام از این کسب ها در عزت نفس شخص نقش مهمی را ایفا می کند وعامل موثری که می تواند شخص را وادار نماید تا به نحوی موثر عمل نماید وبا جدیت وپشتکار کارهایش را انجام دهد عزت نفس است. عزت نفس طبق گفته بسیاری از دانشمندان شامل دو فرایند می شود ...

فهرست مطالب:
فصل اول
مقدمه
الف: خودارزشیابی 
ب: خود ارزشمندی 
هدف پژوهش 
اهمیت موضوع 
فرضیه  های پژوهش
سؤالات پژوهش 
تعریف و اصطلاحات 
خانواده
شیوه های فرزند پروری 
فصل دوم
مقدمه
الگوهای شیفر 
والدین سخت گیر
تک والدینی و تاثیر آن روی شیوه های فرزند  پروری 
وضعیت اقتصادی اجتماعی در رابطه با شیوه های فرزند پروری  
سهل یا سخت گیری در شیوه های پرورش فرزندان 
تحقیقات انجام شده در زمینه عزت نفس
فصل سوم
طرح کلی پژوهش 
ابزار اندازه گیری 
روش آماری 
فصل چهارم
جداول
نمودار ها
فصل پنجم
بحث و نتیجه گیری
محدودیت ها
پیشنهادات

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی رابطه عزت نفس با شیوه های فرزند پروری, پروژه بررسی رابطه عزت نفس با شیوه های فرزند پروری, بررسی رابطه عزت نفس با شیوه های فرزند پروری, رابطه عزت نفس با شیوه های فرزند پروری , عزت نفس با شیوه های فرزند پروری, دانلود پروژه رابطه عزت نفس با شیوه های فرزند پروری, پروژه رابطه عزت نفس با شیوه های فرزند پروری , دانلود پروژه رابطه عزت نفس با فرزند پروری, پروژه رابطه عزت نفس با فرزند پروری , رابطه عزت نفس با فرزند پروری, دانلود تحقیق رابطه عزت نفس با فرزند پروری , تحقیق رابطه عزت نفس با فرزند پروری, دانلود پروژه رابطه عزت نفس و فرزند پروری, پروژه رابطه عزت نفس و فرزند پروری, رابطه عزت نفس و فرزند پروری, عزت نفس و فرزند پروری, ,


چهار شنبه 25 آذر 1394
ن : علیرضا

تحقیق شهر الکترونیکی

تحقیق-شهر-الکترونیکی

تحقیق شهر الکترونیکی

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق شهر الکترونیکی را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 56
حجم فایل: 106
قیمت: : 10000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
امروز در كلان شهرهاي ايران، شهروندان زمان زيادي را صرف فعاليت هاي تكراري و غير مفيد  نظير پيمودن مسافت هاي طولاني براي خريد كالا و دريافت خدمات، معطل شدن در ترافيك هاي سنگين انتظار در صف بانك ها  مي كنند. در عصر حاضر فناوري اطلاعات مهمترين ابزار براي مديريت صحيح كليه واحدهاي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و سياسي محسوب ميگردد. در شهر الكترونيك، شهروندان در تمام اوقات شبانه روز به پايگاه هاي داده خدمات دولتي و بخش خصوصي بر روي شبكه وب دسترسي دارند. ايجاد شهر الكترونيك تاثيرات بسياري را در زمينه هاي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و سياسي براي اداره شهر و شهروندان به دنبال خواهد داشت. استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات نقش اساسي در حل مسائل ترافیکی كلان شهرها دارد. امروزه ترافيک در بسياري از کلا ن شهرهاي کشور به بزرگترين معضل شهر نشيني تبديل شده است. در آسيب شناسي معضل ترافيک که منشا خيلي از مشکلا ت امروز شهرها محسوب مي شود به مواردي بر مي خوريم که نشان مي دهد ريشه هاي حل ترافيک به حوزه هاي فرابخش شهرداري و شهروندي مي رسد.ابتدا بايد تعريفي ساده از واقعه ترافيک داشته باشيم.ترافيک به معناي افزايش حجم رفت و آمد در فضاي محدودي از معبر تعريف شده است.حال ريشه هاي افزايش حجم رفت و آمد مردم و وسائط نقليه شان چيست، سوژه اي است که در اين مجال به بررسي آن خواهيم پرداخت.رفت  و آمدها در  شهرها اکثرا براي مراجعه به دفاتر، نمايندگي و ادارات گوناگون صورت مي گيرد. هنگامي که اين مراجعات در تعداد ادارات و تعداد ارباب رجوع آنها ضرب مي شود عدد کلاني را ارايه مي کند که برابر است با همان حجم فزاينده ترافيک در خيابان هاي اصلي و مرکزي شهرها.اين وضع ترافيکي زماني غير قابل تحمل تر مي شود که مراجعات ارباب رجوعان به دلا يل متعدد بروکراسي اداري برابر چندين بار در يک مقطع زماني کوتاه تکرار مي شود.در اين راه بن بست گونه معضل ترافيک توجه به دولت الکترونيک و توسعه آن خودنمايي مي کند.دولت الکترونيک در ابعاد گوناگون زندگي يک شهروند ساکن شهرهاي بزرگ نقش ايفا مي کند از دوره کودکي تا زمان پيري استفاده از امکانات فضاي مجازي ادارات مي تواند شهروندان را بدون جابه جايي به دريافت خدمات گوناگون شهري برساند . بايد يک مرور ساده البته در حجم بسيار بالا  مي توان متوجه شد که خيلي از مراجعات روزمره شهروندان کاهش پيدا خواهد کرد.
واژگان کلیدی: شهر الکترونیک، فناوری اطلاعات، کاهش ترافیک، اینترنت

