دانلود نمونه سوالات تستی و تشریحی آیین نامه راهنمایی و رانندگی به همراه جزوات

چهار شنبه 24 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود نمونه سوالات تستی و تشریحی آیین نامه راهنمایی و رانندگی به همراه جزوات

دانلود نمونه سوالات تستی و تشریحی آیین نامه راهنمایی و رانندگی+جزوات

قیمت: 4000 تومان

آیا در امتحان آیین نامه راهنمایی و رانندگی شرکت کرده اید؟



توجه        توجه
نمونه سوالات آیین نامه معروف به پلیس پویا



بیش از 650 سوال تستی آزمون های قبلی آیین نامه ی راهنمایی و رانندگی+ 150 سوال به صورت پرسش و پاسخ تشریحی + جزوه ی امتحان عملی آزمون تو شهری

توجه : این نمونه سوالات و مجموعه اموزشی برای اولین بار توسط این گروه آموزشی برای شما تهیه شده است و مانند دیگر سوالات موجود در اینترنت که تحت عنوان 600 سوال تستی و یا 200 سوال تستی تنها سوالات کتاب آیین نامه را اسکن نموده نمی باشد



شما قبولید

اگر از جایی دیگر تهیه کرده اید دوباره تهیه کنید
این تنها سایتی است که بیش از 650 سوال تستی آزمونهای قبلی را ارائه می کند
این تنها سایت تهیه کننده این آزمونهاست و تابلوها و علائم گرافیکی به زیبایی تهیه شده است
660 سوال تستی+150 تشریحی+جزوه ی آزمون تو شهری



در هر آزمونی مطالعه نمونه سوالات دوره های قبل آزمون و مطالعه ی جزوات آموزشی و خلاصه مطالب یکی از بهترین و مهمترین عوامل تسلط به موضوعات یاد گرفته شده و مرور سریع مطالب است
همانطور که مستحضر هستید بیشتر جرایم راهنمایی و رانندگی به علت اطلاع نداشتن از قوانین است بنابراین امروزه آزمون راهنمایی و رانندگی اهمیت بسیار زیادی یافته است
ما در این مجموعه بیش از 750 سوال تستی و تشریحی آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی و یک جزوه ی آموزشی از نکات آموزش عملی و نکات مهم کتاب و قوانین آیین نامه رانندگی را برای شما فراهم نموده ایم تا با مطالعه ی آن با تسلط هرچه بیشتری در آزمون شرکت نمایید


مجموعه آموزشی آیین نامه راهنمایی و رانندگی شامل چیست؟




حدود ۶۶۰ سوال تستی آیین نامه ی راهنمایی و رانندگی




سوالات تستی مجموعه سوالات تستی آیین نامه ی راهنمایی و رانندگی در دوره های قبلی این آزمون است




این سوالات به صورت یک یکی تایپ شده و تابلوها جمع آوری شده بنابراین مانند دیگر نمونه سوالات موجود در اینترنت اسکن شده و بدون کیفیت نیست




سوالات شامل سوالات زیر می باشد




بخش اول: علائم راهنمایی و رانندگی
بخش دوم: هوشیاری
بخش سوم: هدایت و کنترل وسیله ی نقلیه
بخش چهارم: برخورد و واکنش
بخش پنجم: آگاهی از خطرات
بخش ششم: عابرین پیاده
بخش هفتم: مقررات راه و آزادراه
بخش هشتم: تصادفات




+ مجموعه ی ۴۳ صفحه ای آموزش آیین نامه راهنمایی و رانندگی + نکات آموزش عملی رانندگی جهت امتحان داخل شهری گواهینامه




+ ۱۵۰ سوال و پرسش و پاسخ تشریحی که خلاصه ی کتاب آیین نامه و توضیح نکات مهم امتحانات آیین نامه راهنمایی و رانندگی می باشد




این مجموعه کامل را با سوالاتی که بصورت ارزان در وبلاگها به فروش می رسانند و در حقیقت شما پول خود را برای هیچ می دهید اشتباه نگیرید

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی , جزوات آیین نامه , آیین نامه راهنمایی و رانندگی , نمونه سوال آیین نامه , جزوات آیین نامه,


جمعه 3 دی 1393
ن : علیرضا

رقابت شدید اپل با سامسونگ و سونی


برترین ها: آی‌فون 6، سامسونگ گلکسی آلفا و سونی اکسپریا Z3 Compact از جمله اسمارت‌فون‌هایی هستند که با اندازه کوچک اما قابلیت‌های عالی وارد بازار شده‌‌اند تا به همه نشان دهند، هیکل بزرگ دلیل بر قدرت بیشتر نیست. این سه گوشی هوشمند، رسم همیشگی برتر بودن صفحه‌بزرگ‌ها را در هم شکسته‌اند و در این میان حسابی برای خودشان جولان می‌دهند. 

در قسمت اول این مطلب، سخت افزار هر سه گوشی را مورد بررسی قرار دادیم و برگ برنده به اپل آی‌فون 6 تعلق گرفت. در قسمت دوم، صفحه نمایش و باتری  مورد مقایسه قرار گرفتند و برنده های میدان اپل آی‌فون 6  و سونی اکسپریا Z3 Compact  بودند. 

مطالب مرتبط:

رقابت نفس گیر اپل، سونی و سامسونگ (1)

رقابت نفس گیر اپل، سونی و سامسونگ (2)



عملکرد

هر دو گوشی سامسونگ و اپل از تراشه‌های ساخت کمپانی خود استفاده کردند. (البته گلکسی آلفا سامسونگ با تراشه اسنپ‌دراگون 801 نیز عرضه می‌شود). این در حالی است که سونی گوشی خود را با تراشه کوالکوم عرضه کرده است.  

اپل برای اینکه همه چیز تحت کنترل خودش باشد، شرکت تولیدکننده پردازنده خریداری کرده است. یکی از آنها Cyclone نام دارد که پردازنده‌های آی‌فون 5s و آی‌فون 6 را تولید کرده است. پردازنده‌های اپل همیشه دوهسته‌ای هستند و از نظر کارایی به هسته‌های اینتل بیشتر شبیه هستند تا  ARM.

رقابت نفس گیر اپل، سونی و سامسونگ (3)


اپل ادعا می‌کند، مدل‌های جدید آی‌فون شامل افزایش 20 درصدی سرعت شده‌اند که می‌توان آنهارا پردازنده‌های چهارهسته‌ای Kraits مقایسه کرد. پردازنده Apple A8 ، تراشه PowerVR GX6450 دارد که حدود 50 درصد از پردازنده A7 سریع‌تر است و رزولوشن را نیز افزایش داده است. 

تراشه گوشی سامسونگ نیز بر معماری استاندارد هسته‌های ARM Cortex استوار است و چهار A15 و چهار A7 در یک باکس دارد. تراشه سامسونگ گلکسی آلفا قابلیت SMP دارد. به این مفهوم که همه 8 هسته را می‌تواند به طور هم‌زمان اجرا کند. پردازنده گرافیکی در تراشه Exynos 5430 نیز از آزمایشگاه ARM بیرون آمده و A Mali-T628 MP6 است.

اسنپ‌دراگون 801 قلب تپنده سونی اکسپریا Z3 Compact را تشکیل داده است. این پردازنده 4 هسته Krait 400 دارد که با پردازنده گرافیکی Adreno 330 جفت شده است و برای کمپانی کوالکوم است. این پردازنده در گوشی‌های دیگر آزمایش خود را پس داده است. 

در بنچ‌مارک Geekbench 3، مشخص شد، گوشی سامسونگ گلکسی آلفا از نظر کارکرد هر هسته پردازنده به طور جداگانه در صدر قرار دارد. در تست Basemark OS II نیز این گوشی کره‌ای بالاتر از آی‌فون قرار دارد. البته بنچ‌مارک Geekbench گوشی گلکسی آلفا را از نظر پردازنده گرافیکی در رتبه آخر قرار داده است. 

سونی اکسپریا Z3 Compact از نظر عملکرد در میان دو گوشی دیگر قرار دارد. اپل نیز طبق روال همیشه به پردازنده‌های گرافیکی PowerVR چسبیده است. نسخه جدید آن بسیار کارآمدتر است و به همین دلیل از این نظر آی‌فون را در صدر قرار داده است. این پردازنده توان نمایش تصاویر 1080p دارد که دیگر گوشی‌های این مقایسه از آن بی‌بهره هستند. از همه اینها مهم‌تر، آی‌فون 6 در بنچ‌مارک GFX 3.0 Manhattan  نیز سرعت 30 فریم در ثانیه را ثبت کرده است که دو گوشی اندرویدی توان رسیدن به این رقم را ندارند.  

در رقابت پردازنده‌های گرافیکی Mali-T628 MP6 و Adreno 330 باید بگوییم گلکسی آلفا سامسونگ که مبتنی بر Mali است از سونی اکسپریا Z3 Compact که مبتنی بر Adreno است فعالیت بهتر و قدرت بیشتری دارد. 

به این نکته توجه داشته باشید، موتور بازی‌های مختلف معماری‌های پردازنده گرافیکی متفاوتی نیز نیاز دارند و آزمایش Basemark X بیشتر بر اجرای Adreno تاکید دارد تا Mali. آی‌فون نیز بر پایه PowerVR ساخته شده است و از این نظر در صدر دو گوشی دیگر جای می‌گیرد. 

این گوشی‌ها را از نظر اپلیکیشن‌های موبایل و مرور وب هم مورد مقایسه قرار داده‌ایم. اپل آی‌فون 6، مرورگر خود یعنی سافاری و موتورهای HTML و جاوااسکریپت دارد. همه این موارد با سخت‌افزار گوشی جفت شده‌اند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. 

گوشی گلکسی آلفا سامسونگ، مرورگر اندرویدی دارد و از نظر سرعت بالاتر از مرورگر کروم سونی اکسپریا Z3 Compact است. 

رقابت نفس گیر اپل، سونی و سامسونگ (3)


برنده: اپل آی‌‍فون 6

آی‌فون فقط اسم در نکرده است این گوشی توانایی و قابلیت‌های بسیار خوبی دارد که از جمله آنها باید به پردازنده گوشی اشاره کرد. اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و وب‌سایت‌ها در این گوشی با سرعت زیاد و کیفیت خوب اجرا می‌شوند. کاربر از استفاده این گوشی همیشه راضی خواهد بود. 

خروجی صدا

هر سه گوشی سونی، سامسونگ و اپل در این مورد کیفیت بسیار خوبی دارند و از نظر بلندی صدا هم تفاوت چندانی با هم ندارند. برای اینکه به طور دقیق اعلام کنید کدام یک در کداک بخش برتری دارد، آنها را به روش‌های متنوع مورد آزمایش قرار دادیم. ابتدا، آمپلی‌فایر خارجی به آنها وصل کردیم تا عملکرد بلندگوها مشخص شود. گوشی گلکسی آلفا در این قسمت بهترین نتیجه را دریافت کرده است. 

آی‌فون 6 در همه زمینه‌ها عملکرد بسیار خوبی داشت اما در مورد صدای استریو چندان موفق نبود و در ردیف وسط قرار گرفت. سونی اکسپریا  Z3 Compact از این نظر بالاتر از آی‌فون قرار دارد. از نظر بلندی صدا، گلکسی آلفا و آی‌فون 6 در رتبه‌های اول و پس از آنها سونی اکسپریا Z3 Compact قرار دارند. 

در تست هدفون نیز مشخص شد، آی‌فون 6 و گلکسی آلفا عملکرد بسیار عالی دارند در حالی که اکسپریا Z3 Compact  کیفیت استریو بالاتر از آنها دارد. 

رقابت نفس گیر اپل، سونی و سامسونگ (3)


برنده: سامسونگ گلکسی آلفا

این گوشی هوشمند، کیفیت و وضوح صدای بسیار عالی دارد و میزان بلندی صدای آن نیز کاربر را کاملا راضی می‌کند. 

دوربین

سونی در تولید دوربین‌های عکاسی سابقه طولانی دارد. سامسونگ نیز خط تولید دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری دارد. اپل در سال‌های بسیار دور اقدام به تولید دوربین عکاسی کرده بود که احتمالا اکنون به طور کامل از یادها رفته است. شاید تنها دوربین قابل استفاده این کمپانی، همین گوشی‌های موبایل آی‌فون باشد. 

آی‌فون 6، همانند نسخه‌های پیشین دوربین 8 مگاپیکسل دارد اما اندازه حسگر آن بزرگ‌تر شده است. بعلاوه، این دوربین فوکوس خودکار پرسرعت‌تر و فلاش دوگانه LED نیز دارد. این فلاش‌ها در دو رنگ متفاوت نور منتشر می‌کنند که موجب طبیعی‌تر دیده شدن عکس و نور می‌شود.  

سونی، اندازه حسگر را به 7/20 مگاپیکسل افزایش داده است. یعنی همان دوربینی که در اکسپریا  Z1 نیز شاهد آن هستیم. این دوربین حدود یک سال پیش در محصولات سونی کار گذاشته شده است. 

سامسونگ نیز دوربین 12 مگاپیکسل با نسبت تصویر 16:9 دارد. کیفیت عکس‌های این دوربین همانند گوشی‌های گلکسی S5 سامسونگ است. اپل نه تنها اندازه حسگر را بهبود بخشیده است، بلکه در نرم‌افزار آن نیز تغییراتی ایجاد کرده است. این دوربین لرزش‌گیر نوری نیز دارد و با کیفیت بالا می‌تواند پانوراما عکاسی کند. در طول عکاسی می‌توانید از امکانات بیشتری هم استفاده کنید. به طور مثال، با دوبار کلیک کردن روی فوکوس می‌توانید نوردهی و اندازه دیافگرام را به دلخواه تغییر دهید. 

اپل همچنان مصرانه از اینکه به دارندگان کیفیت 2160p  ملحق شود، سر باز می‌زند. این کمپانی، دوربین خود را طوری طراحی کرده است که فقط با کیفیت 1080p و سرعت 60 فریم در ثانیه و 720 با سرعت 240 فریم در ثانیه فیلم‌برداری می‌کند. البته امکان انتخاب ضبط صحنه آهسته بین سرعت های 120 تا 240 فریم در ثانیه نیز وجود دارد. رزولوشن هر دو حالت نیز 720p است. البته برای انتخاب کیفیت 1080p و سرعت 60 فریم در ثانیه باید به بخش تنظیمات دوربین بروید. تنها ایرادی که می‌توان در این بخش به اپل وارد کرد، کیفین صدای مونو تصاویر است که چندان قابل قبول نیست. 

سامسونگ تقریبا همه امکانات گوشی هوشمند گلکسی S5 را در آلفا گرد آورده است. از جمله بهترین‌ امکانات باید به Dual Camera اشاره کرد که به کاربر اجازه می‌دهد به طور هم‌زمان با هر دو دوربین عقب و جلوی گوی عکاسی کند. قابلیت جالب دیگر، Shot & more است که چند افکت دوربین را با هم تلفیق می‌کند. 

در بخش فیلم‌برداری، این گوشی با دو کیفیت 2160p و سرعت 30 فریم در ثانیه و 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلم‌برداری می‌کند. این دوربین قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن 720p و سرعت 120 فریم در ثانیه نیز دارد که به صورت صحنه آهسته (4x) ضبط می‌شوند. اگر می‌خواهید با سرعت 8x (سرعت کم‌تر) فیلم‌برداری کنید، می‌توانید سرعت 15 فریم در ثانیه را به جای 30 فریم انتخاب کنید. 

سونی در مورد دوربین تجربه بیشتری نسبت به سامسونگ دارد. دوربین گوشی موبایل آن نیز ویژگی‌های متنوعی دارد. از جمله می‌توان به گزینه Normal و Superior Auto اشاره کرد. گزینه دیگری به نام livestream نیز وجود دارد که به کاربر اجازه می‌دهد ویدئوهای خود را مستقیم و خیلی راحت در فیس‌بوک یا یوتیوب آپلود کند. حتی می‌توانید روی عکس‌هانوشته‌هایی هم داشته باشید. 

برای عکاسی در محیط‌های تاریک و کم‌نور، سونی گزینه‌ای به نام High ISO در Z3 قرار داده است تا حساسیت نوری به بالاترین حد خود یعنی 12,800 برسد تا عکس‌ها کیفیت خوبی داشته باشند. 

رقابت نفس گیر اپل، سونی و سامسونگ (3)


برنده: سامسونگ گلکسی آلفا

دوربین این گوشی هوشمند با جزئیات زیاد عکس‌ها را ثبت می‌کند. تعادل نور سفید در آن استاندارد و دقیق است. رنگ‌ها به طور کامل عمیق و خالص هستند.

کلام آخر

در این رقابت نمی‌توان به طور دقیق و منصفانه اعلام کرد کدام گوشی بر دو مدل دیگر برتری دارد. مثل همیشه باید بگوییم همه چیز به استفاده و نیاز کاربر بستگی دارد. این کاربر است که با توجه به استفاده‌ای که می‌خواهد از گوشی داشته باشد و بودجه خود، گوشی موردنظرش را انتخاب می‌کند. 

سونی اکسپریا Z3 Compact نیز از دو گوشی دیگر ارزان‌تر است و کیفیت صدای بسیار خوبی هم دارد. آی‌فون 6 نیز از همه گران‌تر است اما امکانات و ویژگی‌های بسیار خوبی دارد. برای اینکه هر کدام از این گوشی‌ها را در یک نگاه تعریف کنیم، ادامه مطلب را مطالعه کنید. 

