تحقیق در مورد ترانسفورماتور

دو شنبه 20 تير 1395
ن : علیرضا

تحقیق در مورد ترانسفورماتور

تحقیق-در-مورد-ترانسفورماتور
تحقیق در مورد ترانسفورماتور

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق در مورد ترانسفورماتور را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 103
حجم فایل: 171
قیمت: : 10000 تومان

بخشی از متن:

مقدمه
امروزه با توسعه روز افزونی که در طی چند دهه اخیر در سطح زندگی مردم کشورمان مشاهده می شود استفاده از برق وسایل برقی شتاب و گسترش رو افزونی یافته به گونه ای که بیش از 60% مردم کشورمان حداقل از یکی وسایل برقی خانگی استفاده می کنند، که پیش بینی می شود با گسترش هر چه بیشتر شبکه برق رسانی کشور طی سالهای آینده میزان استفاده از وسایل برقی نیز افزایش بیشتری پیدا کند.
ترانس تقویت که در این طرح به بررسی آن می پردازیم امروز به عنوان یکی از دستگاههای مکمل دیگر محصولات برقی خانگی مانند یخچال و تلویزیون و ... بازار مصرف خود را در میان مصرف کنندگان علی الخصوص طی سالهای اخیر شبکه برق کشور توام با قطع و وصل و نوسانات بیشتری بوده ، به سرعت ایجاد نموده ، به گونه ای که محصول فوق به خصوص طی سالهای اخیر جزو کالاهای کمیاب درآمده و دارای نرخهای متفاوتی در بازار رسمی و آزاد بوده است .
کالاهای فوق به غیر از مصارف خانگی که فوقاء بدان اشاره شد در قالب واحدهای خدماتی و صنعتی نیز که از وسایل برقی استفاده می کند مورد مصرف دارد .
این کالا در حال حاضر در داخل کشور تولید می گردد و تولید کنندگان عمده این محصول کارخانجات فاراتل ، با خزر ترانس ، راسیکو، کالای گنجینه ایرانفرد و تعاونی صنعتی 12 بهمن می باشد که مجموعا بیش از 60% تولیدات کشور را در دست دارند .
بجز واحدهای فوق در واحد دیگر در داخل کشور محصول فوق را تولید می نمایند که در حدود 15 واحد آن بدون هیچ گونه پروانه ای مشغول ساخت این محصول می باشد .
علاوه بر تولید محصول فوق در داخل کشور آمار اداره کل گمرکات کشور حاکی از آن است که طی سالها ی 63 ، 67 مقادیر زیادی ترانس تقویت وارد بازار ایران گردیده است.
جدول زیر آمار واردات محصول فوق را جهت ترانسهای تقویت تا 2 کیلو وات و 2 کیلو وات به بالا حاوی ارزش ریالی واردات سالهای فوق را نشان می دهد .
این کالا عمدتا توسط کشورهای شوروی ، لهستان ، تایوان ، آلمان غربی ، انگلستان ، فنلاند ، فرانسه ، بلژیک ، سوئیس ، اسپانیا ساخته و وارد بازار ایران گردیده است .
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: تحقیق در مورد ترانسفورماتور , تحقیق درباره ترانسفورماتور , دانلود تحقیق ترانسفورماتور, ترانسفورماتور چیست , تحقیق درباره ی ترانسفورماتور , دانلود تحقیق مهندسی برق, تحقیق مهندسی برق, دانلود تحقیق برق الکترونیک, تحقیق مهندسی الکترونیک, تحقیق آشنایی با ترانسفورماتور , دتسگاه ترانسفورماتور , تحقیق درباره دستگاه ترانسفورماتور, تحقیق در مورد دستگاه ترانسفورماتور , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود مقاله دانشگاهی , دانلود پروژه دانشگاهی , دانلود پایان نامه دانشگاهی,