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
فناوری های نوین در کنترل ترافیک
قابلیت و اهداف قابل دسترس در سامانه اطلاع رسانی ترافیک برخط
نرم افزار مسیر سبز
مزایای مسیر سبز
نحوه نصب و اجرا
تعریف شهر الکترونیکی
عملکرد شهر الکترونیک
ویژگی های شهر الکترونیکی خوب
اهداف شهر الکترونیکی
ویژگی های اساسی شهر الکترونیکی
مزیت های شهر الکترونیکی
برخی از مزایای شهر الکترونیکی
فرهنگ سازی در زمینه استفاده از فناوری اطلاعات
نظریات مربوط به رابطه بین حمل ونقل وارتباطات
تأثیرات بالقوه سیستم فناوری اطلاعات در رفتارهای سفری
اشتغال موقت و نیمه موقت 
اشتغال متحرک
آموزش
سیستم های خودکار اطلاع رسانی به رانندگان وسایل نقلیه شخصی
استفاده های صنعتی از حمل و نقل و ارتباطات
تغییرات ساختاری در حمل و نقل کالا 
اهمیت گسترش فناوری اطلاعات در سطح ملی
۱) تبعات مثبت اقتصادی
۲) تبعات مثبت فرهنگی
نقش فناوری اطلاعات در اقتصاد کلان شهرها
فناوری اطلاعات و کاهش هزینه های کنترل ترافیک
برخی از مکانیزم های این جایگزینی
الف) استفاده از خدمات الکترونیکی، بدون نیاز به سفر
ب) انجام بخشی از فعالیت های شغلی در منزل
ج) افزایش تعداد مشاغل کاملا خانگی
د) کاهش مسافرت های مربوط به مشتریان بنگاه های خدماتی
فناوری اطلاعات راه‌حل مشکل ترافیک خاورمیانه 
استفاده از فناوری های اطلاعات برای کاهش بار ترافیک
IT در راه‌آهن
1ـ برنامه‌ريزي ريل
2ـ سيستم‌هاي كنترل عمليات
3ـ تكنولوژي سيگنال
4ـ سيستم اطلاع‌رساني (بخش عمليات و مسافر)
ارتباط با دانشگاه ها و نهادهاي تحقيقاتي
كاربرد تجارت الكترونيك
سطح فعاليت اجرائي يا B2C (Business to customer)
فعاليت (B2B يا Business Business to )
فعاليت B2G
مدیریت ترافیک شهری با جی ای اس
نتیجه گیری 
ارائه پیشنهادات
منابع و مآخذ

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق شهر الکترونیکی , تحقیق شهر الکترونیکی , شهر الکترونیکی , مزایای شهر الکترونیکی , دانلود تحقیق آشنایی با شهر الکترونیکی , تحقیق آشنایی با شهر الکترونیکی , آشنایی با شهر الکترونیکی , تحقیق تعریف شهر الکترونیکی , تعریف شهر الکترونیکی , تحقیق عملکرد شهر الکترونیک , عملکرد شهر الکترونیک , ویژگی های شهر الکترونیکی خوب , دانلود اهداف شهر الکترونیکی , اهداف شهر الکترونیکی , ویژگی های اساسی شهر الکترونیکی , دانلود تحقیق مزیت های شهر الکترونیکی , تحقیق مزیت های شهر الکترونیکی , مزیت های شهر الکترونیکی ,


پنج شنبه 28 آذر 1394
ن : علیرضا

گزارش کارآموزی در بانک صادرات

گزارش-کارآموزی-در-بانک-صادرات

گزارش کارآموزی در بانک صادرات

با سلام

گروه ما این بار برای شما گزارش کارآموزی در بانک صادرات را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این گزارش کارآموزی را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 55
حجم فایل: 81
قیمت: : 10000 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
گزارشی کامل از تاریخچه بانکداری و  چگونگی عملکرد یک کارمند بانک در شعبه و همچنین توضیح عملیات بانکی از جمله اعتبارات، تسهیلات، سند نویسی، حسابداری در داخل شعبه، قوانین چک و انواع پرداخت ها و دریافت ها