Sony Xperia Z3 Compact

سونی اکسپریا Z3 Compact در میان سه گوشی دیگر از همه کوچک‌تر است. نمایشگر این گوشی نیز از بقیه کوچک‌تر است. زاویه دید و خوانایی آن زیر نور خورشید به اندازه دو گوشی دیگر خوب نیست. اما در عوض بدنه ضدآب دارد و عمر باتری آن در میان دیگر گوشی‌ها طولانی است. 

رقابت نفس گیر اپل، سونی و سامسونگ (3)


در مورد رابط‌کاربری، تقریبا همه برنامه‌های اندرویدی را به خوبی اجرا می‌کند. دو بلندگوی استریو در قاب جلوی آن قرار داده شده است و واکنش‌پذیری رابط نیز خوب است. 

دوربین اکسپریا Z3 Compact ، 7/20 مگاپیکسل است و می‌تواند همانند رقبای خود با کیفیت بالا فیلم‌برداری کند. این گوشی سونی در محیط‌های کم‌نور و تاریک خوب فیلم بر می‌دارد. در ضمن، قابلیت‌هایی همانند  HDR و پانوراما نیز دارد. 

Samsung Galaxy Alpha

سامسونگ گلکسی آلفا یکی از بهترین گوشی‌های کمپانی سامسونگ است که با داشتن بدنه کوچک، همچنان قابلیت‌های خوبی دارد. البته بهترین گوشی این شرکت نیست اما صفحه‌نمایش عالی دارد. کنتراست و خوانایی تصویر در صفحه بالا است و کاربر از استفاده آن لذت خواهد برد.  

رقابت نفس گیر اپل، سونی و سامسونگ (3)


اتصالات و عمر باتری به آن خوبی که انتظار می‌رود نیست. اما بخش نرم‌افزار این گوشی بسیار عالی است. تقریبا همه برنامه ها را دارد. به خوبی هم از پردازش بازی و برنامه‌ها بر می‌آید. هم اینها را نیز مدیون تراشه Exynos 5430 است. 

دوربین گلکسی آلفا یکی از بهترین قسمت‌های آن است. این دوربین با کیفیت بالا عکاسی و فیلم‌برداری می‌کند. ویژگی‌هایی همانند HDR و پانوراما نیز دارد. فیلم‌برداری صحنه آهسته با سرعت 120 فریم در ثانیه از دیگر ویژگی‌های این گوشی موبایل است. 
 
Apple iPhone 6

اپل به خوبی می‌داند چطور یک گوشی عالی و باکلاس بسازد. طراحی ظاهری این گوشی همانند همیشه عالی است. نمایشگر آن طبق روال همیشگی آی‌فون‌ها، ال‌سی‌دی است و انواع لوازم جانبی برای آن موجود است. صفحه نمایش، کنتراست و زاویه دید خوب دارد. نور نمایشگر کافی است و رنگ‌ها بسیار طبیعی دیده می‌شوند. 

عمر باتری آی‌فون 6 نیز خوب است و در مواردی حتی از گوشی‌های سونی اکسپریا Z3 Compact و گلکسی آلفا سامسونگ نیز عمر بیشتری دارد. 

رقابت نفس گیر اپل، سونی و سامسونگ (3)


نرم‌افزار دستگاه ارتقا پیدا کرده است. کاربر می‌تواند وسایل جانبی متعدد همانند صفحه‌کلید جانبی به آن وصل کند. دوربین دستگاه 8 مگاپیکسل است و می‌تواند باکیفیت 1080p فیلم‌برداری کند. عکس‌های پانورامای این دوربین بسیار عالی هستند و قابلیت‌های دیگری همانند فوکوس خودکار و فیلم‌برداری صحنه آهسته (با سرعت 240 فریم در ثانیه) دارد که برای کاربر جالب و کاربردی خواهند بود. 

البته عکس‌ها و ویدئوهایی که با سرعت 30 فریم در ثانیه و رزولوشن 1080p می‌گیرد، با کیفیت آی‌فون 5s فرقی ندارد. 

جمع بندی

گوشی سونی اکسپریا Z3 Compact به نسبت قیمتی که دارد، یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی است. این گوشی، صفحه‌نمایش خوب، تراشه اسنپ‌دراگون 801، دوربین کارآمد، طراحی خوش ساخت و بدنه ضد آب دارد. 

سامسونگ گلکسی آلفا، مجهزتر از گلکسی S5 و به لطف داشتن پورت میکرو اس‌دی، قابلیت ارتقا حافظه را به کاربر می‌دهد.   

اپل آی‌فون 6 قابلیت ارتقا حافظه ندارد. گران قیمت‌تر هم هست اما امکانات آن به قدری زیاد است که ارزش هزینه کردن را دارد. 



:: موضوعات مرتبط: برنامه های آیفون، گوشی های آیفون، ،
:: برچسب‌ها: رقابت شدید اپل با سامسونگ و سونی , اپل , سامسونگ , سونی,


پنج شنبه 30 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود پلن توجیهی تولید و بسته بندی آجیل و خشکبار

دانلود طرح توجیهی تولید و بسته بندی آجیل و خشکبار

قیمت: 2500 تومان

1- سرمایه گذاری ثابت طرح

 

1-1- زمین محل اجرای طرح

 

2-1- محوطه سازی

 

3-1- ساختمان ها

 

4-1- تأسیسات و تجهیزات

 

5-1- ماشین آلات و تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی

 

6-1- وسایل نقلیه و وسایل حمل و نقل داخل کارخانه

 

7-1- تجهیزات اداری و کارگاهی

 

8-1- هزینه های قبل از بهره برداری

 

جدول هزینه های ثابت طرح

 

2- هزینه های جاری طرح

 

1-2- حقوق و دستمزد

 

حقوق و دستمزد پرسنل غیر تولیدی

 

حقوق و دستمزد پرسنل تولیدی

 

2-2- مواد اولیه و بسته بندی

 

3-2- هزینه سوخت و انرژی

 

4-2-استهلاک و تعمیر و نگهداری

 

جدول هزینه های جاری طرح

 

جدول هزینه های ثابت و متغیر تولید

 

سرمایه در گردش

 

جدول سرمایه گذاری

 

قیمت تمام شده هر واحد تولید

 

قیمت فروش کالا

 

محاسبه نقطه سر به سر

 

میزان فروش در نقطه سر به سر

 

سود ناویژه

 

محاسبه سود ویژه

 

سود عملیاتی

 

نرخ بازدهی سرمایه

 

دوره بازگشت سرمایه

 

ارزش افزوده ناخالص

 

 

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پلن توجیهی تولید و بسته بندی آجیل و خشکبار , دانلود پلن توجیهی تولید , طرح توجیهی , دانلود پلن توجیهی تولید و بسته بندی , آجیل , خشکبار,


پنج شنبه 30 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود کتاب استخدام در خانه با حقوق و درآمد عالي با پشتيباني كامل

کتاب استخدام در خانه با حقوق ثابت و درآمد عالي با پشتيباني كامل

قیمت: 23000 تومان

6535

استخدام در خانه با حقوق ثابت و درآمد عالي با پشتيباني كامل 24 ساعته
با خرید این محصول از این سایت صاحب شغلی پر درامد شوید


استخدام در منزل کارمند فروش در منزل شرکت ستاره تیزرو پردیس با مدیریت آقای اسماعیل پور به شماره ثبت 224109 برای ایجاد اشتغال خانگی  در شهر خودتان با شرایط ذیل از داوطلبین واجد شرایط برای کار در منزل ثبت نام بعمل می آورد.شرایط استخدام 1- سن: 18 تا 45 سال 2- جنسیت: مرد و زن 3- ملزومات: داشتن کامپیوتر – خط تلفن ثابت – آشنایی با کامپیوترو...

 کتاب مشاغل خانگی جدید   برای اولین بار در ایران تضمینی با پشتیبانی

1.کار در منزل این روزها در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد اگر برای شما هم پیش امده که از کار کردن برای دیگران خسته شده اید و دلتان میخواهد کاری هرچند کوچک برای خود داشته باشید و در پیدا کردن کارهای خانگی پردرامد مصر هستید این کتاب را حتما بخوانید قصد داریم شما را با اطراف توجه داده وقدرت ابتکار را در شما زنده کنیم و ببینیم که برای کسب درامد  مشاغل کم هزینه فراوانی وجود دارد که فقط کمی نیاز به دقت و توجه دارد و ببینید که به سادگی میتوان به درامد خوبی رسید و خود و دیگران از ان سود ببرید امیدواریم که بتوانیم به هموطنان عزیزمان کمک هرچند ناچیزی در این امر کرده باشیم مارا از دعای خیر خود بی نصیب نکنید

2.مزده به خریداران کتاب

شما میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان اقتصادی ما در زمینه ایجاد اشتغال در خانه استفاده کنید چنانچه از هیچ کدام از طرحهای کتاب نتوانستید بهره ببرید با استفاده از شماره تماسی که کتاب را خریداری کرده اید مشخصات خود به همراه سوابق تحصیلی و سوابق کاری و میزان سرمایه خود را به شماره ای که در کتاب امده پیامک کنید تا کارشناسان اقتصادی ما شغلی مناسب را به شما پیشنهاد بدهند


3.چنانچه شما شرایط مندرج در کتاب ذکر شده را دارا هستید میتوانید به استخدام شرکت ما در بیایید(کار در خانه)و از ما حقوق ثابت و پورسانت عالی دریافت کنید لطفا پیامک کنید متقاضی استخدام در خانه میباشم تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و قرارداد کاری با شما بسته شود

نمونه قرارداد کار در منزل

 


بسمه تعالی


قرارداد کاردرمنزل


آقای / خانم ………………………………فرزند …………………شماره شناسنامه ……………… و کدملی …………………………. عطف به درخواست مورخ …/…./  ۱۳، شرکت …………………………… موافقت خود را برای همکاری با شما جهت انجام تبلیغات شرکت و بازاریابی محصولات با شرایط ذیل اعلام می دارد .


این قرارداد بین کارفرما / نماینده قانونی کارفرماو کارمنددرمنزل منعقد می شود.


 


۱-مشخصات طرفین : کارفرما / نماینده قانونی کارفرماشرکت :…………………………….شماره ثبت : ……………………. نشانی :  …………………………….. ……………………………………………… و تلفن تماس :  ……………………………….   و کارمنددرمنزل آقای/ خانم : ………………………… فرزند: …………….. متولد: …………….. شماره شناسنامه: ………….. شماره ملی: ……………………… میزان تحصیلات : …………………. نوع و میزان مهارت : …………………………………….. استان: …………….. شهر : ………………..نشانی کامل : …………………………………………………………………………. ………………………………………… و تلفن ثابت : ……………………… و همراه : ……………………… منعقد می گردد.


۲- نوع قرارداد:   دائم              موقت         کار معین


۳- نوع کار یا حرفه یا حجم کار و یا وظیفه ای که کارمند به آن اشتغال می یابد: …………………………………………………………………………………………………………………………………..


۴- محل انجام کار استان : ………………. شهر ………………


۵- تاریخ انعقاد قرارداد :………………………


۶- مدت قرارداد : ………………………..


۷- ساعات کار : …………………… میزان ساعات کار و ساعت شروع و پایان آن با توافق طرفین تعیین می گردد.


۸- حق السعی:


الف- مزد ثابت/مبنا روزانه/ساعتی …………………. ریال(حقوق ماهانه : …………………. ریال)


ب- پاداش افزایش تولید یا بهره وری ………………………………. ریال که طبق توافق طرفین قابل پرداخت است.


پ- مرخصی استحقاقی سالانه ……….. روز و تعطیل هفتگی ………………… روز .


۹- حقوق و مزایا بصورت هفتگی/ ماهانه کارمند به حساب شماره ………………………………………….. نزد بانک …………. شعبه…………………. توسط کارفرما یا نمایده قانونی وی پرداخت می گردد.


 


 


وظایف کارمنددرمنزل بدین صورت است که :


الف – وظیفه کارمنددرمنزل فقط معرفی کالا و معرفی خدمات شرکت های معرفی شده از طرف این دفتر خواهد بود و شما حق دریافت هیچگونه وجهی را از مشتری نخواهید داشت .


ب – ارائه گزارش روزانه تماس ها به دفتر بعهده کارمند می باشد که در پایان هر روز کاری باید اعلام گردد.


پ – در هنگام تماس و یا مکاتبه اعلام کد همکاری، الزامی است .


ت – رعایت کلیه شئونات اخلاقی و اسلامی و قبول کردن محل انجام وظیفه طبق نظر دفتر شرکت و رعایت ساعت کاری الزامی می باشد.


۱۰-مدت این همکاری به مدت …………………….. از تاریخ  فوق الذکر می باشد .


۱۱- هر محصولی که از طریق تبلیغات کارمنددرمنزل صورت گیرد ، دارای پورسانت می باشد که بعد از دریافت وجه از مشتری در سررسید هر ماه محاسبه و به حساب کارمند درمنزل ریخته می شود.


۱۲- یکی از مدارک شناسایی/یک فقره سفته/ چک شماره …………………… به مبلغ ………………. ریال به عنوان تضمین حسن اجرای تعهدات کارمند درمنزل به مسئول دفتر تحویل داده شده است و آقای/ خانم …………………………کارمند درمنزل ، کد شماره ………………… تمام موارد فوق را با دقت در صحت وسلامت عقل خوانده ، و متعهد به انجام آنها بوده و اعلام می دارد و اجازه می دهد و رضایت دارد که در صورت رعایت نکردن هر کدام از بندهای فوق ، از محل مدارک شناسایی / سفته / چک فوق به نفع شرکت …………………………جبران خسارت شود و نسبت به اخراج اینجانب از شرکت اقدام نماید و حق هیچگونه اعتراضی را نداشته و خواهان هیچ حق و حقوقی نیستم .


۱۳- شرایط فسخ قرارداد:


 این قرارداد در موارد ذیل، توسط هر یک از طرفین قابل فسخ است.


الف- اگر این فسخ از طرف کارمند باشد باید تمام وجه مربوط به سامانه را پرداخت کرده باشد.


ب- اگر این فسخ از طرف کارفرما باشد باید تمام حقوق و مزایا کارمند پرداخت شده باشد.


۱۴- این قرارداد دارای ۱۵ بند و در دو صفحه و دو نسخه تنظیم می شود که یک نسخه نزد کارفرما، یک نسخه دست کارمند تحویل می شود.


۱۵- این قرارداد بدون مهر و امضاء رابطه استخدامی میان کارمند و شرکت بوجود نمی آورد .


     امضا و اثر انگشت شرکت ………………………………


                   کارمند درمنزل                                                                                  کارفرما



خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: کتاب استخدام در خانه با حقوق ثابت و درآمد عالي با پشتيباني كامل , کتاب استخدام , کتاب استخدام در خانه با حقوق ثابت , درآمد عالی , پول , درآمد ,


پنج شنبه 30 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود نرم افزار حسابدار شارژ ساختمان

دانلود حسابدار شارژ ساختمان(1)

قیمت: 20000 تومان

 

 


    • برنامه‌ای کاربردی مبتنی بر مایکروسافت اکسس جهت ذخیره و گزارشگیری هزینه‌ها و دریافت و پرداخت‌های مربوط به شارژ ساختمانهای مسکونی

    • مناسب برای ساختمانهای کوچک (کمتر از 20 واحد مسکونی)

    • خودکار شده با کدهای برنامه‌نویسی VBA

    • قابل اجرا در نسخه‌های مختلف اکسس (2003 به بعد) و ویندوزهای 32 و 64 بیتی

    • قابل حمل و  بدون نیاز به نصب

    • امکان دریافت سورس باز برنامه (برای اینکار می‌بایست هزینه خرید دو نسخه از برنامه را پرداخت کنید.! لازم است در صفحه سفارش محصول تعداد محصول را عدد 2 وارد کرده و هزینه را پرداخت کنید.. چنانچه یک نسخه را خریداری کنید، بعداً در صورت تمایل می‌توانید با پرداخت هزینه خرید یک نسخه دیگر، سورس برنامه را نیز دریافت کنید.)

    • امکان استفاده از سورس برنامه در کلاس‌های آموزش برنامه‌نویسی و پایگاه داده و نیز ایجاد تغییر در برنامه جهت انطباق بیشتر با نیازهای کاربر و افزایش امکانات

    • ارسال رایگان نسخه‌های جدید و ارتقاء یافته برنامه برای خریداران قبلی (در صورت وجود)

 




جهت مشاهده تصاویر از محیط برنامه روی لینک های زیر کلیک کنید:

 


تصویر یک تصویر دو    تصویر سه        تصویر چهار    تصویر پیج    تصویر شش    تصویر هفت

 


تصویر هشت   تصویر نه  تصویر ده   تصویر یازده   تصویر دوازده   تصویر سیزده تصویر چهارده


 



 

امکانات و وظایف پیش‌بینی شده:

 

 

 


    • مدیریت (ذخیره، ویرایش و حذف) هزینه‌هایی که به تفکیک هر واحد مشخص می‌باشند، در قالب یک سند با در نظر گرفتن کل ایام هزینه و ایام بدهکاری هر واحد و محاسبه سهم واحد توسط برنامه.

    • مدیریت (ذخیره، ویرایش و حذف) هزینه‌هایی که به طور مساوی بین واحدها تقسیم می‌شوند، هر کدام در قالب یک سند و محاسبه سهم هر واحد مسکونی توسط برنامه.