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، اقتصاد ، پول و بازرگانی، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کارآموزی در بانک صادرات, گزارش کارآموزی در بانک صادرات, کارآموزی در بانک صادرات, دانلود کارآموزی بانک صادرات, کارآموزی بانک صادرات, دانلود پروژه کارآموزی در بانک صادرات, پروژه کارآموزی در بانک صادرات, دانلود گزارش کارآموزی در بانک, گزارش کارآموزی در بانک, کارآموزی در بانک, دانلود پروژه کارآموزی حسابداری, پروژه کارآموزی حسابداری, دانلود گزارش کارآموزی حسابداری, گزارش کارآموزی حسابداری, کارآموزی حسابداری, مقاله حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقالات حسابداری, پروژه حسابداری, تحقیق حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, پروژه رشته حسابداری, پروژه های حسابداری, پروژه آمار, پروژه آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, مقاله آمار, مقاله آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, تحقیق آمار, تحقیق آماری, دانلود پروژه آماری,


پنج شنبه 24 آذر 1394
ن : علیرضا

تحقیق صکوک (اوراق بهادار اسلامی)

تحقیق-صکوک-(اوراق-بهادار-اسلامی)

تحقیق صکوک (اوراق بهادار اسلامی)

با سلام

گروه ما این بار برای شما تحقیق صکوک (اوراق بهادار اسلامی) را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این تحقیق را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 62
حجم فایل: 835
قیمت: : 5200 تومان

بخشی از متن:
بخشی از چکیده:
صکوک، اوراق‌ بهادار اسلامی است که با درگیر کردن یک دارایی فیزیکی مشخص و به میان آوردن قراردادهایی مانند اجاره و مضاربه منطبق با قانون شریعت اسلام انتشار می‌یابد. صکوک به عنوان اوراق‌ بهادار با پشتوانه مالي تعريف مي‌شود که بايد خود داراي ارزش باشد و نمي‌تواند براساس فعاليت‌هاي سفته‌ بازي و سوداگرانه و در واقع فعاليت‌هايي که بدون خلق ارزش و کار صورت مي‌گيرند، سودآوري داشته باشد. صکوک، منابع مالي را با پشتوانۀ ترازنامه و دارايي‌هاي فيزيکي شرکت‌هاي خاص جذب مي‌کنند. «سازمان حسابرسي و بازرسي نهادهاي مالي اسلامي» انواع مختلفی برای صكوك ارائه داده است: ...

فهرست مطالب:
چکیده
پیشگفتار
مفاهیم و اصطلاحات
تاریخچه صکوک
تاريخچه انتشار صكوك در دنيا
دسته بندی کلی صکوک
هدف از طراحی صکوک
مشروعیت صکوک
ضرورت اوراق بدهی اسلامی
ويژگي هاي اوراق بهادار اسلامي (صکوک)
معرفي صكوك
چرا صکوک؟
قابلیت‌های صکوک
مزایای شش گانه صکوک
سه ریسک مهم صکوک
صکوک اجاره چیست؟
زیرساخت‌های لازم برای توسعه بازار صکوک
مزایای اوراق صکوک
تفاوت اساسی صکوک با اوراق قرضه مرسوم در بازارهای مالی
ریسک اوراق صکوک
 اوراق صکوک ابزاری شرعی در قانون بانکداری بدون ربا
نقش نامحدود بازار صکوک در توسعه اقتصادی
منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، اقتصاد ، پول و بازرگانی، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق صکوک اوراق بهادار اسلامی, تحقیق صکوک اوراق بهادار اسلامی, صکوک اوراق بهادار اسلامی, دانلود تحقیق اوراق بهادار اسلامی, تحقیق اوراق بهادار اسلامی, اوراق بهادار اسلامی, دانلود تحقیق آشنایی با اوراق بهادار اسلامی, تحقیق آشنایی با اوراق بهادار اسلامی, آشنایی با اوراق بهادار اسلامی, دانلود تحقیق آشنایی با اوراق بهادار, تحقیق آشنایی با اوراق بهادار, دانلود پروژه آشنایی با اوراق بهادار, پروژه آشنایی با اوراق بهادار, دانلود پروژه آشنایی با صکوک, پروژه آشنایی با صکوک, دانلود تحقیق آشنایی با صکوک, تحقیق آشنایی با صکوک, آشنایی با صکوک, مقاله حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقالات حسابداری, پروژه حسابداری, تحقیق حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, پروژه رشته حسابداری, پروژه های حسابداری, پروژه آمار, پروژه آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, مقاله آمار, مقاله آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, تحقیق آمار, تحقیق آماری, دانلود پروژه آماری,