    • مدیریت (ذخیره، ویرایش و حذف) هزینه‌های مشترک با نحوه محاسبه نامتقارن (تقسیم نامساوی بین واحدها) با نحوه محاسبه نفری یا واحدی، با در نظر گرفتن کل ایام فاکتور هزینه و ایام بدهکاری هر واحد و محاسبه سهم هر واحد توسط برنامه

    • مدیریت دریافت‌ مبالغ پرداختی واحدهای مسکونی و نیز تسویه فاکتور/فبوض در قالب سند حسابداری با امکان ویرایش و حذف و جستجوی سندها.

    • تعریف،ویرایش و حذف حسابها در سه سطح: سرفصل، زیرگروه‌ها و حسابهای جزء

    • مشاهده /چاپ گزاراشات دفتر روزنامه و معین در بازه تاریخی خاص، کدحسابهای خاص، سرفصل‌ها و گروه‌های مورد نظر در سایز A4

    • مشاهده/چاپ دفتر کل (تراز کل) در بازه تاریخی خاص، کدحسابهای خاص و سرفصل مورد نظر در سایز A4

    • مشاهده بدهکاران، بستانکاران و خلاصه وضعیت مالی حسابها، اشخاص  و واحدهای مسکونی، تنها با یک کلیک با امکان چاپ در سایز A4

    • مشاهده/چاپ گردش حسابها و اشخاص و واحدهای مسکونی با امکان فیلتر بر اساس بازه تاریخی، کدحسابها، سرفصل‌ها، گروه‌ها و نیز وضعیت بدهی ( همه، بدهکار، بستانکار، تسویه) با خروجی‌های مختلف: تفکیک تاریخ، تفکیک حساب، ساده (ترتیب تاریخ)، تفکیک گروه، تفکیک سرفصل‌ها و تفکیک وضعیت مالی حساب.

    • مشاهده / چاپ گزارشات هزینه‌ها در بازه تاریخی خاص، کدحسابهای خاص و گروه‌های هزینه با خروجی‌های: ترتیب تاریخ، تفکیک گروه هزینه و تفکیک حساب (عنوان هزینه‌ها)

    • جستجوی سندها (هزینه‌ها و حسابداری) جهت مشاهده/ویرایش و حذف.

    • جستجوی حسابها ، واحدهای مسکونی و اشخاص با نام و کد مشاهده مانده حساب، مشخصات و گردش حساب

    • نمایش ساعت و تاریخ روز به صورت شمسی در بالای گزارشات و چاپ آنها به همراه گزارشات

    • ایجاد فایل پشتیبان و بازیابی اطلاعات از روی فایل پشتیبان با امکان گرفتن فایل پشتیبان به صورت خودکار هنگام خروج از برنامه

    • تخصیص رمز ورود

    • ...

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود حسابدار شارژ ساختمان, دانلود حسابدار , شارژ ساختمان , حسابداری , پول شارژ,


پنج شنبه 30 دی 1393
ن : علیرضا

تازه های بی ام و در سال جدید

مد آنلاین: سال 2014، سال هیجان‌انگیزی برای کمپانی باواریایی ب‌ام‌و بود. از معرفی چندین مدل جدید گرفته تا دریافت چندین جایزه مهم، همگی باعث شدند تا ب‌ام‌و سال 2014 را با موفقیت پشت سر بگذارد.

مدل‌های روی خط تولید، در این سال شاهد به‌روزرسانی در نمای ظاهری بودند و مدل‌های اسپرت، میان رده و سبز (بدون آلایندگی) از جانب ب‌ام‌و رونمائی شدند.  با این مقدمه به معرفی 5 مدل از بهترین ساخته‌های BMW در سال 2014، به انتخاب وب‌سایت BMWblog می‌پردازیم.

ب‌ام‌و i8

ب‌ام‌و i8 از طرف نشریه تاپ گیر به‌عنوان خودرو سال 2014 انتخاب شد. این خودروی Plug-in-hybrid برای کسب عنوان فوق، رقابت سفت و سختی با ساخته‌های دیگر کمپانی‌های بزرگ داشت. این خودروی سبک‌وزن با تنها 1485 کیلوگرم وزن، دارای یک موتور درون‌سوز 3 سیلندر به حجم 1499 سی‌سی است که قادر به ارائه توان 228 اسب بخار و 320 نیوتن‌متر گشتاور است. موتور الکتریکی این اتومبیل هم قادر به تولید 129 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور است. این اتومبیل در حالت ترکیبی قادر به ارائه 357 اسب بخار قدرت و 570 نیوتن متر گشتاور است و با این شرایط می‌تواند شتاب صفر تا صد را در عرض تنها 3.8 ثانیه عملی کند و در نهایت به سرعت 250 کیلومتر دست یابد.

بهترین‌های BMW در سال 2014

بهترین‌های BMW در سال 2014

 


ب‌ام‌و M3/M4

به نوشته پدال، با معرفی مدل M3 سدان و M4 کوپه، نام‌گذاری این سری کمی دستخوش تغییر شد اما هر دو اتومبیل توانستند انتظاراتی که از عملکرد آن‌ها می‌رفت را به‌خوبی برآورده سازند. ب‌ام‌وهای M3 و M4 هر دو از پیشرانه 3 لیتری توئین توربو استفاده می‌کنند که قادر به تولید 425 اسب بخار است. در این موتور که با کد S55 شناخته می‌شود، از دو توربوشارژر و سیستم تزریق مستقیم سوخت با دقت بالا برای کارکرد نرم‌تر استفاده شده است. استفاده از یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به این دو اتومبیل امکان می‌دهد تا در عرض 4.1 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسند.  

بهترین‌های BMW در سال 2014

بهترین‌های BMW در سال 2014

 


 ب‌ام‌و M235I

این خودرو آخرین عضو از خانواده M Performance های ب‌ام‌و است. این خودرو از نظر دینامیکی یکی از بهترین عملکردها را در میان ساخته‌های ب‌ام‌و دارد و رانندگی آن بسیار چابک و سرگرم‌کننده است. این خودرو رانندگی مشابهی با دیگر خودروی نمادین ب‌ام‌و یعنی 2002 دارد. هر دوی این اتومبیل‌ها رانندگی هیجان‌انگیز و بسیاری اسپرتی دارند.

بهترین‌های BMW در سال 2014

بهترین‌های BMW در سال 2014

 


ب‌ام‌و X4

X4 مانند برادر بزرگ‌ترش یعنی X6، عملکرد بالا و ظرفیت خودروهای SUV را با چهره جذاب و زیبای یک خودروی کوپه، ترکیب کرده است. در بازار آمریکا برای این خودرو می‌توان دو نوع موتور مختلف توربوی بنزین سوز را سفارش داد. اما در اروپا می‌توان برای آن موتور دیزلی هم برگزید که انتخاب خوبی برای مشتریان آینده‌نگر و دوست‌دار محیط زیست است. بی‌تردید X4 هم به‌مانند X6 حضور قدرتمندی در جاده‌ها خواهد داشت.  

بهترین‌های BMW در سال 2014

 


ب‌ام‌و سری 2 اکتیو تورر

یکی از بحث‌برانگیزترین ساخته‌های ب‌ام‌و در سال 2014 میلادی یا حتی دهه اخیر. سری دو اکتیو تورر اولین مدل دیفرانسیل جلوی ب‌ام‌و است و اغلب از جانب هواداران این برند مورد نکوهش قرار می‌گیرد. اما باید بگوییم که به‌طور شگفت‌آوری، این خودرو نقش اساسی در آینده ب‌ام‌و بازی خواهد کرد. در بازار اروپا خودروهای دیفرانسیل جلو جزو پرفروش‌ترین‌ها هستند و بیشتر خودروسازان نماینده‌ای در این کلاس دارند. سری دو اکتیو تورر زیباترین خودرو در میان هم‌کلاس‌های خودش نیست اما فروش درآمدزا و خوب این مدل باعث می‌شود تا کمپانی ب‌ام‌و بتواند ماشین‌های مورد علاقه ما را تولید کند.

بهترین‌های BMW در سال 2014

بهترین‌های BMW در سال 2014


:: موضوعات مرتبط: ، اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: تازه های بی ام و در سال جدید , بی ام و , اتومبیل , ماشین , bmw,


پنج شنبه 30 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود پروژه پردازش تصویر در هوش مصنوعی

پروژه پردازش تصویر در هوش مصنوعی

قیمت: 38000 تومان

      پروژه پردازش تصویر در هوش مصنوعی      

 

 

 




 


پروژه كارشناسي مهندسي نرم افزار پردازش تصویر در هوش مصنوعی

موضوع  :پروژه پردازش تصویر در هوش مصنوعی



 اين پروژه هم در قالب word وهم در قالب  pdf تعداد  67 صفحه مي باشد و شامل

 

فهرست:

 

چكيده:

 

فصل اول

 

مقدمه:

 

كاربردهاي پردازش تصوير:

 

صنعت:

 

هواشناسي:

 

كشاورزي:

 

علوم نظامي و امنيتي:

 

نجوم و فضا نوردي:

 

پزشكي:

 

فناوريهاي علمي:

 

باستان شناسي:

 

تبليغات:

 

سينما:

 

اقتصاد:

 

روانشناسي:

 

زمين شناسي :

 

فصل دوم

 

پردازش تصوير

 

مرحله اول ( دريافت تصوير ورودي ):

 

مرحله دوم ( پيش پردازش تصوير ):

 

مرحله سوم ( پردازش تصوير ):

 

مرحله چهارم ( آناليز تصوير ):

 

انواع پردازش تصوير:

 

مقادير  پيكسلها:

 

دقت تصوير:.

 

روشهاي پردازش تصاوير

 

بخش بندي سطح خاكستري ( Gray-Level Slicing )

 

عمليات مختلف بر روي تصاوير:

 

جمع دو تصوير:

 

مكمل كردن تصوير:

 

ميانگين گيري از تصوير:

 

:(Image restoration)ترميم تصوير

 

نواري شدن(باندي شدن):

 

خطوط از جا افتاده ( خطا در تصوير):

 

هيستوگرام تصوير:

 

بالا بردن دقت عكس:

 

ارتقاي تصوير و عملگر كانولوشن:

 

تعديل هيستوگرام:

 

افزايش تباين از طريق امتداد اعداد ( DN) پيكسلها:

 

فيلتر كردن تصوير:

 

اعمال فيلتر تصوير در MATLAB

 

ايجاد فيلتر دلخواه:

 

طراحي فيلتر:

 

طراحي فيلتر ميانگين ماتريس مربعي:

 

طراحي فيلتر ميانگين با ماتريس گرد:

 

طراحي فيلتر پايين گذر گوسي:

 

طراحي فيلتر لاپلاس:

 

طراحي فيلتر لاپلاس از روش حذف گوس:

 

طراحي فيلتر حركت دهنده:

 

طراحي فيلتر تقويت لبه:

 

طراحي فيلتر لبه افقي و عمودي:

 

طراحي فيلتر افزايش دهنده شدت نور و لبهها:

 

فصل سوم

 

كاربردهاي هيستوگرام در پردازش تصوير:

 

تاثير تكنيكهاي پيش پردازش در افزايش دقت تناظر يابي عكسي:

 

استخراج نواحي شامل متن و تفكيك متن به حروف:

 

پيش پردازش تصوير:

 

فوكوس خودكـار دوربين هاي ديجيتالي:

 

تشخيص چهره:

 

تشخيص پلاك خودرو:

فصل چهارم

 

تشخيص پلاك خودرو:

 

تشخيص محل پلاك:

 

فيلتر گوسين:

 

پيدا كردن لبههاي عمودي:

 

تحليل هيستوگرام:

 

پيدا كردن محل كانديد پلاك:

 

سايش تصوير:

 

گسترش عمودي تصوير:

 

استخراج پلاك:

 

جداسازي كاراكترها:

 

شناسايي كاراكترها:

 

شبيه سازي:

 

فصل پنجم  نتيجه گيري:

 

مراجع:

 

فهرست جداول و اشکال

 

جدول 1: مقايسه انواع تصوير بر اساس تعداد بيت

 

شكل 1: نحوه نگاشت مقادير  پيكسله ي تصوير ورودي

 

شكل 2: نحوه نگاشت مقادير پيكسله ي تصوير خروجي

 

شكل 5: نحوه پياده سازي عملگر مكمل

 

شكل 6: نحوه پياده سازي عملگر ميانگين

 

شكل 7: تصوير  دانهه ي برنج

 

شكل 8: نمودار هيستوگرام  دانهه ي برنج

 

شكل 9: يك نمونه نمودار هيستوگرام

 

شكل 01: ماسك اعمال شده بر روي  پيكسله

 

شكل 21: تصوير خروجي پس از تعديل هيستوگرام                          

 

 شكل 11: تصوير ورودي و هيستوگرام آن

 

شكل 31: عمل كشش خطي

 

شكل 41: پيكسل هاي تيز و آرام

 

شكل 51: تصوير با نويز فلفل نمكي

 

شكل 61: تصوير با اعمال فيلتر تيز كننده

 

جدول2: انواع فيلتر

 

شكل 71: فيلتر disk

 

شكل 81: فيلتر گوسي

 

شكل 91: فيلتر لاپلاس

 

شكل 12: فيلتر تقويت لبه prewitt

 

شكل 22: فيلتر تقويت لبه sobel

 

شكل 32: فيلتر افزايش دهنده شدت نور unsharp

 

شكل 42: نمونه اي از كاربرد ocr

 

شكل 52: مراحل تشخيص پلاك

 

شكل 62: تصوير سطح خاكستري ورودي

 

شكل 27:  (الف) ماسك عمودي سوبل، (ب) ماسك افقي سوبل

 

شكل 82: نتيجه عمل لبه يابي

 

شكل 92: نمودار هيستوگرام تصوير

 

شكل 03: تصوير كانديد به دست آمده از تصوير لبه

 

شكل 13: تصوير حاصل شده پس از حذف نواحي خارج از محدوده

 

شكل 23: تصوير حاصل شده پس از سايش و گسترش افقي

 

شكل 33: تصوير حاصل شده از پر كردن حفره هاي احتمالي

 

شكل 43: محل تقريبي پلاك  پر كردن حفره هاي احتمالي

 

شكل 53: تصوير حاصل شده پس از گسترش عمودي

 

شكل 63: پيدا شدن محل پلاك

 

شكل73: پلاك استخراج شده از كل62.52

 

شكل 83: هيستوگرام پلاك استخراج شده

 

شكل 93: كاراكترهاي جداشده

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه پردازش تصویر در هوش مصنوعی , دانلود پروژه , هوش مصنوعی , پردازش تصویر , دانلود پروژه پردازش تصویر ,


پنج شنبه 29 دی 1393
ن : علیرضا

نرم افزارهایی که اطلاعات شما را حفظ می کنند

هفته نامه همشهری جوان: احتمالا خودتان تا به حال فکری برای امنیت بیشتر ابزارهای الکترونیک تان کرده اید ولی آنچه در این مطلب  معرفی کرده ایم، افزونه ها و نرم افزارهای شناخته شده و امنی است که می تواند روزی روزگاری که از بقیه نرم افزارها بریدید، به کمک تان بیایند.

•    Bitlocker

کاربرد: جلوگیری قطعی از سرقت اطلاعات


نرم افزارهای به درد بخور برای جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی


همان طور که از اسمش هم مشخص است برای رمزنگاری به کار می رود و توسط آن می توانید تمام درایوها و فلش مموریتان را رمزگذاری کنید. در مقایسه با بقیه نرم افزارهای مشابه دو تا حسن بزرگ دارد؛ اول اینکه به شکل پیش فرض روی ویندوزهای وبستا به بعد هست، دوم اینکه کارش خیلی درست است و هیچ جوری نمی شود به اطلاعاتش دست پیدا کرد، مگر اینکه خودتان رمزش را وارد کنید. بنابراین توصیه کرده اند که اگر رمز را فراموش کردید کامپیوتر را هم به سطل آشغال منتقل کنید!

•    Block site

کاربرد: فیلترینگ دلسوزانه برای بچه ها


نرم افزارهای به درد بخور برای جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی


کودکان خیلی راحت تر مورد کلاهبرداری قرار می گیرند. پس اگر خواهر و برادر یا بچه کوچکی در خانه دارید می توانید بدون اینکه خودشان بفهمند فعالیتشان را در اینترنت کنترل کنید. Block site افزونه ای برای موزیلا و کروم است و به شما این اجازه را می دهد تا لیستی از سایت هایی که به هر دلیلی نمی خواهید بچه سراغش برود را تهیه کنید تا خود سیستم به شکل خودکار این صفحه ها را باز نکند. البته نوع دیگری از فیلتر خانگی مثل I net و یا Kidlogger هم هست که علاوه بر محدود کردن سطح دسترسی، تمام فعالیت های کاربر را هم از طریق ایمیل برای شما ارسال می کند تا بتوانید با جزئیات در جریان کارهای کودک قرار بگیرید.

•    My US Bonly

کاربرد: جلوگیری از سرقت اطلاعات توسط فلش


نرم افزارهای به درد بخور برای جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی


این یکی بیشتر برای کامپیوترهایی که حالت نیمه شخصی دارد (مثلا محل کار) به درد می خود. با استفاده از My US Bonly هرکس که از راه برسد نمی تواند با زدن یک فلش به کامپیوتر تمام اطلاعات سیستم شما را کپی کند. این نرم افزار برای کاربران نمایش داده نمی شود و در نتیجه دلخوری و دعوایی هم به همراه ندارد.