پنج شنبه 20 آذر 1394
ن : علیرضا

مقاله سطح رضایت و انتظارات کارآفرینان در آموزش حسابداری


مقاله-سطح-رضایت-و-انتظارات-کارآفرینان-در-آموزش-حسابداری

مقاله سطح رضایت و انتظارات کارآفرینان در آموزش حسابداری

با سلام

گروه ما این بار برای شما مقاله سطح رضایت و انتظارات کارآفرینان در آموزش حسابداری را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این مقاله را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx, pdf
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 12656
قیمت: : 12000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
سیستم اطلاعات حسابداری، به عنوان زیر شاخه سیستم اطلاعات مدیریت در نظر گرفته می شود، که اطلاعات مورد نیاز درباره ی محیط داخلی و خارجی شرکت ها برای تصمیم گیری های اصلی را فراهم می کند. در این مفهوم، سیستم اطلاعات حسابداری می تواند به صورت سیستمی تعریف شود که اطلاعات مالی و غیر مالی درباره ی کالاهای شرکت، خدمات، بازار و مشتریان و غیره فراهم می کند . در محیط رقابت جهانی کنونی، سیستم اطلاعات حسابداری اطلاعاتی را پیشنهاد می کند که کارفرما ها باید تصمیمات تطبیق پذیری درباره ی گذشته، حال و آینده اتخاذ کنند. علاوه بر این ، یک مدیر موسسه تجاری باید تصمیمات استراتژیک مختلفی اتخاذ کند و عملیاتی برای تضمین پایداری موسسه تجاری با استفاده از داده های حسابداری اعمال کند. 
تکنولوژی پیشرفته، افزایش رقابت و تغییر تقاضا ی مشتری بر تولید تاثیر می گذارد. این توسعه و گسترش ضرورت شناسایی تعداد تغییرات برای شرکت ها را ایجاد می کند. به عبارت دیگر، تغییرات حسابداری در محیط خارجی موسسات تجاری تغییرات داخلی را بر موسسات تجاری تحمیل می کند. به عنوان الزام پایداری، موسسات تجاری باید استراتژی های (سیاست ها) مدیریتی، تولید و بازاریابی بر طبق تغییرات کنونی را تغییر دهد یا تجدید کند. این تغییرات همچنین بر سیستم اطلاعات حسابداری ناکافی تاثیر می گذارد و برای روی آوردن به سیستم های جدید الزامی است. سیستم اطلاعات حسابداری ، علاوه بر اینکه عملیاتش را درون شرکت ها حفظ می کند، موجب می شود تا شرکت ها ارتباط سالم با موسسات امنیت اجتماعی و مالیات با استفاده از آماده سازی اطلاعات و اسناد دقیق و به موقع برقرار کنند. 
در این تحقیق، تحقیقی درباره ی کفایت آموزش حسابداری کنونی، صاحبان شرکت و انتظارات مدیران ارشد مرتبط با سیستم اطلاعات حسابداری تحت انطباق داد و ستد با تغییرات کنونی در  منطقه ی صنعتی سازماندهی شده آکسارای انجام شده است. سطح رضایت و انتظارات کارآفرین ها در آموزش حسابداری کنونی در این تحقیق مورد بررسی قرار گرفته است. 

فهرست مطالب:
چکیده 
1. مقدمه
2. سیستم اطلاعات حسابداری (AIS)
2.1 آموزش حسابداری و رابطه AIS 
3. بازنگری آثار 
4. تحقیق 
4.1 طرح نهایی و متد 
4.2 یافته ها و تجزیه و تحلیل ها  
نتیجه گیری و پیشنهادات 
منابع (در متن اصلی)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، اقتصاد ، پول و بازرگانی، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله سطح رضایت کارآفرینان در آموزش حسابداری, سطح رضایت کارآفرینان در آموزش حسابداری, مقاله سطح رضایت کارآفرینان در آموزش حسابداری, دانلود مقاله انتظارات کارآفرینان در آموزش حسابداری, مقاله انتظارات کارآفرینان در آموزش حسابداری, انتظارات کارآفرینان در آموزش حسابداری, دانلود پروژه رضایت کارآفرینان در آموزش حسابداری, پروژه رضایت کارآفرینان در آموزش حسابداری, رضایت کارآفرینان در آموزش حسابداری, کارآفرینان در آموزش حسابداری, دانلود تحقیق رضایت کارآفرینان در آموزش حسابداری, دانلود تحقیق آموزش حسابداری, تحقیق آموزش حسابداری, مقاله حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقالات حسابداری, پروژه حسابداری, تحقیق حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, پروژه رشته حسابداری, پروژه های حسابداری, پروژه آمار, پروژه آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, مقاله آمار, مقاله آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, تحقیق آمار, تحقیق آماری, دانلود پروژه آماری,


پنج شنبه 16 آذر 1394
ن : علیرضا

پروپوزال بررسی تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران


پروپوزال-بررسی-تاثیر-فرهنگ-بر-حسابداری-در-ایران

پروپوزال بررسی تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران

 گروه ما این بار برای شما پروپوزال بررسی تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این پروپوزال را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم.هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 19
حجم فایل: 506
قیمت: : 13000 تومان

بخشی از متن:
بیان مساله:
در سال های اخیر گرایش شدیدی به استفاده از تئوری های رفتاری در تحقیقات حسابداری بوجود آمده است. بدون شک چنین مطالعاتی باعث غنای رشته حسابداری می شود.ازاینرو بررسی عوامل روانشناختی که بر تهیه صورت های مالی اثر می گذارند با در نظر گرفتن نقش سیاسی- اجتماعی حسابداری در سازمان های مختلف را موجب می گردد. تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد که توسعه و تکامل حسابداری تحت تاثیر عوامل محیطی مختلفی از جمله فرهنگ می باشد. حسابداري فعاليتي انساني است كه تحت تاثير برداشت ها، تفسيرها و قضاوت هاي مربوط به نحوه بكارگيري مفاهيم و استانداردهاي حسابداري قرار مي گيرد . تاثیر فرهنگ در تشریح رفتار سیستم اجتماعی بارها در تحقیقات تایید شده است، اما اثر آن بر حسابداری به عنوان یک سیستم اجتماعی یکی از عناوین جدید تحقیقاتی است.اثر هافستد درباره ی فرهنگ جامع ترین بررسی در تمایزات فرهنگ ملی تا به امروز است.  از نظر هافستد (Hofstede,1980) 4 بعد ارزشی اصلی در هر کشوری می تواند وجود داشته باشد؛ 1- فردگرایی در برابر جمع گرایی، 2- فاصله ی قدرت بزرگ در برابر قدرت کوچک، 3- اجتناب قوی یا ضعیف از عدم اطمینان، 4- مردگرایی در برابر زن گرایی. در تمام این ابعاد، چهارچوب هافستد معیارهای کمی را برای هر یک از کشورهای نمونه ارائه می کند. از سوی دیگر گری(gary,1988) از طریق بررسی کتب و مقالات و به صورت تجربی، چهار بعد ارزشی حسابداری را که می تواند برای تعریف فرهنگ حسابداری کشور(خرده فرهنگ) مورد استفاده قرار گیرد شناسایی کرد: 1- حرفه گرایی در برار کنترل قانونی، 2- یکنواختی در برابر انطباق، 3-محافظه کاری در برابر خوشبینی و 4- رازداری در برابر شفافیت که در آن دو مورد اول مربوط به قدرت و اجبار رویه ی حسابداری در سطح کشور است و دو مورد دوم به اندازگیری و افشای اطلاعات حسابداری در سطح یک کشور مرتبط است. بنابراين كسب شناخت از چگونگي تاثير فرهنگ بر برداشت ها و قضاوت هاي حسابداران، به تلاش براي دستيابي به كاهش تنوع واقعي و عملي در رويه هاي حسابداري و حسابرسي كمك خواهد نمود. 

فهرست مطالب:
1) بیان مساله و تبیین موضوع 
2)ضرورت و اهمیت انجام تحقیق 
3) مبانی نظری (ادبیات موضوع)
4) پیشینه تحقیق (مرور مطالعات گذ شته مرتبط با موضوع) 
5) فرضیه های تحقیق
6) اهداف اصلی تحقیق 
5) سوالات اصلی تحقیق 
8) روش شناسی تحقیق 
الف)  نوع تحقیق 
ب) جامعه مورد مطا لعه 
ج) روش نمونه گیری
د) روش  و ابزار گردآوری داده ها 
ه) شیوه تجزیه و تحلیل داده ها 
9) کاربردهای تحقیق 
جدول زمانبندی

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، اقتصاد ، پول و بازرگانی، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروپوزال بررسی تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران, پروپوزال بررسی تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران, بررسی تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران, تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران, فرهنگ بر حسابداری در ایران, دانلود تحقیق تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران, تحقیق تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران, دانلود مقاله تاثیر فرهنگ بر حسابداری, مقاله تاثیر فرهنگ بر حسابداری, مقاله حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقالات حسابداری, پروژه حسابداری, تحقیق حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, پروژه رشته حسابداری, پروژه های حسابداری, پروژه آمار, پروژه آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, مقاله آمار, مقاله آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, تحقیق آمار, تحقیق آماری, دانلود پروژه آماری,


پنج شنبه 12 آذر 1394
ن : علیرضا

ترجمه مقاله دارایی Asset

با سلام   مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، ترجمه مقاله دارایی Asset را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مقاله دارایی را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عنوان انگلیسی مقاله: Asset