•    Soft Perfect WiFi Guard

کاربرد: پیدا کردن دزدهای وای فای

نرم افزارهای به درد بخور برای جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی


اگر سررشته و البته حوصه داشته باشید می توانید بدون نصب هیچ نرم افزاری واز طریق روتر لیست کسانی که بدون اجازه از وای فای شما استفاده می کنند را پیدا کنید و با استفاده از تنظیمات DHCP فقط به کامپیوترهایی که خودتان آدرسشان را ثبت کرده اید اجازه دسترسی بدهید. اما اگر وقت و حوصله اش را ندارید با نصب این نرم افزار به زبان فارسی و با سوزاندن کمترین فسفر، لیست مهمان های ناخوانده اینترنت تان را مشاهده کنید.



:: موضوعات مرتبط: برنامه های آیفون، ،
:: برچسب‌ها: نرم افزارهایی که اطلاعات شما را حفظ می کنند , نرم افزار , بیت لاکر , آیفون , آیپاد , ,


پنج شنبه 29 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود مقاله توسعه روش هزینه یابی برمبنای فعالیت: مقایسه بین فرانسه وچین

 The development of the Activity-Based Costing method: A comparison between France and China
 توسعه روش هزینه یابی برمبنای فعالیت: مقایسه بین فرانسه وچین
دسته: مدیریت - حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در فرانسه مانند آمریکا هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)به عنوان چاره ای برای بحران حسابداری مدیریت در نظرگرفته می شود. درحال حاضر سطح اشاعه در فرانسه به همان اندازه مهم است كه درکشورهای انگلوساکسون است .  تعجبی ندارد هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)در کشورهای توسعه یافته غربی نسبت به چین بيشتر است است. محققان چینی قرن 21 در دهه 1990 تحقیق درباره هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)را شروع کردند  و ما  می توانیم  هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)اجرا شده  در موسسات تولیدی و پس از آن درصنایع خدماتی را مشاهده کنیم .  ما همچنین می توانیم تشابه بین موقعیت های چینی و فرانسوی را تشخیص دهیم. در فرانسه ، ما برخی مقاومت ها ی روش آنگلوساکسون در مدیریت شرکت ها را مشاهده کردیم  كه درآغاز روش  هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)به شدت مورد انتقاد قرارگرفت . 
کلید واژه: حسابداری مدیریت، روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت ، مقایسه چین و فرانسه
- بحث ونتیجه گیری
تعجبی ندارد روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)بیشتردرکشورهای توسعه یافته غربی نسبت به چین است. زیرا سبک مدیریت غرب را درشرکتها نشان می دهد. حتی اگر برخی ازعوامل داخلی وخارجی بتواند بخش سطح پایین اتخاذ درچین را توضیح دهد، ابعاد «فرهنگی» می تواند تعیین کننده عمده باشد. اما ما می توانیم تشابه بین موقعیت های چینی وفرانسوی را تشخیص دهیم. درفرانسه، مابرخی مقاومت ها ی روش آنگلوساکسون در مدیریت شرکت ها رامشاهده کردیم  ودرآغاز روش  هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)به شدت مورد انتقاد قرارمی گیرد. اما امروزه، پدیده جهانی شدن تاثیربر روی شرکتهای فرانسوی دارد وافزایش سطح اتخاذ تکنیک هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)نشان داده شده درسالهای قبل را توضیح می دهد. درآینده، ما دوست داریم که سرمایه گذاری مشترک چین وفرانسه که در آن روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)استفاده شده مطالعه کنیم. ما می توانیم با تجزیه وتحلیل مقایسه ای مان به روش حسابداری مدیریت دیگری مانند کارت امتیازدهی متوازن گسترش دهیم.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: توسعه روش هزینه یابی برمبنای فعالیت: مقایسه بین فرانسه وچین , توسعه روش هزینه یابی برمبنای فعالیت , توسعه روش هزینه یابی , فرانسه , چین,


پنج شنبه 29 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود مقاله تحلیل غیر خطی ویسکو الاستیک ضخامت جداره لوله های کامپوزیتی

عنوان انگلیسی مقاله: Nonlinear Viscoelastic Analysis of Thick Walled Cylindrical Composite Pipes
تحلیل غیر خطی ویسکو الاستیک ضخامت جداره لوله های کامپوزیتی 
 
دسته: مهندسی مکانیک و مواد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله تجزیه وتحلیل اثر ماتریس رفتار ویسکوالاستیک را در رفتار مکانیکی سیلندر چند لایه ضخیم لایه ضخیم انجام داده است. قسمت اصلی در این کار این است که تا ارائه راه حل های تقریبی تحلیلی برای محاسبه وابسته به زمان را در تنشهای داخل در سراسر ضخامت سیلندر در چارچوب تئوری ویسکوالاستیسه غیر خطی را ارائه دهد. سازه در نظر گرفته شده ضخیم و چندلایه بوده و در طول سیلندر ناهمسانگرد بوده و در معرض بازگذاری متقارن مکانیکی قرار دارد. در چنین شرایطی راه حل الاستیک دقیق آن وجود دارد که به طور طبیعی تعادل، فشار، جابجایی و سازگاری را با شرایط مرزی توسط معادلات شاختاری و بارگذاری ارضاء می کند. با توجه به تغییرات تنش مداوم در طول ضخامت سیلندر پیشنهاد راه حل های ویسکوالاستیک غیر خطی با متوسط تنش برای محاسبه عوامل الاستیک و ویسکو الاستیک غیر خطی در هر لایه است. علاوه براین راه حل با فرض بدست آمده گونه های خزش در هرلایه از طریق ضخامت ثابت بدست می آید. این الگوریتم همگرا و دقیق زمان به عنوان راه حل است که تعداد لایه های مصنوعی افزایش یافته  باشد. برای ویسکوالاستیک خطی راه حل پیشنهادی ثابت برای مطابقت با راه حل های دقیق شناخته شده برای مواد ویسکوالاستیک ایزوتروپیک 1 ارائه شده است. در نهایت چند مورد نوآوری در حال اجرا برای نشان دادن اهمیت این پدیده  کشش ویسکو در زمینه تنشهای داخل در طول چندلایه ضخیم سیلندر را ارائه شده است. 
کلمات کلیدی : کامپوزیت پایه پلیمری (PMCS) – خزش – الاستیسه، تحلیل مدل سازی – استحکام. 
مقدمه:
سیلندر تو خالی و یا سیلندر با عناصری ساختاری معمول در بسیاری از برنامه های کاربردی از جمله لوله های آب، سیستم لوله کشی و سفت درایو استفاده می شود. تلاش برای بهبود تولید نفت امکان استفاده از رایژر های شاخته شده از کامپوزیتهای زمینه پلیمری را در عملیات های نفتی در دور از ساحل در اکتشافهای در عمق پیش از کیلومتر به کار می روند. در نتیجه افزایش استفاده از کامپوزیتهای پایه پلیمری و مواد مرکب پلیمری در برنامه های کاربردی مهندسی عمران به کار رفته است که علاقه شدیدی به مشکلات تجزیه و تحلیل تنش در سازه های کامپوزیتی چند لایه دارد. بسیاری از آثار تحلیلی در مورد تجزیه و تحلیل تنش در پوسته های کامپوزیتی در طول سالهای گذشته انجام شده است. این با افزایش استفاده از پوسته های کامپوزیتی در ارتباط با بسیاری از برنامه های کاربردی مانند سازه های مهندسی عمران و صنعت هوانوردی شده است. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله تحلیل غیر خطی ویسکو الاستیک ضخامت جداره لوله های کامپوزیتی , دانلود مقاله تحلیل غیر خطی ویسکو الاستیک , تحلیل غیر خطی ویسکو الاستیک , ,


پنج شنبه 29 دی 1393
ن : علیرضا

حرف ه ملکه رنجبرای دل

خبرگزاری مهر - عطیه موذن: ملکه رنجبر در این گفتگو از مدیران خانه تئاتر انتقاد کرد که بعد از بیماری‌‌اش حتی حال او را نپرسیده‌اند و از خاطره زنده یاد پروین سلیمانی و مهری ودادیان گفت که قبل از فوتشان چگونه زندگی می‌کرده‌اند.

بغض، دلتنگی، بغض؛ این همه سهم بانوی پیشکسوت بازیگری است که عمر خود را در تئاتر، رادیو، سینما و تلویزیون گذاشته است. ملکه رنجبر را هم نسلان من بیشتر با سریالی چون «زیر آسمان شهر» در تلویزیون و یا سینما می‌شناسند اما او خیلی پیش‌ از اینها ملکه صحنه‌های تئاتر بوده است.

نمی‌خواهم غریبانه بمیرم/ اهالی سینما و تئاتر در این خانه را نمی‌زنند


وی دختر عبادالله رنجبر از اولین پایه‌گذاران تئاتر است. کسی که تئاتر را در رشت پایه گذاری کرد و به علت مضمون سیاسی این نمایش‌ها به همدان تبعید شد و دوباره در آنجا نیز اولین موسس گروه‌های تئاتری شد.

رنجبر در چند ماه گذشته چند بار با بیماری مواجه شد. اولین بار قند خونش بالا رفت و این باعث شد چند وقتی در بیمارستان و منزل مجبور به استراحت شود؛ چند ماه پیش نیز دوباره به بیمارستان رفت در این فاصله حالش بهتر شده و به خانه آمده است.

نمی‌خواهم غریبانه بمیرم/ اهالی سینما و تئاتر در این خانه را نمی‌زنند

گفتگوی ما با وی طبق روال عادی گفتگوها که سوال پرسیده شود و پاسخ دهد پیش نرفت. رنجبر بیشتر از یک گفتگو علاقه داشت خاطراتش را برای ما ورق بزند و همان ابتدا برایمان آلبوم‌های عکسی را آورد و از عکس‌ها و خاطرات پدر، خانواده و همکارانش صحبت کرد.

وی در قسمت قبلی این گفتگو از پدرش گفت و اینکه چگونه از کودکی وارد صحنه های تئاتر شده است. اینکه اولین بار با نقش کوزت بر صحنه ظاهر شده است و از عشقی که پدرش برای تئاتر گذاشته است.

در قسمت دوم این گفتگو هم از همبازی‌های خود در تئاتر گفت اینکه بواسطه همکاری‌های زیادی که با کیومرث ملک مطیعی داشته است مردم فکر می‌کرده‌اند که این دو همسر هستند. وی همچنین با نشان دادن کارت‌هایی که از خانه سینما و خانه تئاتر و انجمن‌های مختلف هنری به او داده‌اند انتقاد می‌کند که فایده این کارت‌ها چیست وقتی که حتی یک تماس با من نمی‌گیرند و حالم را نمی‌پرسند و بارها در این گفتگو از من می‌پرسد که مدیران خانه تئاتر و خانه سینما کجا هستند و چه می‌کنند.

می‌خواهم بیشتر از فضای تئاتری آن روزها بگویید تفاوت هنرمندانی چون شما با تئاتری‌های الان در چه بود؟

آن زمان هر کسی را در تئاتر راه نمی دادند. تئاتری‌ها عاشق بودند. روزی مرحوم حمید مقبلی برایم تعریف می‌کرد من یواشکی وارد سالن تئاتر می‌شدم. کنترل‌چی در سالن مرا می‌گرفت و بیرون می‌انداخت و من دوباره برای سانس بعد پنهانی وارد می‌شدم. از او می‌پرسیدم که چرا چنین کاری می‌کرده است و می‌گفت چون عاشق تئاتر بوده است و آخرش هم وارد تئاتر شد.

در آلبومش چندین عکس از کیومرث ملک مطیعی دیده می شود. می پرسم همبازی شدن شما دو نفر باعث شد عده ای فکر کنند همسر هستید. خواهرزاده اش حرفم را تایید می کند و خودش می‌گوید «بله حتی خیلی ها برای من نامه می نوشتند که ما عاشق تو و شوهرت هستیم و منظورشان کیومرث ملک مطیعی بود»

چرا این شبهه بوجود آمده بود که شما و کیومرث ملک مطیعی همسر هستید؟

- ما با هم همکار سی ساله هستیم. با هم تئاتر کار می کردیم و در حوزه های دیگر نیز همکاری داشتیم و این باعث شده بود که در بسیاری از کارها با هم دیده شویم.

عکس های دیگری از تشییع پیکر هنرمندان نشان می دهد. بعضی را خودش هم در خاطرش نیست که مراسم به چه کسی تعلق داشته است.

چرا در تشییع پیکرها شرکت می کردید؟

با خودم می گویم این آدم هم همکار من است، سختی کشیده است و من باید به او احترام بگذارم اما الان یک نفر به خود من نمی گوید حالا که در حال مردن هستی دستت درد نکند که این همه زحمت کشیده ای.

نمی‌خواهم غریبانه بمیرم/ اهالی سینما و تئاتر در این خانه را نمی‌زنند

عکسی نشانم می دهد که متعلق به زندان است و از مراسمی می گوید که قرار است یک زندانی را آزاد کند.

حالا تقریبا سال های زیادی از یک عمر فعالیت هنری اش را برایم ورق می‌زند. قدری سکوت حاکم می شود.

دور اتاق عکس پسرش را می بینم از ۲۰ سالی می‌پرسم که در انگلیس در کنار پسرش بوده است.

آن روزها چطور گذشت؟ در انگلیس هم به این فکر افتادید که کار هنری داشته باشید؟

کار خاصی نداشتم. تنها با ایرانی ها معاشرت می‌کردم و بعد یک روز به پسرم گفتم من دیگر اینجا نمی مانم، می خواهم برگردم. پسرم هم گفت من هم نخواهم ماند من تحصیل نکرده ام که اینجا برای خارجی ها کار کنم. با وجود اینکه پسرم آنجا خانه و زندگی داشت و رییس یک شرکت بود استعفا داد و با من به ایران آمد.

چرا انگلیس نماندید؟

عشق ایران اجازه نداد.

همچنان آلبوم‌ها را ورق می‌زند؛ این گذشته‌ای است که ترجیح می‌دهد به جای حرف زدن درباره آن، تصاویرش را نشانم دهد. حتی گاهی به جای پاسخ به پرسش هایم عکسی را انتخاب می‌کند و بدون دلیل توضیح می‌دهد.

نمی‌خواهم غریبانه بمیرم/ اهالی سینما و تئاتر در این خانه را نمی‌زنند

عکسی از حمید قنبری نشانم می‌دهد و می‌گوید که این شخص جری لوئیس ایران است. از زمان تشییع جنازه‌اش می‌گوید که تنها خانواده و دوستان صمیمی‌اش آمده بودند «وقتی فوت کرد من به مسئولان وقت انتقاد کردم که خجالت نمی کشید کسی که بنیانگذار تئاتر بوده است حالا کسی نیست که جنازه او را بلند کند. دخترش به من گفت متشکرم خانم رنجبر حرفی را که پدرم می خواست به مردم بگوید تو بیان کردی و مرا زنده کردی»

عکسی از سریال «زیر آسمان شهر» نشانم می دهد. می‌گویم بیشترین خاطره‌ای که هم نسل های من از شما دارند همین کار است. توضیح می دهد که «زیر آسمان شهر» آخرین کار کمدی او بود و بعد از آن دیگر فقط فیلم «سایه روشن» را بازی کرده است.

می‌گویم زمان هایی حضورتان در بازی کمرنگ می‌شد که خیلی قاطعانه جواب می‌دهد «خیر. من تا آخرین زمانی که می توانسته ام در سینما و تلویزیون و تئاتر بودم.»

از اکبر رادی می‌پرسم که چقدر از نمایشنامه‌هایی که کار کرده است از این نمایشنامه نویس اهل گیلان بوده است؟ می گوید «اسمش را شنیده ام. بعد از شهین خانم خواهرزاده‌اش می خواهد کتابی را برایش بیاورد. «کتاب پاپا» و بعد می گوید ببخشید که من به زبان ترکی می گویم.

لای کتاب برگه ای گذاشته است درست در همان قسمتی که راجع به پدرش نوشته شده است. برگه نشانه کمی کهنه و قدیمی و حتی زرد شده است. می‌گوید «نویسنده این کتاب هم شمالی است. در آن از پدرم نوشته است و مدارکی هم آورده است. از او خواستم که این مدارک را به من بدهد که نداد و گفت اگرچه شما مورد احترام من هستید اما من دو سال دویده ام تا این مدارک را پیدا کرده ام چرا باید حالا آنها را به شما بدهم.»

خط پدرش را در این مدارک نشانم می دهد. خط زیبایی بود.

خانم رنجبر دیگر قرار نیست شما را در صفحه تلویزیون یا سینما ببینیم؟

- دیگر نه. پسرم دایم از من می‌خواهد که نقشی بازی نکنم من هم به او می‌گویم نه فریبزر جان دیگر در این سن و سال چه دلیلی برای بازی دارم؟!

دوست داشتید توانایی اش را داشتید و بازی می‌کردید؟

- نه دیگر نمی خواهم بازی کنم.

چرا؟

مگر چقدر از من قدردانی شد؟ اگر همین خانه را هم پسرم نگرفته بود، الان خانه ای نداشتم. این میان نهادهایی مثل خانه سینما هم کاری برایم انجام نداند. حتی یک تلفن هم نکردند و حالم را نپرسیدند. من که چیزی از آنها نمی خواهم نه پولی نه ثروتی و نه شهرتم را. خدا را شکر می کنم که مردم همه به من لطف دارند اما معرفت نعمت خداست اگر الان یک تلفن بکنند و حالم را بپرسند چه اتفای می افتد. پسرم به من می‌گوید که مادر اینقدر گله نکن اما باید گله کنم تا حداقل فردا غریبانه نمیرم.

من دلخوری شما را درک می‌کنم. خانم رنجبر اگر روند مسیر حرفه ای خود را از کودکی و نوجوانی و حتی جوانی تا به امروز در نظر بگیرید فکر می‌کنید اگر یک بار دیگر متولد شوید حاضرید دوباره همین مسیر را طی کنید؟

- نه! نه عزیزم من حاضرم در خانه باشم و خانه داری کنم اما دیگر وارد این وادی نشوم.

نمی‌خواهم غریبانه بمیرم/ اهالی سینما و تئاتر در این خانه را نمی‌زنند

پس مردمی که آثار شما را دوست داشتند چه؟

مردم؛ بله مردم فرق دارند. یک بار در ختم یکی از هنرمندان هیچ کس نمی توانست مرا از دست مردم نجات دهد آنقدر که مردم دور من حلقه زده بودند و می‌گفتند «مهتاج» ما اومد. آخر مرا به یک مغازه بردند. صاحب مغازه مجبور شد چراغ های مغازه را خاموش کند و کرکره اش را پایین بکشد. ما یک ساعتی آنجا ماندیم تا اینکه نیروی انتظامی آمد ماشین آورد و مرا با ماشین نیروی انتظامی بردند. مردم آنجا منتظرم بودند و می‌گفتند نگهدارید ما دوستش داریم. زمانیکه در ماشین بودم یک نفر سرش را داخل ماشین آورد و گفت ما زحمت‌های تو را فراموش نمی‌کنیم.

چرا نقش خانم فرامرزی «زیر آسمان شهر» آنقدر برای مردم تاثیرگذار بود؟

نمی دانم من کاری نکردم تنها وظیفه ام را انجام دادم.

بغض می کند و چشم هایش خیس و شیشه ای می‌شوند. «زمانیکه من در بیمارستان بودم، کارمندان شهرداری به دیدنم آمدند با اینکه تنها یک کارمند بازنشسته در شهرداری بودم اما این همه سال در سینما و هنر ایران کار کردم و یک نفر از سینما و تئاتر حالم را نپرسید. آیا به اندازه یک نفر که چایی می‌ریزد ارزشی نداشتم. پول های زیادی می‌گیرند و خانه و ماشین می خرند و به دیگران حتی فکر هم نمی‌کنند»

قبل‌ترها به چه شکل بود؟ از زمان پدرتان خاطرتان هست؟ آن زمان ارتباط میان هنرمندان چگونه بود؟

نه عزیزم آن زمان اصلا هنرمند احتیاجی به پول نداشت. پدر من یک عمر زحمت کشید اما پول زحمت کشی های خود را نخورد. پول ها را حساب می کرد و بعد می گفت این مقدار برای کتابخانه است و یا فلان مقدار به ساختن مدرسه تعلق دارد.

خدا را شکر می کنم هر خدمتی که کردم الان نه چیزی کم دارم و نه در مضیقه هستم علت اینکه این حرف ها را هم به شما می گویم این است که قدر همدیگر را بدانیم اگر شخصی یک تلفن به من بزند شخصیتش پایین نمی‌آید هم من لذت می برم که هنوز به یادم هستند و هم حال همکار مریض را پرسیده اند. عیبی ندارد اینها هم می گذرد.

شهین خانم به من ندا می دهد که فضا را عوض کنم نباید حالش بیش از اینها با خاطرات اندوهگین همراه باشد.

خانم رنجبر مسیر زندگی شما فراز و فرودهای فراوانی داشته است و من دوست دارم این میان از لذت‌هایش بگویید.

در عالم هنر همیشه لذت برده ام. همیشه افتخار می کردم. همیشه عاشقانه کار می‌کردم. برای کاری مثل «آسمان شهر» ما حدود دو سال شب ها تا صبح بیداری می کشیدیم. من هر کاری انجام دادم با جان و دل بوده است.

فیلم و سریال های فعلی تلویزیون را می بینید؟

اصلا نگاه نمی کنم. هیچ کاری نمی کنم... دختر خواهرم (شهین خانم) ‌ با من دعوا می کند اما من فقط می‌خوابم.

نمی‌خواهم غریبانه بمیرم/ اهالی سینما و تئاتر در این خانه را نمی‌زنند

این روزها چه چیزی باعث می‌شود که حال خوبی پیدا کنید؟

هیچی. پسرم مرا پیش چند دکتر برده است همه گفته اند هیچ مشکلی ندارم فقط افسردگی گرفته ام.

افسردگی چرا؟ چرا باید به این مسایل فکر کند. شما که همیشه مورد توجه مردم بوده اید و همیشه همه دوستتان داشته اند و حالتان را پرسیده اند.

- اصل کار الان است دخترم. آن زمان که جوان بودم بله همه حال مرا می پرسیدند و حتی درخواست‌های زیادی داشتند که در نمایش‌ها بازی کنم اما الان مهم است. وقتی کارت طلایی خانه سینما را به تو می دهند یعنی در اوج هنر قرار داری اما چه اوجی روی سقف خانه؟ چه کسی الان از من می‌پرسد که خانم رنجبر می‌توان برایت کاری کرد؟ خدا را شکر زندگی من تامین است فقط می‌خواهم از ما و نسل ما یاد کنند.

اگر فرزندتان هزینه شما را تامین نکند چگونه این هزینه را مهیا می‌کنید؟

- حقوق بازنشستگی شهرداری هنوز وجود دارد. من احتیاجی ندارم که کسی قدمی برای من بردارد تنها دوستی و محبت است که برایم ارزش دارد.

این چند وقت تئاتر هم دیده اید؟

حدود یک یا دو ماه پیش نمایشی بود که نامش خاطرم نیست. خودشان به دنبالم آمدند و مرا به سالن بردند.

نمی‌خواهم غریبانه بمیرم/ اهالی سینما و تئاتر در این خانه را نمی‌زنند

به نظرتان چطور بود؟ چقدر تئاترهای این زمان با نمایش های دوره شما تفاوت دارد؟

آن نمایش را چندان به یاد نمی آورم. این دوره خیلی تئاتر ندیده‌ام اما یک مساله در دوره ما بود و آن همبستگی میان تئاتری‌ها و دردمند بودنشان بود. خاطرم هست یک شب یکی از کارگران سالن به ما گفت که شب گذشته فرزندش بیمار شده و او را به بیمارستان برده است و از مدیر تالار نمایشی پول درخواست کرده بود اما او نداده بود. با این حرف علی تفکری از تئاتری های آن زمان گفت «پرده را پایین بکشید تا زمانیکه آن مدیر نیاید و از این مرد عذرخواهی نکند و این هزینه را مودبانه ندهد ما تئاتر اجرا نمی‌کنیم» اینقدر هنرمندان دردمند بودند و با عوامل همبستگی داشتند.

شنیده‌ام که نوه‌تان هم به تئاتر علاقمند است؟

بله نوه ام در انگلیس به خاطر هنری که در بازی نمایش داشته است موفق به دریافت بورسیه هم شده است. متاسفانه می گوید من می‌خواهم قضاوت بخوانم اما هنر هم می‌خوانم که خاطره شما را زنده نگه دارم.

چرا متاسفانه؟ این خوشحال کننده نیست که نوه تان بخواهد راه شما را ادامه دهد؟

اشتباه می کند. هنر بخواند که چه بشود مگر چه چیزی عایدش می‌شود!؟ مگر من الان چه حال و روز خوبی دارم حالا که حتی اهالی تئاتر امثال ایرج راد حتی به احترام پدرم به تلفن خانه‌ام هم زنگ نمی‌زنند.

باید از آقای راد پرسید که آن زمان که تئاتر بوجود آمد کجا بوده است؟ تنها نامش را می‌شنویم که مدیر خانه تئاتر است اما چه می‌کند؟ اینها حتی به تشییع جنازه‌ها هم نمی‌روند، در تشییع جنازه هنرمندان عارشان می‌آمد زیر جنازه را بگیرند. برایشان هم اهمیتی ندارد که کسی فوت کند. با خود می‌گویند خب هر آدمی می‌میرد دیگر.

کاش می‌دانستید که پروین سلیمانی این اواخر چه مشکلاتی داشت. کاش می‌دانستید مهری ودادیان قبل از مرگش حتی یک نفر را نداشت که لامپ سوخته اتاقش را عوض کند. به من زنگ می‌زد و می گفت یک نفر را خبر کنم برود و لامپ اتاقش را عوض کند، می گفت از تاریکی می‌ترسد. پروین سلیمانی آخرش هم در خانه سالمندان فوت کرد.

من هیچ نمی‌توانم پاسخ دهم. دلداری دردی را از هنرمند دوا نمی‌کند. تنها سکوت می‌کنم.
خودش این بار حال و هوای مرا عوض می‌کند. «ببخشید مادرجان تو را هم ناراحت کردم

خسته شده است و ترجیح می‌دهم بیش از این خاطرات و نگرانی‌هایش را بر هم نزنم. گفتگو را تمام می کنم و بلند می‌شوم، همراه با من برمی‌خیزد و تا آخرین دقایق که از در خارج می شوم نگاهش در من جریان دارد.



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: درد دل , ملکه رنجبر , درد دل ملکه رنجبر,


پنج شنبه 29 دی 1393
ن : علیرضا

گزارش کارآموزی حقوق در دفتر وکالت

گزارش کار کارورزی حقوق در دفتر وکالت+کارآموزی حقوق دفتر وکالت

قیمت: 5000 تومان

گزارش کار کارورزی حقوق در دفتر وکالت+کارورزی حقوق+کارورزی دفتر وکالت+کارآموزی حقوق دفتر وکالت

 

این نمونه کارورزی شامل:

 

محل کارآموزی دفتر وکالت

 

7هفته با گزارش ماهانه محل کارآموزی

 

به تفکیک روز هفته و گزارش ماه

 

تعداد صفحات 30 صفحه

 

به صورت ورود و قابل ویرایش

 

مورد تائید اساتید مرکز آموزشی

 

با قالب و فرم کارورزی

 

فقط5 هزار تومان

 

امیدواریم این کارورزی نمونه خوبی برای دانشجویان عزیز باشد

 

منتظر نظرات شما در مورد این کارورزی هستیم

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: گزارش کارآموزی حقوق در دفتر وکالت , گزارش کارآموزی حقوق , کارورزی حقوق , گزارش کارآموزی , حقوق , وکالت,


پنج شنبه 28 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود پایان نامه کارشناسی معماری مجتمع مُد و طراحی لباس

پایان نامه کارشناسی معماری با موضوع مجتمع مُد و طراحی لباس

قیمت: 150000 تومان

موضوع این پایان نامه، مجتمع مد و طراحی لباس هست که مختص خانم هاست. فضایی هست که خانم ها خیلی راحت، بدون دغدغه حجاب یا هر موضوع دیگری می توانند وقت شان را برای خرید، شوی لباس، خیاطی، آرایشگاه، عکاسی و ... سپری کنند و همه نیازهای خرید و پوشاک خود را حل کنند.

در مورد فضاهای این مجموعه هم مختصر توضیح که :

شوی لباس و نمایشگاه ها در طبقه همکف، فروشگاه در طبقات اول دوم و سوم، خیاطی و فضای طراحی و کلاس آمورشی در طبقات چهار و پنجم، عکاسی و آرایشگاه در طبقه ششم، رستوران و کافی شاپ در طبقه هفتم و هشتم، اداری و آمفی تئاتر و نگهداری کودک در زیر زمین 1-، تاسیسات و انبارها در زیر زمین 2- واقع شده اند.

در مورد کانسپت طرح »  با توجه به کاربری، از نخ و پارچه الگو گرفته شده، در سازه پارچه نیز از پوسته های سبک استفاده می شود و ستون فقط در کناره ها هست که پوسته ها توسط سازه های فضایی این تیر و ستون ها، نگه داشته می شود.

مدارک موجود این پایان نامه برای جلسه دفاع :

» پوستر پروژه با طراحی منحصر بفرد و کیفیت عالی (اندازه پوستر » Width : 9843  &  Height : 3543)

»  14 رندر از بخش های مختلف طرح (با کیفیت عالی) ( تمامی رندرها، در پوستر نیز به کار رفته اند )

» نقشه های کل طرح با فرمت dwg و قابل ویرایش ( اتوکد ) (پلانها - مقاطع - سایت پلان)


کلیه تصاویر مربوط به این پروژه را در زیر مشاهده میفرمائید...























خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه کارشناسی معماری مجتمع مُد و طراحی لباس, پایان نامه , کارشناسی معماری , تز معماری , پایان نامه معماری,


پنج شنبه 28 دی 1393
ن : علیرضا

برنامه های سال آینده شرکت اپل

عصرایران - محمد مهدی حیدرپور: در شرایطی که اپل با معرفی ساعت هوشمند خود به نام اپل واچ آماده رقابت با فناوری های پوشیدنی اندرویدی شده است شایعاتی درباره مک‌بوک ایر نازک‌تر، آی پد 12 اینچی و حتی نسخه ای کوچک‌تر از آی‌فون 6 به گوش می رسند.

با آغاز هر سال جدید می توانید انتظار عرضه موج جدیدی از گجت های اپل را داشته باشید. طی سالیان اخیر اپل روند ارتقا سالانه در آی‌فون ها، آی‌پدها و مک بوک های خود را دنبال کرده و به نظر نمی رسد سال جاری میلادی نیز از این مساله مستثنی باشد.

در شرایطی که اپل با معرفی ساعت هوشمند خود به نام اپل واچ آماده رقابت با فناوری های پوشیدنی اندرویدی شده است شایعاتی درباره مک‌بوک ایر نازک‌تر، آی پد 12 اینچی و حتی نسخه ای کوچک‌تر از آی‌فون 6 به گوش می رسند. در ادامه برخی از مورد انتظارترین محصولات اپل در سال 2015 را معرفی می کنیم.

اپل واچ

اپل در سال 2015: 7 محصول مورد انتظار
اپل واچ ساعت هوشمندی است که در سپتامبر 2014 از آن رونمایی شد اما تاکنون روانه بازار نشده است. این ساعت هوشمند با آی‌فون جفت می شود تا نسخه ای کوچک از سیستم عامل iOS را برای نمایش تماس های تلفنی، پیام ها، مسیریابی و حتی سیستم پرداخت Apple Pay روی مچ دست کاربر منتقل کند. اپل واچ با سه بند فلزی، چرمی و لاستیکی عرضه می شود تا تمامی سلایق را پوشش دهد.

مک‌بوک ایر 12 اینچی با نمایشگر رتینا

اپل قصد دارد ضخامت نازک‌ترین لپ تاپ خود را هرچه بیشتر کاهش دهد. مک‌بوک ایر جدید با طراحی بدون فن نازک‌تر و سبک‌تر از مک‌بوک ایرهای فعلی با ضخامت 17 میلیمتر و یک کیلوگرم وزن خواهد بود. احتمالا در مک‌بوک ایرهای جدید از پردازنده های Broadwell اینتل استفاده خواهد شد و نمایشگر رتینا با وضوح 2560×1600 پیکسل و درگاه تاندربولت 2 از دیگر ویژگی های آن خواهد بود.

آی‌فون 6 مینی، آیفون 6S یا آیفون 7

اپل در سال 2015: 7 محصول مورد انتظار
اگر همه چیز خوب پیش برود معرفی نسخه جدیدی از آی‌فون در سال جاری میلادی دور از انتظار نخواهد بود. در صورت تکرار تاریخريا، امسال معرفی آی‌فون 6S که از نظر سخت افزاری نسبت به آی‌فون 6 ارتقا یافته است و آی‌فون 6C برای خریدارنی با بودجه محدودتر را شاهد خواهیم بود. از سوی دیگر، شایعاتی درباره معرفی آی‌فون 6 با نمایشگر 4 اینچی به گوش می رسد تا رضایت هوادارن اندازه کوچک آی‌فون نیز جلب شود. افزون بر این، با نگاهی به آینده پتانسیل عرضه آی‌فون 7 که از ویژگی هایی مانند نمایشگری با شیشه یاقوت کبود و بدنه ای بادوام‌تر سود می برد، وجود دارد. شایعات دیگر به نمایشگر سه بعدی و استفاده از دوربینی با لنز دوتایی که می تواند با دوربین های DSLR رقابت کند، اشاره دارند.

آی‌پد پرو 

اپل در سال 2015: 7 محصول مورد انتظار
طی سال های 2013 و 2014 شاهد کاهش ضخامت آی‌پدهای اپل بودیم اما در سال 2015 می توانیم شاهد بزرگ‌تر شدن اندازه نمایشگر این گجت باشیم. پیش بینی می شود آی‌پد پرو با نمایشگر 12.9 اینچی مجهز به حسگر تاچ آی‌دی و نسخه ای از پردازنده A8 اپل روانه بازار شود. ممکن است تبلت بزرگ جثه اپل با کاور صفحه کلید همراهی شود تا رقیبی جدی برای تبلت مایکروسافت سرفیس باشد. بنابر شایعات، آی‌پد پرو برای ارائه بیشینه بهره‌وری دو سیستم عامل iOS و OS X را اجرا می کند.