عنوان فارسی مقاله : دارایی


:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود ترجمه مقاله دارایی Asset, ترجمه مقاله دارایی Asset, ترجمه مقاله دارایی, ترجمه مقالهAsset, دانلود ترجمه مقاله, دانلود ترجمه مقاله دارایی, دانلود ترجمه مقاله asset, مقاله asset, حسابداری مدیریت استراتژیک, حسابداری مدیریت استراتژیک, حسابداری مدیریت استراتژیکی, حسابداری مدیریت, حسابداری مدیریت استراتژیکی, مقاله حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقالات حسابداری, پروژه حسابداری, تحقیق حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, پروژه رشته حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقاله اقتصاد, مقاله رشته اقتصاد, مقالات حسابداری, مقالات اقتصاد, پروژه حسابداری, پروژه رشته حسابداری, پروژه اقتصاد, پروژه رشته اقتصاد, پروژه مدیریت پروژه, پروژه سیستم, پروژه تحقیق و توسعه, پروژه های حسابداری, کارآموزی حسابداری, کارآموزی اقتصاد, گزارش کارآموزی حسابداری, گزارش کارآموزی اقتصاد, پایان نامه حسابداری, پایان نامه اقتصاد, دانلود کارآموزی حسابداری, دانلود کارآموزی اقتصاد, دانلود پایان نامه حسابداری, دانلود پایان نامه اقتصاد, پروژه آمار, پروژه آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, مقاله آمار, مقاله آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, تحقیق آمار, تحقیق آماری, دانلود پروژه آماری, دانلود پروژه آمار, دانلود پایان نامه آمار, دانلود پایان نامه آماری, دانلود مقاله آمار, دانلود مقاله آماری, دانلود پایان نامه آمار, دانلود پایان نامه آماری, دانلود تحقیق آمار, دانلود تحقیق آماری, تحقیق آمار, دانلود تحقیق آمار, دانلود پروژه حسابرسی, پروژه حسابرسی, دانلود مقاله حسابرسی, مقاله حسابرسی, دانلود تحقیق حسابرسی, تحقیق حسابرسی, دانلود پایان نامه حسابرسی, پایان نامه حسابرسی, دانلود کارآموزی حسابرسی, کارآموزی حسابرسی, حسابرسی, گزارش کارآموزی حسابداری, گزارش کارآموزی آمار, حسابداری مالی, کارشناسی ارشد حسابداری, کارشناسی ارشد آمار,


دو شنبه 2 آذر 1394
ن : علیرضا

ترجمه مقاله رهبری در سطوح سلسله مراتب: سطوح متعدد مديريت و تجزیه و تحلیل

با سلام خدمت شما هموطنان عزیز : گروه ما این بار برای شما ترجمه مقاله رهبری در سطوح سلسله مراتب: سطوح متعدد مديريت و تجزیه و تحلیل را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است. هدف ما خدمت رسانی هرچه صادقانه تر به شما سروران است. ما این محصول را با تخفیف ویژه آماده نموده ایم و در ادامه شما می توانید توضیحات بیشتری را راجع به این محصول مطالعه فرمایید.

 
عنوان انگلیسی مقاله: Leadership across hierarchical levels: Multiple levels of management and multiple levels of analysis
عنوان فارسی مقاله: رهبری در سطوح سلسله مراتب: مدیریت سطوح چند گانه مديريت و تحلیل سطوح چندگانه
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ما تفاوتهاي فرايند تأثير رهبري، ادراكات و تأثيرات تحليل هاي چند سطحي بين رهبري كاريزماتيك و پاداش اقتضايي دور و نزديك را در سه سطح مراتب در 13 شركت كره اي بررسي كرديم. داده هاي چند منبعي نشان داد تعهد پيرو به رهبر و نتايج گرايشي، رفتاري و عملكردي پيرو در موقعيت هاي نزديك را ميانجي گري مي كند اما در روابط دور اينگونه نيست. رهبري در سطوح بالاتر مديريت به طور مستقيم با رهبري در سطح پايين بعدي ارتباط داشت كه در مقابل به نتايج پيروان در پايين ترين رده مربوط بود. متغيرهاي چندگانه درون و ميان تحليل ها تأثيرات چند سطحي را نشان داد كه ار نظر فاصله رهبر-پيرو و براي تفاوت هاي علايق با هم متفاوتند.
كلمات كليدي: فاصله رهبر-پيرو، رهبري كاريزماتيك و پاداش اقتضايي-متغيرهاي چندگانه و بيان تحليل ها
 رهبري سازماني يك فرايند متصل ميان اعضاي مختلف سازمان در سطوح سلسله مراتبي را نشان مي دهد (ليكرت1961). رهبري نزديك ميان رهبري مركزي و پيروان بي واسطه وي در موقعيت هاي مختلف موضوع تحقيقات گسترده بوده است. اما درك ما از رهبري دور ميان يك رهبر و پيرواني كه به طور مستقيم به وي گزارش نمي¬دهند بسيار محدودتر است (آنتونياكيس و آرتور،2000؛ آورليو،ژو، كووبهايتس،2004؛ والدمن و يامارينو،1999) و به چندين ضلع در رهبري اشاره مي كند.
اول، محققان رهبري مايل اند فرض كنند كه رهبري در رده هاي بالاتر نمايانگر روابط دور رهبر-پيرو است. گرچه سطوح سلسله مراتب رهبر الزاما فاصله رهبر و پيرو را نشان نمي دهد، مديران عامل و تيم هاي مديران ارشد و رئيس جمهوران امريكا و اعضاي كابينه گواه اين مسئله هستند (شمير،1995) رهبري رده بالاتر كه توسط پيروان نزديك درك شده اند ممكن است واقعا نشان دهنده رهبري در يك فاصله نباشد و ادراك رهبري و تأثيرات آن ممكن است در مورد پيروان دور اجرايي نباشد.
دوم، ادبيات وسيع در مورد رهبري كاريزماتيك به دليل اينكه بر ويژگي هاي شخصي رهبر تأكيد مي كند و بنابراين از تشخيص رهبري بر پايه يك رابطه اجتماعي ميان رهبر و پيرو باز مي ماند، مورد استفاده فرار گرفته است (هاول و شمير،‌2005). تشخيص تفاوت ها در رفتار رهبري و فرايندهاي تأثير ميان موقعيت هاي نزديك و دوربايد از طريق توضيح اين كه چرا آن رفتارها و فرايندها به آن موقعيت ها مربوط هستند از لحاظ شكل دهي ادراك پيروان و تغيير طرز تلقي متعاقب، تكميل شود.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، ،
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله رهبری در سطوح سلسله مراتب, ترجمه مقاله سطوح متعدد مديريت و تجزیه و تحلیل , مقاله رهبری در سطوح سلسله مراتب, رهبری در سطوح سلسله مراتب, ترجمه مقاله سطوح سلسله مراتب, مقاله سطوح سلسله مراتب, مقاله سطوح سلسله مراتب مدیریت, سطوح سلسله مراتب مدیریت, مقاله سطوح متعدد مديريت و تجزیه و تحلیل, سطوح متعدد مديريت و تجزیه و تحلیل, ترجمه مقاله سطوح متعدد مديريت, مقاله سطوح متعدد مديريت, سطوح متعدد مديريت, دانلود ترجمه مقاله مدیریت, ترجمه مقاله مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت,