آی‌مک رتیناهای بیشتر

اپل در سال 2014 آی‌مک رتینا 5K با نمایشگر 27 اینچی را معرفی کرد و انتظار می رود این وضوح خیره کننده در دسکتاپ های 21.5 اینچی این شرکت نیز به کار گرفته شود.

اپل تی‌وی

اپل در سال 2015: 7 محصول مورد انتظار
از ویژگی های نسل آینده ست تاپ باکس اپل می توان به ناوبری صوتی سیری، بازی های به طور کامل یکپارچه شده که بی نیاز از اتصال به دستگاه های iOS اجرا می شوند و استریم ثابت کانال ها برای افزایش قدرت رقابت پذیری در برابر محصولات دیگر اشاره کرد.

نسخه های جدید iOS 9 و OS X 10.11

اگرچه اطلاعات و جزئیات در حال حاضر زیاد نیستند اما می توان انتشار نسخه های جدید سیستم عامل های دستگاه های قابل حمل و دسکتاپ اپل تا پایان سال 2015 را انتظار داشت. همانند سنت هر ساله پیش بینی می رود معرفی iOS 9 به همراه مدل آینده آی‌فون در ماه سپتامبر انجام شود.

از سوی دیگر، Continuty در سیستم عامل OS X یکی از ویژگی های جدید و کلیدی نسخه یوسمیت اجازه فعالیت یکپارچه را به دستگاه های مک و iOS می دهد و انتظار می رود اپل با نسخه جدید سیستم عامل OS X شکاف های بین آی‌فون، آی‌پد و مک را در سال 2015 بیش از پیش کم کند. 


:: موضوعات مرتبط: برنامه های آیفون، گوشی های آیفون، ،
:: برچسب‌ها: برنامه های سال آینده شرکت اپل , آیفون , آیپد , آیپاد , اپل آی واچ,


پنج شنبه 28 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود آموزش سازمانی در رفتار خریداران سازمانی

عنوان انگلیسی مقاله: The Organizational Buyer Behavior Learning Organization
عنوان فارسی مقاله: آموزش سازمانی در رفتار خریداران سازمانی
دسته: مدیریت - بازاریابی - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 24
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اين مطالعه چهارچوب طرح هاي تلفيقي آموزش سازماني را در رفتار سازماني خريدار توسعه مي دهد.در اين مطالعه فعاليت هاي ارتباطي و روابط ميان واحدهاي استراتژيك تجاري كه در فرايند خريد مشاركت دارند مورد توجه قرار مي گيرند.حمايت علمي براي روابط پيشنهاد شده بر اساس رشته اي از مطالعات صورت گرفته كه اين مطالعات بر اساس مصاحبه با مديران 10 واحد استراتژيك تجاري يك سازمان خدمات جهاني مي باشد.بر اساس اين مطالعات چندين معني ضمني ارائه شده است. 
مقدمه
كريس- تحليل گر پژوهش بازاريابي كه به تازگي در سازمان استخدام شده بود- براي دفتر كار خود نياز به كامپيوتر و چاپگر داشت.به همين دليل سفارش خريد يك سيستم را به بخش خريد سازمان ارائه داد.بعد از گذشت 2هفته كامپيوتر خريداري شد اما خريداري چاپگر را به زماني موكول كردند كه تقاضاي خريد چاپگر به حدي برسد كه بتوانند تخفيف عمده اي را دريافت نمايند و پس از گذشت 6هفته چاپگر به كريس تحويل داده شد.بخش خريد تخفيف قابل ملاحظه اي را بابت سفارش چاپگر دريافت كرد.اما بخش خريد ضرر بهره وري كريس را در خلال اين 6هفته در نظر نگرفت.
مشكلي كه كريس با آن دست به گريبان بود در اكثر سازمان ها وجود دارد.معمولا در زمان ارزيابي اهميت فاكتور هاي هزينه در برابر كل چرخه زماني فرايند ، فرهنگ خريد داده هاي مصرف كنندگان را در نظر نمي گيرند.از ديد گاه بخش خريد چرخه زماني فرايند به قدري نا محسوس است كه اندازه گيري آن غير ممكن است.در كاهش چرخه خريد هيچ گونه ارزش و سود واقعي وجود ندارد.با اين وجود همان طور كه در اين مثال ساده نشان داده شد،در خريد كالاها و خدمات چيزهايي فراتر از هزينه وجود دارد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود آموزش سازمانی در رفتار خریداران سازمانی, دانلود آموزش سازمانی , دانلود آموزش سازمانی در رفتار خریداران , آموزش سازمانی , خریداران , ,


پنج شنبه 28 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود مجموعه آموزش بازاریابی در24دقیقه

آموزش بازاریابی در24دقیقه

قیمت: 2700 تومان

آموزش بازاریابی با پیامک در 24دقیقه!!
بازاریابی با پیامک و ارسال پیامک تبلیغاتی در چند سال اخیر بسیار رایج شده است. از دلایل رایج شدن پیامک تبلیغاتی می توان به " نسبت قیمت بسیار کم تبلیغات پیامکی به درصد افراد مشاهده کننده تبلیغات " اشاره داشت که این امر موجب شده بسیاری از صاحبان کسب و کارها جهت رونق بخشیدن به فعالیتهای خود از پیامک تبلیغاتی استفاده کنند.

 

به عنوان نمونه اگر در بدترین حالت 90 درصد افراد پیامک تبلیغاتی را پاک کنند و فقط 10 درصد افراد پیامک را مطالعه کنند و فقط 1 درصد افراد مشتری شوند (یعنی از هر 1000 نفر فقط 1 نفر) هزینه کل تبلیغات شما از این مشتری به دست آمده است.

 

اما نکته قابل توجه این است که همیشه ما به دنبال بهترین حالت هستیم و قصد داریم که با این ابزار تبلیغاتی به شرایط مطلوب خود دست پیدا کنیم. در همین راستا با کمک فن آوران پیشرو ارتباط کتاب الکترونیکی " آموزش بازاریابی با پیامک در 24 دقیقه" را با هدف توسعه فروش در بازاریابی پیامک برای شما عزیزان تهیه کرده ایم

 

شما هم اگر ...

 

قصدخرید پنل پیامکی دارید 

 

اگر به دنبال آگاهی از نرم افزار مناسب جهت ارسال و دریافت پیامک هستید.

 

اگر از امکانات استاندارد نرم افزارهای سامانه پیامک اطلاع ندارید.

 

اگر احساس می کنید که در تبلیغات با پیامک نتیجه مطلوب را در فروش به دست نمی آورید.

 

اگر به دنبال بازخورد بیشتر از پیامک های تبلیغاتی خود هستید؟

 

 

 

پیشنهاد می کنیم که کتاب الکترونیکی " آموزش بازاریابی با پیامک در 24 دقیقه " را باقیمت بسیار کمی دریافت کنید و در ظرف مدت 24 دقیقه اطلاعات جامعی در مورد نرم افزار سامانه پیامک ، شماره اختصاصی پیامک و نکات طلایی درباره محتوای پیامک بدست آورید و فروش خود را دگرگون کنید.

 

 

 

ما در کتاب الکترونیکی " آموزش بازاریابی با پیامک در 24 دقیقه " در قالب 24 نکته کلیدی به شما آموزش خواهیم داد که :

 

1. نرم افزارهای استاندارد ارسال و دریافت پیامک چه امکاناتی دارند؟

 

2. از امکانات ارائه شده در نرم افزارهای سامانه پیامک چگونه در جهت افزایش بازدهی استفاده کنیم ؟

 

3. چگونه با محتوای مناسب ، بازخورد پیامک های ارسالی را تا 50 درصد افزایش دهیم؟
4.و.......
پس اگر به فکر این هستید که یک بازاریاب حرفه ای شوید فرصت را از دست ندهید.

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مجموعه آموزش بازاریابی در24دقیقه , دانلود مجموعه آموزش , دانلود مجموعه آموزش بازاریابی , بازاریابی , فروش , آموزش بازاریابی,


پنج شنبه 28 دی 1393
ن : علیرضا

عکس و پست هنرمندان در شبکه های اجتماعی

برترین ها - امیررضا شاهین نیا: در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.

 چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و ... ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ... در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

*******
این شماره را با عکس جالب نیوشا ضیغمی و گربه ایرانی اش شروع می‌کنیم. عکس نیوشا خانم بیشتر شبیه داستان های مصور مجله های قدیمی است، با این روایت که: ابتدای داستان همه چیز خوب بود و نیوشا و پیشی خیلی با هم رفیق بودند، تا اینکه نیوشا پیشی را خر فرض می‌کند و برایش گوش می‌گذارد. پیشی شاکی می‌شود و درگیری لفظی بالا می‌گیرد. در عکس آخر هم نیوشا فعلاً در حال منت کشی است تا همه چیز مثل سابق شود!


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)


هانیه توسلی این عکس را در اینستاگرامش گذاشت و نوشت که سریال «ابله» در آستانه آمدن است و او مانند خانمِ در عکس استرس دارد و نگران است! البته گویا هانیه جان فقط خواسته تن الیزابت تیلور را در گور بلرزاند و قصد دیگری نداشته است!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)



نرگس محمدی و دوستان در جشن تولد دو سالگی سریال «معمای شاه». اینشاالله جشن فارغ التحصیلی و جشن عروسی اش!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)



فرهاد بالاخره از خلیج فارس و «حاشیه» اش دل کند و راهی سفر دور اروپا شد. این بنای تاریخی هم که نمی‌دانیم کجاست، تا بحال حداقل لوکیشن عکسِ 10 مورد از چهره هایمان بوده است. گویا دوستان تور لیدر مشترکی دارند!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)



کاوه سماک باشی، بازیگری که در دهه هشتاد چند فیلم بازی کرد و صرفاً بخاطر چهره فتوژنیک اش معروف شد و بلافاصله محو شد. البته اخیراً دوباره در چند سریال بازی کرده و به دنیای هنر بازگشته است. در اینجا هم سلفی آسانسوری گرفته است. کاوه جان یک مقدار خلاق باش و تقلیدِ محض نکن! "آسانسور گرام" که تکه کلام محسن افشانی است، "عاشقتونم رفقااا" هم امضای شهرام قائدی در پست هایش است! یک مقدار کپی رایت را رعایت کن عزیز دل!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)



این سلفی هم مربوط به کنسرت رضا یزدانی است که الیکا خانم یادشان رفته بود همان روز آپلود کنند و با چند روز تاخیر پست کردند.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)



عکس زیبای احسان خواجه امیری از آقا ارشان که مشخص است تازه از خواب بیدار شده است. عکسی که رکورد کامنت "قربان صدقه" را در اینستاگرام شکست!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)



هوتن قلعه نویی و امیرخان و خاطرات سفر آمریکا. یادش بخیر، چه روزگاری بود در کوچه باغ های نیویورک! جگرکی عمو جاناتان در سه راه منهتن! هی روزگار...

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)



سیروان جان الآن دقیقاً دوستانی که بلیت تهیه کرده بودند باید چکار کنند؟ بهتر نبود درباره این موضوع توضیح میدادی؟ یا اینکه این دوستان به فکرِ تخلیه پاچه شان باشند؟! پاسخگو باشید لطفاً.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (63)


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: چهره ها , عکس چهره ها , شبکه های اجتماعی , عکس و پست هنرمندان در شبکه های اجتماعی ] هنرمندان , بازیگران , خواننده ها,


پنج شنبه 27 دی 1393
ن : علیرضا

تهیه مکمل تقویتی تغذیه ای محصولات کشاورزی(باغی-زراعی) نانو - پرورش ارگانیک

مکمل تقویتی تغذیه ای محصولات کشاورزی(باغی-زراعی) نانو - پرورش ارگانیک

قیمت: 148000 تومان

انواع کودها و مکمل های تقویتی ،تغذیه ای (محلول/ پودری ) تولید شده با تکنولوژی نانو امکان تولید محصولات ارگانیک وطبیعی و سالم را فراهم آورده و باعث افزایش چشمگیر محصول نهائی و راندمان تولید از لحاظ کمی وکیفی شده و قابل مصرف جهت انواع باغات و زراعت غرقابی ،قطره ای ،تحت فشار و بارانی می باشد.




 




ویژگیها :




 




1- افزایش سرعت جذب غذا توسط ریشه




 




2-سرعت بخشیدن به فرایند رشد و باردهی مزارع و باغات




 




3-افزایش محصول نهائی با مزایای بهبود کیفیت ، بازار پسندی، شکل ظاهری ،عطر و طعم طبیعی




 




4-اثر بخشی سریع در سیستم فرایند بیولوژیکی و فیزیولوژیکی گیاه و محصول




 




5-ایجاد تغییرات وتحولات مثبت در تنظیم آب وخاک و اصلاح کننده آب شور و خاک شور تا EC10000




 




6-کاهش مصرف کودهای جامد شیمیایی و سموم




 




7-جلوگیری از شیوع بیماری ها و آفات




8- قابلیت نگهداری در دمای -20 تا +80




9- کلیه محصولات ضد قارچ و ضد ویروس می باشند.




10- بدون تاریخ انقضاء و عرضه در بسته بندی یک لیتری




 




روش مصرف :همراه با آبیاری (در سیستم های سنتی و جدید )و محلول پاشی




 




مقدار مصرف  برای باغات :




 




 غرقابی و قطره ای تحت فشار 2 تا 4 لیتر در هکتار




بصورت پاششی 1 لیتر  برای یک هکتار




 




مقدار مصرف برای  زراعت :




 




غرقابی و قطره ای یک لیتر مکمل  برای یک هکتار




 




دارای تائیدیه از وزارت جهاد کشاورزی ، اداره کل صنایع و موسسه تحقیقات آب وخاک کشور و پروانه بهره برداری از اداره کل حفاظت محیط زیست




 




این محصولات بر اساس نیاز خاک و گیاه به شرح ذیل می باشد:




کد محصول 1- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 1 نانو سیلیس سوپر پاور 45%




کاربرد: تنظیم کننده رشد گیاه، جذب سریع مواد غذایی از آب و خاک




کد محصول2- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 1 نانو پتاس فسفر سوپر پاور




کاربرد: افزایش عمل تکثیر سلولی، بزرگ شدن سلول های تکثیر شده، افزایش مقاومت به تنش های محیطی و بیماری ها




کد محصول3- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 1 نانو سوپر پاور 40%




کاربرد: تنظیم کننده رشد گیاه، جذب سریع مواد غذایی از آب و خاک




کد محصول4- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و کلسیم و پتاس 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی، کلسیم باعث افزایش خاصیت انبارداری، افزایش وزن میوه، جلوگیری از ترکیدگی میوه و پتاس باعث افزایش رشد میوه و افزایش مقاومت گیاه در برابر آفتاب و بیماری ها و افزایش مقاومت گیاه در برابر تنش های محیطی.




کد محصول5- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و روی و پتاس 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی، پتاس باعث افزایش رشد میوه و افزایش مقاومت گیاه در برابر آفتاب و بیماری ها و افزایش مقاومت گیاه در برابر تنش های محیطی و روی  باعث ممانعت از ریزش گل و میوه ، افزایش سرعت جوانه زنی بذر،افزایش تولید هورمون های رشد طبیعی و کمک به تثبیت ازت.




کد محصول6- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و مس و منگنز 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی و مس باعث افزایش مقاومت گیاه نسبت به آفات و بیماری ها، کمک به جذب عنصر کلسیم و افزایش عمر موثر برگ  و منگنز باعث فعال سازی آنزیم های موثر در متابولیسم کربوهیدرات ها، دخالت در تشکیل کلروپلاست و فعال سازی آنزیم های گیاهی.




کد محصول7- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و منگنز و فسفر 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی و منگنز باعث فعال سازی آنزیم های موثر در متابولیسم کربوهیدرات ها، دخالت در تشکیل کلروپلاست و فعال سازی آنزیم های گیاهی و فسفر باعث تسریع رشد ریشه، افزایش تقسیم سلولی در گیاه و میوه علی الخصوص در اوایل رشد گیاه و میوه.




کد محصول8- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و فسفات و منیزیم 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی و فسفر باعث تسریع رشد ریشه، افزایش تقسیم سلولی در گیاه و میوه علی الخصوص در اوایل رشد گیاه و میوه و منیزیم باعث ممانعت از ریزش زودرس برگ ها، افزایش عمر موثر برگ، گل، میوه و کمک به رنگ پذیری میوه.




کد محصول9- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و منیزیم و کلسیم45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی و منیزیم باعث ممانعت از ریزش زودرس برگ ها، افزایش عمر موثر برگ، گل، میوه و کمک به رنگ پذیری میوه و کلسیم باعث افزایش خاصیت انبارداری، افزایش وزن میوه و جلوگیری از ترکیدگی میوه.




کد محصول10- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و روی و منگنز 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی و و روی  باعث ممانعت از ریزش گل و میوه ، افزایش سرعت جوانه زنی بذر،افزایش تولید هورمون های رشد طبیعی و کمک به تثبیت ازت و منگنز باعث فعال سازی آنزیم های موثر در متابولیسم کربوهیدرات ها، دخالت در تشکیل کلروپلاست و فعال سازی آنزیم های گیاهی.




کد محصول11- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و روی و منگنز و مس 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی و و روی  باعث ممانعت از ریزش گل و میوه ، افزایش سرعت جوانه زنی بذر،افزایش تولید هورمون های رشد طبیعی و کمک به تثبیت ازت و منگنز باعث فعال سازی آنزیم های موثر در متابولیسم کربوهیدرات ها، دخالت در تشکیل کلروپلاست و فعال سازی آنزیم های گیاهی و مس باعث افزایش مقاومت گیاه نسبت به آفات و بیماری ها، کمک به جذب عنصر کلسیم و افزایش عمر موثر برگ .




کد محصول12- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و روی و منگنز و فسفر 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی و روی  باعث ممانعت از ریزش گل و میوه ، افزایش سرعت جوانه زنی بذر،افزایش تولید هورمون های رشد طبیعی و کمک به تثبیت ازت و منگنز باعث فعال سازی آنزیم های موثر در متابولیسم کربوهیدرات ها، دخالت در تشکیل کلروپلاست و فعال سازی آنزیم های گیاهی و فسفر باعث تسریع رشد ریشه، افزایش تقسیم سلولی در گیاه و میوه علی الخصوص در اوایل رشد گیاه و میوه.




کد محصول13- مواد تقویتی تغذیه ای گروه 2 نانو استات آهن و فسفات و روی 45%




کاربرد: آهن بعنوان عنصر پایه زیستی و فسفر باعث تسریع رشد ریشه، افزایش تقسیم سلولی در گیاه و میوه علی الخصوص در اوایل رشد گیاه و میوه و روی  باعث ممانعت از ریزش گل و میوه ، افزایش سرعت جوانه زنی بذر،افزایش تولید هورمون های رشد طبیعی و کمک به تثبیت ازت.



توجه: لطفا هنگام ثبت سفارش، کد محصول مربوطه را در قسمت پیغام قید بفرمایید.

شرایط خرید عمده:
خرید4 عدد مکمل یک لیتری   ====>  4% تخفیف نقدی
خرید 8 عدد مکمل یک لیتری   ====>  8% تخفیف نقدی
خرید 12 عدد مکمل یک لیتری ====>  12% تخفیف نقدی

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: مکمل تقویتی تغذیه ای محصولات کشاورزی(باغی-زراعی) نانو - پرورش ارگانیک , مکمل تقویتی تغذیه ای محصولات کشاورزی(باغی-زراعی) نانو , کشاورزی , مکمل , باغی , زراعی,


پنج شنبه 27 دی 1393
ن : علیرضا

آموزش حرفه اي و پيشرفته تاکتیک 1*1 و 11*11 برای مربیها

آموزش حرفه اي و پيشرفته 1*1 و 11*11

قیمت: 10000 تومان


این مجموعه دارای شیوه های مربیگری و آموزش حرفه اي و پيشرفته تاکتیک 1*1 و 11* 11 توسط بزرگترین مربیان فوتبال برای فوتبال دوستان و اشخاصی که در صدد یادگیری مربیگری هستند جمع آوری شده و سعی شده که تمام فنون مربیگری از اصول پایه تا نکات حرفه ای به زبانی ساده در اختیار شما عزیزان قرار گیرد .

 

آموزش حرفه اي و پيشرفته 1*1 و 11*11 شامل یک عدد دی وی دی با کیفیت می باشد .
پکیج آموزشی كلاس هاي مربيگري فوتبال
فرم هاي آناليز حرفه اي مربيگري فوتبال

 

برخی از امکانات و قابلیتها:

 

 

 



    • شامل یک عدد دی وی دی با کیفیت

    • آموزش تاکتیک 1*1 و 11*11

    • مجموعه ای جذاب برای فوتبال دوستان


 

 

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: آموزش حرفه اي و پيشرفته تاکتیک 1*1 و 11*11 برای مربیها , آموزش حرفه اي و پيشرفته تاکتیک , آموزش حرفه اي , فوتبال , آموزش ,


پنج شنبه 27 دی 1393
ن : علیرضا

بازی های محبوب آیفون در سال 2014

روزنامه دنیای اقتصاد: سال ۲۰۱۴ هم به پایان رسید و طبق معمول هر سال، جمع‌بندی‌ها و انتخاب برترین‌های سال در دنیای فناوری آغاز شد.

بازی‌های موبایلی هم از مواردی هستند که طی‌ چند سال اخیر به شکوفایی رسیده و بهبودهای سخت‌افزاری آنها باعث شده تا  روز به روز به طرفدارانشان افزوده شود. سال ۲۰۱۴ هم سالی پربار برای بازی‌های موبایلی بود و  بازی‌های خوب جدید و پورت‌های فوق‌العاده‌ای در این سال برای پلت‌فرم‌های همراه منتشر شد. در ادامه به چند نمونه از برترین بازی‌های اندرویدی سال میلادی گذشته اشاره می‌کنیم.

Dots


محبوب‌ترین بازی‌ های موبایلی در سالی که گذشت

این بازی تا حدودی یادآور همان نقطه‌بازی خودمان است که اغلب تجربه آن را در مدرسه داشته‌ایم. حالا این بازی به تلفن‌های همراه هم آمده و طرفداران پر و پا قرصی هم پیدا کرده است.

در این بازی ساده و در عین حال فکری باید در مدت یک دقیقه تا می‌توانید نقطه‌های هم‌رنگ را به هم متصل کنید. هرچقدر نقطه‌های بیشتری به هم وصل کنید امتیازتان بیشتر می‌شود. پس از اتمام بازی می‌توانید امتیازتان را با دوستانتان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و درواقع با آنها چالش و رقابتی ایجاد کنید. هدف از این بازی بالا بردن سرعت عمل و درگیر کردن سلول‌های‌ خاکستری مغز است.



The Simpsons Tapped Out

محبوب‌ترین بازی‌ های موبایلی در سالی که گذشت

در این بازی که توسط شرکت معروف EA ساخته شده با خانواده سیمپسون زندگی می‌کنید. همان سیمپسون‌هایی که اغلب ما کارتون آن را دیده و خاطره‌های بسیاری هم با آن داریم.  ماجرا هم برگرفته از فیلم سیمپسون‌ها است، به این ترتیب که شهر در معرض نابودی و حمله بیگانگان است و هومر که ناخواسته باعث ایجاد مشکلاتی درشهر شده و در ادامه قهرمان داستان می‌شود با خانواده‌اش تصمیم می‌گیرند برای نجات شهر به آنجا بروند. همراهی و کنترل این خانواده بر عهده شما است. 

در واقع زندگی روزمره و اتفاق‌های جالب و حتی غیر منتظره که برای این شخص پیش می‌آید کلیت این بازی را می‌سازد. شما باید هومر را در زمینه اقتصادی و جمع کردن ثروتش راهنمایی کنید و در واقع زندگی موفقی را همراه با او پشت سر بگذارید. همچنین باید به برخی افراد ماموریت‌های مختلفی چون نابود کردن بیگانگان، جمع‌آوری اطلاعات، انجام ماموریت‌هایی در زمان محدود بدهید و امتیازات و جوایزی جمع کنید و در نهایت شهر اسپرینگفیلد را بازسازی کنید و آن را از نو به دلخواه خود بسازید. بازی همچنین دارای حالت آنلاین برای رقابت با دوستان برای کسب بالاترین امتیاز و رتبه است. امکان بازی به زبان‌های زنده دنیا مانند آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی و بسیاری از زبان‌های دیگر وجود دارد.



BADLAND 

محبوب‌ترین بازی‌ های موبایلی در سالی که گذشت

سرزمین‌های بد که محصولی از کمپانی بازی‌سازی Frogmind  است یک بازی زیبا و ماجراجویی است که در جنگل‌های پر از درخت و گیاهان و حیوانات مختلف اتفاق می‌افتد. این جنگل با اینکه بسیار زیبا است گاهی شبیه جنگل‌های جادویی به نظر می‌رسد و پر از معماهای شگفت‌انگیز و چالش‌برانگیز است. شما باید در نقش یکی از موجودات جنگل به جست‌و‌جو در آن بپردازید و پس از عبور از موانع سخت‌گذر و تله‌هایی که سر راهتان قرار دارد مشکلات موجود را حل کنید. بازی دارای ۸۰ سطح و ۲۱ مرحله منحصربه‌فرد است که در آن تا چهار نفر همزمان می‌توانند بازی کنند. 

سرزمین‌های بد با بیش از هفت میلیون بار دانلود به یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های موجود در فروشگاه گوگل پلی تبدیل شده است. این بازی همچنین جوایز متعددی کسب کرده از جمله برنده جایزه Nordic Indie Sensation در شمال اروپا در سال ۲۰۱۳، برنده بهترین بازی اروپا در سال ۲۰۱۲ و برنده جایزه SCEE اروپا در سال ۲۰۱۲ شده است. 



Crazy Taxi City Rush


محبوب‌ترین بازی‌ های موبایلی در سالی که گذشت

این یک بازی جذاب از کمپانی سگا با گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان انگیز و کنترلرهای عالی است که تجربه یک ماشین سواری جذاب را برایتان به ارمغان می‌آورد. در این بازی شما به عنوان یک راننده تاکسی به رانندگی مشغول می‌شوید و باید مسافرانی را که عجله دارند با بالاترین سرعت ممکن اما بدون تصادف و اذیت کردنشان به مقصد برسانید و به جمع‌آوری پول بپردازید. مسافران فقط سوار تاکسی‌هایی می‌شوند که آنها را سریع به مقصد می‌رسانند. پس شما مجبورید هنجارهای شهر و قوانین راهنمایی و رانندگی را هم زیر پا بگذارید تا مسافران دستمزد مناسبی به شما بدهند تا بتوانید امتیاز لازم را کسب کنید و به مرحله بالاتر راه پیدا کنید. روی سر افراد موجود در خیابان علامت‌هایی وجود دارد که نشان‌دهنده مسافر بودن آنها است و شما می‌توانید به دلخواه آنها را انتخاب و سوار کنید و به جمع‌آوری سکه برای ارتقای ماشین بپردازید.

در این بازی مهم‌ترین فاکتور زمان است که باید مسافران را در بازه زمانی مشخصی به مقصد برسانید تا به شما پول تعلق بگیرد. رانندگی با انواع ماشین‌های مختلف همچون تاکسی و حتی تانک، امکان سفارشی‌سازی ماشین خود با کارهای مختلف برای زیباسازی، رانندگی در انواع مکان‌های متنوع همچون شهر، ساحل و جنگل، دارا بودن گرافیک اچ‌دی به همراه صداگذاری و پخش موسیقی‌های عالی از ویژگی‌های تاکسی دیوانه است.



 PewPew

محبوب‌ترین بازی‌ های موبایلی در سالی که گذشت

بازی Pew Pew Land داستان اشکال هندسی عصبانی است که به دشمنان خود حمله می‌کنند و به آنها امان نمی‌دهند. این بازی کاملا فانتزی و در سبک تیراندازی و گرافیک بسیار قدیمی است. در واقع این بازی بهترین نرم‌افزار تیراندازی اندروید به شمار می‌رود. شما باید در این بازی در نقش این اشکال باشید و دشمنان را نابود کنید. محیط جذاب و رنگارنگ بازی، شما را به خود جذب می‌کند.

۷ روش بازی، ۵ سفینه و ۱۲۰ مرحله، امکان انتخاب سختی بازی از بین ۳ سطح دشواری، کیفیت HD، رده‌بندی امتیازات جهانی همراه با نمایش دوباره بازی از ویژگی‌های PewPew است. مدال‌ها را برنده شوید، کشتی‌ها را قفل‌گشایی کنید و به صورت آنلاین در تابلوی امتیازات برتر رقابت کنید.

این بازی دارای 4 حالت مختلف است که عبارتند از دوزخ: برخی از دشمنان بعد از مرگ منفجر می‌شوند و بقیه دیوانه‌وار در هرجایی می‌چرخند؛ طفره رفتن: در صورت جمع‌آوری جعبه‌ها دشمنان بیشتری به سمت شما می‌آیند و شما باید آنها را فریب دهید؛ حمله: مبارزه با امواج مختلف دشمنان؛‌ تضاد رنگ‌ها: دشمنان دارای رنگ‌های مختلف هستند و شما تنها باید آنهایی را که هم رنگ کشتی شما هستند نابود کنید.



Modern Combat Blackout 5

محبوب‌ترین بازی‌ های موبایلی در سالی که گذشت

Combat نامی آشنا برای همه علاقه‌مندان به بازی‌های ژانر اکشن  است که  پنجمین نسخه از آن با نام  Blackout از سوی گیم لافت، کمپانی سازنده این بازی ارایه شده و بر تعداد طرفدارانش افزوده است. در این بازی باید گروه خود را بسازید و با اضافه کردن دوستانتان در حالت پویای مولتی پلیر جنگ‌های سهمگین را آغاز کنید. اگر هم می‌خواهید به صورت تکی بازی کنید به جهان پر از هرج و مرجی که رو به رویتان قرار دارد گام بردارید و دیوانگانی را که قصد نابودی کامل آن را دارند در ماموریت‌هایی نفسگیر از پای درآورید. 

هرچند یکی از مهم‌ترین و البته جذاب‌ترین قابلیت‌های مدرن کامبت ۵  نبرد‌های تیمی است؛ جایی که تیم شما و دوستانتان در برابر سایر تیم‌ها قرار گرفته و شما باید با کمک و همیاری یکدیگر تمامی تلاش‌تان را برای نابودسازی تیم‌های حریف بکنید. در این حالت از امکان چت کردن با سایر بازیکنان برای هر چه شبیه‌تر کردن مبارزات با نمونه‌های دنیای واقعی استفاده کنید.

صحنه‌های کاملا واقعی شما را به محیط جنگی خواهد برد که دشمن را پیش روی خود می‌بینید. این بازی  علاقه‌مندان زیادی را به‌عنوان یک بازی جنگی در سراسر جهان دارد که در آن شاهد پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های سلاح‌ها هستید.



Plague Inc

محبوب‌ترین بازی‌ های موبایلی در سالی که گذشت

این بازی که توسط طراحان Ndemic Creation ساخته شده یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که به بازی‌های استراتژیک علاقه‌ دارند. در این بازی فکری شما در مقابل دنیا ایستاده‌اید. درواقع باید ویروسی را وارد یک کشور دلخواه کنید و هدفتان آلوده‌کردن جهان تا نابودی آخرین انسان است در حالی که انسان با تمام نیرو در حال دفاع است.

 شما باید علائم بیماری‌ Plague  را که به معنای طاعون است تقویت کنید و مقاومت آن را در شرایط آب و هوایی مختلف و در برابر داروها افزایش دهید و تمام تلاشتان را کنید که روش‌های انتقال آن را بیشتر کنید؛ البته باید پیش از اینکه تیم جهانی پزشکی، درمانی را برای ویروس‌هایتان پیدا کنند همه را کشته باشید. دارا بودن گرافیک اچ‌دی، ذخیره شدن اتوماتیک بازی با پیش بردن هر مرحله و بخش، قابلیت به اشتراک‌گذاری امتیازات از ویژگی‌های این بازی مهیج است.



:: موضوعات مرتبط: برنامه های آیفون، گوشی های آیفون، ،
:: برچسب‌ها: بازی های محبوب آیفون در سال 2014 , بازی های محبوب آیفون , ایفون , آیفون , بازی , 2014 , ,


پنج شنبه 27 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود كلاس تئوري – توجيهي مربیگری مجيد صالح

كلاس تئوري – توجيهي مجيد صالح

قیمت: 10000 تومان


مجموعه كلاس های تئوري – توجيهي مجيد صالح شامل شیوه های مربیگری حرفه ای توسط مجيد صالح برای فوتبال دوستان و اشخاصی که در صدد یادگیری مربیگری هستند جمع آوری شده و سعی شده که مجموعه ای مفید و سودمند در اختیار شما عزیزان قرار گیرد .
كلاس تئوري – توجيهي مجيد صالح شامل یک عدد سی دی با کیفیت می باشد .

برخی از امکانات و قابلیتها:

كلاس های مجيد صالح
شامل یک عدد سی دی با کیفیت
تکنیک های مربیگری

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود كلاس تئوري – توجيهي مربیگری مجيد صالح , مجید صالح , دانلود كلاس تئوري , دانلود كلاس تئوري – توجيهي , مربیگری,


پنج شنبه 27 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود رایگان طرح توجیهی پرورش صيفي جات گلخانه‌اي

طرح توجیهی پرورش صيفي‌جات گلخانه‌اي

قیمت: 8000 تومان

موضوع طرح :
پرورش صيفي‌جات ( خيار ) گلخانه‌اي به ظرفيت 200 تن در سال
مربوط به تيـرماه 1382

 

 

 

 

 

محل اجراي طرح : قابل اجرا در سراسر كشور

 

 

 

سرمايه گذاري كـل: 05/747 ميليون ريال

 

 

 

سهم آوردة متقاضي: 05/77 ميليون ريال

 

 

 

سهم تسهيلات: 670 ميليون ريال

 

 

 

دورة بازگشـت سرمايه: 27 ماه

 

 مقدمـه :

 

 

 

  نرخ بالاي رشد جمعيت از يك سو و كاهش وسعت اراضي حاصلخيز به دليل توسعه روزافزون شهرها و مناطق صنعتي از سوي ديگر، ضرورت استفاده بهينه از امكانات موجود را بيش از پيش مي‌نمايد. بطور كلي افزايش توليد محصولات كشاورزي به دو طريق ميسر مي‌باشد ،‌يكي از طريق افزايش سطح زير كشت و ديگري افزايش عملكرد محصول در واحد سطح. روش اول بنابر دلايل فوق‌الذكر قابل اجرا نيست، لذا بايستي با استفاده از تكنولوژي‌هاي جديد نسبت به افزايش ميزان توليد در واحد سطح اقدام نمود. توليد صيفي‌جات گلخانه اي يكي از مصاديق توليد بيشتر در سطح كمتر مي‌باشد.