دو شنبه 30 آذر 1394
ن : علیرضا

دریافت پلان خانه مسکونی 2 طبقه

پلان خانه مسکونی 2 طبقه

با سلام   مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پلان خانه مسکونی 2 طبقه را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پلان را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

پلان-خانه-مسکونی-2-طبقهاین مجموعه کامل و جامع منزل مسکونی شامل 2پلان ،پلان مبلمان ،فضا سازی ، 4 عدد نما ، 2 برش ، نحوه دسترسی،سایت پلان ،اشل فضای سبز و... است که به صورت اتوکد در اختیار شما قرار گرفته شده است.دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پلان خانه مسکونی 2 طبقه , پلان خانه مسکونی 2 طبقه , دانلود پلان خانه مسکونی , پلان خانه مسکونی , دانلود نقشه اتوکد ساختمان مسکونی , نقشه اتوکد ساختمان مسکونی , اتوکد ساختمان مسکونی , دانلود نقشه ساختمان مسکونی , نقشه ساختمان مسکونی , دانلود نقشه ساختمان , دانلود نقشه کامل اتوکد ساختمان, نقشه اتوکد ساختمان, دانلود نقشه اتوکد , دانلود نقشه معماری , نقشه معماری ساختمان , دانلود پلان معماری ساختمان, پلان معماری ساختمان, دانلود پلان معماری , دانلود پلان اتوکد ساختمان , پلان اتوکد ساختمان , پلان اتوکدی ساختمان , دانلود پروژه عمران , پروژه عمران , دانلود پروژه معماری , پروژه معماری , دانلود پروژه مهندسی عمران , پروژه مهندسی عمران ,


دو شنبه 24 آذر 1394
ن : علیرضا

دریافت پروژه روستا عبدل آباد قزوین (word)

پروژه روستا عبدل آباد قزوین (word)

با سلام   مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پروژه روستا عبدل آباد قزوین (word) را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پروژه را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

پروژه-روستا-عبدل-آباد-قزوین-(word)پروژه روستا عبدل آباد قزوین (word) که شامل: طرح هادی –شرایط اقلیمی ، معرفی به به لحاظ موقعیت جغرافیایی ، شناخت ویژگی های اجتماعی و فرهنگی – جمیعتی و اقتصادی ، پوشش گیاهی ، دسته بندی قومی ،پیش بینی عملکرد اقتصادی روستا در آینده ، شناخت وضع موجود کالبد روستا و...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه روستا عبدل آباد قزوین (word) , پروژه روستا عبدل آباد قزوین (word) , روستا عبدل آباد قزوین (word) , دانلود پروژه روستا عبدل آباد , پروژه روستا عبدل آباد , دانلود پروژه روستا , پروژه روستا , دانلود پروژه روستای معماری , پروژه روستای معماری , دانلود پروژه مهندسی عمران , پروژه مهندسی عمران , دانلود تحقیق مهندسی عمران , تحقیق مهندسی عمران , دانلود پروژه عمران , دانلود تحقیق عمران , سیستم همکاری در فروش همه جورفایل , سایت همه جور فایل , دانلود پروژه مهندسی معماری , پروژه مهندسی معماری , دانلود تحقیق مهندسی معماری , تحقیق مهندسی معماری , دانلود پروژه معماری , دانلود تحقیق معماری , سیستم همکاری در فروش همه جورفایل , سایت همه جور فایل ,


دو شنبه 20 آذر 1394
ن : علیرضا

دریافت تحقیق مولود کعبه

مولود کعبه

با سلام   مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، تحقیق مولود کعبه را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این تحقیق را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

مولود-کعبهآشنایی با شیوه زندگی امام علی(ع) و چگونگی تولد تا شهادت به همراه داستان هایی عجیب در زندگی ایشان.دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، اندیشه اسلامی ، تاریخ اسلام و خانواده، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق مولود کعبه , تحقیق مولود کعبه , تحقیق مولود کعبه , دانلود پروژه مولود کعبه , پروژه مولود کعبه , دانلود تحقیق اندیشه اسلامی , تحقیق اندیشه اسلامی , دانلود تحقیق معارف , تحقیق معارف اسلامی ,


یک شنبه 16 آذر 1394
ن : علیرضا

دریافت تحلیل معماری موزه هنرهای معاصر تهران

تحلیل معماری موزه هنرهای معاصر تهران

با سلام   مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، تحلیل معماری موزه هنرهای معاصر تهران را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این تحلیل معماری را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

تحلیل-معماری-موزه-هنرهای-معاصر-تهرانتحلیل معماری موزه هنرهای معاصر تهران شامل تاریخچه و آثارهنری موجود در این موزهدانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تحلیل معماری موزه هنرهای معاصر تهران , تحلیل معماری موزه هنرهای معاصر تهران , معماری موزه هنرهای معاصر تهران , موزه هنرهای معاصر تهران , دانلود پروژه موزه هنرهای معاصر تهران , پروژه موزه هنرهای معاصر تهران , دانلود تحقیق موزه هنرهای معاصر تهران , تحقیق موزه هنرهای معاصر تهران , دانلود تحقیق معماری , تحقیق معماری , دانلود پروژه معماری , پروژه معماری ,


یک شنبه 12 آذر 1394
ن : علیرضا

دریافت پاورپوینت معماری گرمابه

پاورپوینت معماری گرمابه

با سلام   مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پاورپوینت معماری گرمابه را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پاورپوینت را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

پاورپوینت-گرمابهپاورپوینت گرمابه های قدیمی ایران 41 صفحه قابل ویرایش شامل عکس توضیح کامل تاریخچه ها و چیدمانی زیباکه نظیر آن در اینترنت نیست. دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت معماری گرمابه , پاورپوینت معماری گرمابه , معماری گرمابه , دانلود پروژه معماری گرمابه , پروژه معماری گرمابه , دانلود تحقیق معماری گرمابه , تحقیق معماری گرمابه , دانلود پروژه معماری , پروژه معماری , دانلود تحقیق معماری , تحقیق معماری ,


یک شنبه 8 آذر 1394
ن : علیرضا

دریافت نقشه روستای عبدل آباد

نقشه روستای عبدل آباد

با سلام   مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، نقشه روستای عبدل آباد را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این نقشه را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

نقشه-روستای-عبدل-آبادنقشه روستای عبدل آباد که شامل فایل اتوکد کامل و جامع نقشه تمامی قست ها و اراضی مقیاس و...دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نقشه روستای عبدل آباد , نقشه روستای عبدل آباد , روستای عبدل آباد , دانلود نقشه اتوکد روستای عبدل آباد , نقشه اتوکد روستای عبدل آباد , دانلود پلان روستای عبدل آباد , پلان روستای عبدل آباد , دانلود نقشه معماری روستای عبدل آباد , نقشه معماری روستای عبدل آباد , معماری روستای عبدل آباد , دانلود پروژه روستا عبدل آباد , پروژه روستا عبدل آباد , دانلود پروژه معماری , پروژه معماری ,


یک شنبه 4 آذر 1394
ن : علیرضا

دریافت مجموعه عکس از مصالح بکار رفته در روستا

عکس از مصالح بکار رفته در روستا

با سلام   مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مجموعه عکس از مصالح بکار رفته در روستا را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مجموعه عکس را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

عکس-از-مصالح-بکار-رفته-در-روستاعکس از مصالح بکار رفته در روستا که شامل عکس های کاربردی از مصالح استفاده شده در روستا است.دانلود فایل

 


:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مجموعه عکس از مصالح بکار رفته در روستا , مجموعه عکس از مصالح بکار رفته در روستا , عکس از مصالح بکار رفته در روستا , مصالح بکار رفته در روستا , دانلود مجموعه مصالح بکار رفته در روستا , مجموعه مصالح بکار رفته در روستا , مصالح بکار رفته در روستا , دانلود مصالح پروژه روستا , مصالح پروژه روستا , دانلود پروژه روستا , پروژه روستا ,