 

   يكي از محصولاتي كه در كشت گلخانه‌اي صيفي‌جات مورد توجه قرار گرفته است، خيار تيريپلوئيد مي‌باشد كه هر بوته آن در يك دوره كشت به طور متوسط بيش از بيست و دو كيلو گرم محصول توليد مي‌نمايد. بذر اين خيار هيبريد بوده و خيار حاصله پارتنوكارپ ( بدون تخم ) و قلمي خواهد بود. به دليل مسدود بودن محيط ، كنترل شرايط اقليمي از قبيل دما و رطوبت و همچنين آفات و امراض به راحتي مقدور بوده و دوره رشد محصول حدود شش ماه به طول مي‌انجامد. در اين دوره محصول هر سه روز يك بار قابل چيدن است.

 

  كشت صيفي جات در گلخانه به صورت رديفي و آبياري به روش قطره اي صورت مي‌گيرد . فاصله كاشت بذر در روي رديف ها 15 تا 20 سانتي‌متر و فاصله رديف‌ها از يكديگر 80 تا 100 سانتي‌متر در نظر گرفته مي‌شود. دماي مناسب گلخانه براي رشد مطلوب بوته ها 22 تا 28 درجه سانتي‌گراد بوده و بايستي توجه داشت كه افزايش بيش از حد رطوبت نسبي در گلخانه باعث تشديد بروز و گسترش امراض قارچي گوناگون مي‌گردد. بديهي است كه در صورت مشاهده نشانه هاي بيماري بايستي سريعا نسبت به سمپاشي و كنترل آن با سموم قارچ كش مناسب اقدام نمود.

 

 

 

   اجراي اين طرح به عنوان يك فعاليت توليدي ، ضمن اينكه گامي به سوي خود اتكايي كشور  در محصولات كشاورزي به شمار مي‌رود، مي‌تواند تامين كننده نياز صنايع تبديلي و بازار مصرف بوده و بسترساز اشتغال به كار نيروهاي متخصص ( خصوصا در علوم كشاورزي ) و فاقد تخصص گردد. ضمن اينكه بانوان كارآفرين نيز مي‌توانند با پياده سازي اين طرح، گامي در جهت توسعه ميهن بردارند.

توجه
محصول بصورت دانلودی میباشد 

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان طرح توجیهی پرورش صيفي جات گلخانه‌اي , دانلود رایگان طرح توجیهی پرورش , دانلود رایگان طرح توجیهی پرورش صيفي جات, صيفي جات , توجیهی , پرورش,


پنج شنبه 26 دی 1393
ن : علیرضا

کلکسیون خودروهای قدیمی با قیمت های بالا

برترین ها: به ادعای کارشناسان خودرو در بازار، سال 2014 میلادی سال مهمی برای عاشقان خودرو و مجموعه‌دارها بود. بیش از 1.3 میلیارد دلار برای خرید خودروهایی که در سال گذشته میلادی به مزایده گذاشته شده بودند، هزینه شده است. 10 تا از بهترین های آنها را در این مطلب معرفی کرده ایم تا با گران ترین ها و بهترین ها آشنا شوید. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
1962 Ferrari 250 GT Coupe

 


فراری 250 GT کوپه در مزایده Bonhams با قیمت 6.875 میلیون دلار فروخته شد. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
پروتوتایپ 1965 Ford GT40 Roadster

 


این رودستر در مزایده RM Auctions با قیمت 6.9 میلیون دلار فروخته شد. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
1953 Ferrari 250 MM Coupe

 


فراری 250 MM کوپه در مزایده Bonhams با قیمت 7.26 میلیون دلار فروخته شده است. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
1964 Ford GT40 Coupe

 


این فورد کلکسیونی در مزایده Houston باقیمت 7.56 میلیون دلار فروخته شده است. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
1958 Ferrari 250 GT California Spyder

 


فراری اسپایدر 250 جی تی که برای سال 1958 میلادی است، در مزایده RM Auctions با قیمت 8.8 میلیون دلار فروخته شده است. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
Steve McQueen's 1967 Ferrari 275 GTB/4 by Scaglietti

 


فراری استیوو مک‌کوئین که برای سال 1967 میلادی است در مزایده RM  با قیمت 10.175 میلیون دلار آمریکا فروش رفته است. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
1964 Ferrari 250 LM by Scaglietti

 


فراری 250 LM در مزایده RM در مونتری 11.55 میلیون دلار فروخته شد. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
1961 Ferrari 250 GT California SWB Spider

 


فراری اسپایدر در مزایده Gooding & Co. در مونتری با قیمت 15.18 میلیون دلار فروخته شد. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
1964 Ferrari 275 GTB/C Speciale by Scaglietti

 


این فراری در مزایده RM با قیمت 26.4 میلیون دلار فروش رفته است. 


10 خودروی کلکسیونی با قیمت های کذایی
Ferrari 250 GTO Berlinetta


این فراری زیبا و بسیار خاطره‌انگیز، که به سال 1963 میلادی باز می گردد در مزایده Bonhams با قیمت 38.115 میلیون دلار در مونتری به عنوان بهترین ماشین کلاسیک فروخته شد. 



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: کلکسیون خودروهای قدیمی با قیمت های بالا , کلکسیون خودروها , کلکسیون خودروهای قدیمی , ,


پنج شنبه 26 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود اشتغال زایی آموزشگاه رانندگي

طرح توجیهی و اشتغال زایی آموزشگاه رانندگي

قیمت: 9000 تومان

موضوع طرح : آموزشگاه رانندگي 
مربوط به مرداد ماه 1382

 

 

 

ظرفيت طرح : 1600 نفر هنرآموز در سال ( ده دستگاه اتومبيل آموزشي )

 

 

 

محل اجراي طرح :  قابل اجرا در مناطق شهري سراسر كشور

 

 

 

سرمايه گذاري كـل: 5/920 ميليون ريال

 

 

 

سهم آوردة متقاضي: 5/10 ميليون ريال

 

 

 

سهم تسهيلات: 820 ميليون ريال

 

 

 

دورة بازگشـت سرمايه: چـهارده ماه

 

 

 

اشتغالزايي : سيزده نفر


 

 مقدمــه :

 

 

 

 

 

   افزايش جمعيت، رشد شهر نشيني و تمايل به مهاجرت به شهرها موجب رشد بي رويه شهرها شده است و به تبع آن مسافت مسافرت هاي درون‌شهري شهروندان افزايش يافته و آنان را ناگزير به استفاده از وسايل نقليه موتوري نموده است. از ديگر سو، فرسودگي ناوگان محدود حمل و نقل عمومي موجب عدم تمايل افراد به استفاده از اين گونه وسايل شده و موجبات استفاده وسيع تر از وسايل نقليه شخصي را فراهم مي‌آورد.

 

 

 

 از طرف ديگر، با توجه به عدم وجود فرهنگ صحيح ترافيك در سطح كلانشهرها و رعايت نشدن آيين نامه رانندگي كه ناشي از ناكافي بودن آموزش عملي رانندگي پيش از صدور گواهينامه است، شاهد اتلاف وقت شهروندان در ساعات پرازدحام رفت و آمد هستيم كه منجر به تحميل هزينه هاي بسيار سنگيني بر اقتصاد ملي مي‌گردد.

 

   علاوه بر اين مطلب، رعايت نكردن اصول صحيح رانندگي، موجب شده است آمار تصادفات رانندگي ايران، بالاترين رتبه را در بين ملل جهان كسب كند. چنانكه مطابق آمار رسمي در سال 1380 بيش از هفده هزار نفر از هم ميهنانمان در تصادفات رانندگي جان باخته اند.

 

 

 

   مطالب فوق‌الذكر لزوم آموزش كامل و صحيح رانندگي براي متقاضيان دريافت گواهينامه رانندگي را آشكار مي‌سازد. ضمن اينكه با توجه به تركيب جوان جمعيت كشور و تعداد زياد اين متقاضيان از يك سو و قوانين نوين اداره راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي مبني بر آموزش اجباري رانندگي در آموزشگاهها براي صدور گواهينامه توسط اين اداره و يا آموزشگاههاي رانندگي از ديگر سو، بازده مناسب اقتصادي براي اين فعاليت متصور است. همچنين با عنايت به نرخ بيشتر دختران در دوره هاي آموزشي اين آموزشگاهها ، اجراي چنين طرحي در قالب تعاوني هاي بانوان داراي مزيت بيشتري خواهد بود.

توجه
محصول بصورت دانلودی میباشد 


خرید        سوال از فروشنده



:: برچسب‌ها: طرح توجیهی و اشتغال زایی آموزشگاه رانندگي , طرح توجیهی , طرح توجیهی و اشتغال زایی آموزشگاه رانندگي , آموزشگاه رانندگی , توجیهی ,


پنج شنبه 26 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود نقشه تالوفرش با نشان فروهر بسیار زیبا

نقشه تابلو فرش (نوع نشان فروهر)(نقشه شطرنجي)

قیمت: 15000 تومان

نوع نقشه:نشان فروهر
رجشمار:45
ابعاد به گره:433 در 649
ابعاد به سانت:98 در 65
تعداد مقاط:23.42
تعداد رنگ:25

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: ، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: نقشه تابلو فرش (نوع نشان فروهر)(نقشه شطرنجي) , نقشه تابلو فرش نوع نشان فروهر , نقشه فرش , نقشه تابلو فرش,


پنج شنبه 26 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي توليد ترانس مهتابي

طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي توليدترانس مهتابي

قیمت: 8000 تومان

موضوع طرح : توليد ترانس مهتابي 40 وات و 20 وات 
مربوط به تيـرماه 1382

 

 

 

ظرفيت : 400 هزار عدد در سال

 

 

 

مجوز هاي لازم: اعلاميه تاسيس

 

 

 

سرمايه گذاري كـل: 1300 ميليون ريال

 

 

 

سهم آوردة متقاضي: 150 ميليون ريال

 

 

 

سهم تسهيلات: 1150 ميليون ريال

 

 

 

دورة بازگشـت سرمايه: 6/1 سال ( معادل 19 ماه )

 

 

 

سود ويژه : 685 ميليون ريال

 

 

 

ميزان اشتغالزايي : بيست نفر


 

 مقدمــه:

 

 

 

 

 

  صنايع الكتريكي به عنوان يكي از صنايع پيشروي دنياي صنعتي توانسته است موجب تحول عظيمي در اقتصاد بسياري از كشورها منجمله كشورهاي خاور دور گشته است. اشتغال زايي مناسب، سودآوري بالا و دوره كوتاه بازگشت سرمايه، اين صنعت را به يكي از جذابترين حوزه هاي سرمايه گذاري تبديل نموده است.

 

  لامپ هاي فلورسنت به عنوان يك محصول الكتريكي در روشنايي بسياري از اماكن بكار ميرود. مزيت اصلي لامپ هاي فلورسنت ايجاد نور يكنواخت بدون خيره كنندگي بوده و به دليل مصرف اندك برق ، در سطح وسيعي مورد استفاده قرار مي‌گيرند. استفاده فراوان از انواع و اشكال مختلف اين لامپ ها ( ميله‌اي، حلقوي و ... ) در روشنايي محيط كارگاهها و كارخانجات ، بيمارستانها و مراكز درماني ، مدارس و دانشگاهها ، ادارات و تابلوهاي فروشگاهها ، اهميت توليد اين محصول و لوازم جانبي آن شامل ترانس، استارت و ... را عيان مي‌سازد. مضافا اينكه تركيب نور حاصل از لامپ هاي فلورسنت با نور زرد حاصل از لامپ هاي رشته اي ( تنگستن ) براي حفظ بهداشت و سلامتي چشم مورد تاكيد پزشكان ميباشد.

 

      از ديگر سو نياز اين طرح براي بكارگيري نيروهاي متخصص و فاقد تخصص فرصت مناسبي را براي اشتغال فارغ التحصيلان دانشگاهي بالاخص در زمينه هاي مهندسي برق و آموزش افراد كم تخصص در حين كار ايجاد نمايد، ضمن اينكه با توجه به  ماهيت اين فعاليت توليدي مي‌توان از نيروي كار بانوان در رده‌هاي تخصصي و كارگري نيز  بنحو مقتضي استفاده نمود. 

توجه
محصول بصورت دانلودی میباشد 


خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي توليدترانس مهتابي , طرح توجيه فني , طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي , ترانس مهتابی,


پنج شنبه 26 دی 1393
ن : علیرضا

مقایسه گوشی آیفون و گوگل نکسوس 6

برترین ها: اپل از همان ابتدایِ تولید گوشی‌های هوشمند، یک موبایل عالی و عصیان‌گر روانه بازار کرد که تحولی بزرگ در دنیای همیشه تکراری موبایل‌ها به وجود آورد. این روند همچنان هم ادامه دارد. وقتی این کمپانی یک گوشی موبایل روانه بازار می‌کند، همه دلهره این را دارند که آیا می‌توانند بازار را از دست آی‌فون‌ نجات دهند یا خیر! 

جدیدترین گوشی این کمپانی آمریکایی، آی‌فون 6 پلاس است که در این مطلب آن را با گوگل نکسوس 6 مقایسه کرده‌ایم. به دلیل نمایشگر بزرگی که دارد، می‌توان آی‌فون 6 پلاس را جزو فبلت‌ها هم دسته‌بندی کرد. از آن طرف، موتورولا نکسوس 6 نیز با پلتفورم Android 5.0 (آب‌نبات چوبی) عرضه شده است. 

طراحی

طراحی نکسوس 6 گوگل، بسیار بهتر و مقاوم‌تر از دیگر گوشی‌های نکسوس است اما در مقایسه با آی‌فون 6 Plus حرفی برای گفتن ندارد. نکسوس از جنس پلاستیک و آی‌فون از جنس فلز است. بدنه آلومینیومی آی‌فون 6 پلاس کلاس بیشتری به گوشی بخشیده است. در ضمن، آی‌فون 6 پلاس بسیار بهتر از نکسوس 6 در دست می‌نشیند و استفاده آسان‌تری نیز دارد. نکسوس 6 از همه نظر از گوشی آی‌فون بزرگ‌تر، بلندتر، ضخیم‌تر و سنگین‌تر است. 

Nexus 6 در مقابل  iPhone 6 Plus


در آی‌فون 6 پلاس، علاوه بر کیفیت و ساخت خوب بدنه، کلیدهای پاور و کنترل صدا نیز بسیار مقاوم و مستحکم به نظر می‌رسند. اما کلیدهای نکسوس 6 باریک هستند. اما در عوض، نکسوس 6 در جلوی خود دو بلندگو دارد که گوشی آی‌فون از آنها بی‌نصیب است. آی‌فون 6 پلاس، حسگر  اسکن اثر انگشت Touch ID را نیز در کلید خانه خود گنجانده است که به زیبایی بیشتر دستگاه کمک می‌کند. 

کیفیت تماس

بدون شک کیفیت تماس این گوشی‌ها جایی برای ایراد گرفتن ندارد. کارایی اصلی یک گوشی هوشمند برقراری ارتباط با کیفیت بالا است. اما این فبلت‌ها از نظر کیفیت تماس در رده متوسط قرار می‌گیرند. هنگامی که هدست گوشی وصل است، نکسوس 6 با کمی نویز صدا را منتقل می‌کند و صدای آی‌فون 6 پلاس بهتر است.  

Nexus 6 در مقابل  iPhone 6 Plus


پردازنده و حافظه

نکسوس 6 پلاس گوگل، پردازنده 4 هسته‌ای کوالکوم اسنپ‌دراگون از نوع 805 SoC با 3 گیگابایت رم دارد. گوشی اپل نیز، پردازنده دوهسته‌ای و 64 بیتی A8 با سرعت 1.4 گیگاهرتز دارد. رم داخلی آی‌فون 6 پلاس نیز یک گیگابایت است. با اینکه در تئوری مشخصات نکسوس 6 بهتر است، اما برای کارکردهایی همانند اجرای بازی‌های سنگین و باکیفیت این آی‌فون 6 است که بسیار خوب ظاهر شده است. 
متاسفانه هیچ کدام از گوشی‌ها امکان ارتقا حافظه را به کاربران نمی‌دهند. نکسوس 6 گوگل در ظرفیت‌های 32 و 64 گیگابایت عرضه می‌شود. اما آی‌فون 6 پلاس گزینه‌های بیشتری دارد و در سه ظرفیت 16، 64 و 128 گیگابایت موجود است. 

Nexus 6 در مقابل  iPhone 6 Plus


صفحه نمایش

همان‌طور که از نام فبلت مشخص است، این دستگاه‌ها صفحه نمایش‌های بزرگی دارند. ابتدا به سراغ نکسوس 6 می‌رویم که نمایشگر 5.96 اینچی با رزولوشن 1440×2650 پیکسل از نوع AMOLED دارد. سپس، باید به صفحه نمایش 5.5 اینچ رتینا با رزولوشن 1080×1920 پیکسل اشاره کرد.  

از نظر تراکم تصویر، گوشی نکسوس 6 بسیار بهتر از آی‌فون ظاهر شده است. اما با اینکه نکسوس 6 رزولوشن بسیار عالی quad-HD دارد اما باز هم به پای کیفیت زیاد نمایشگر رتینا آی‌فون 6 پلاس نمی‌رسد.میزان نور  آی‌فون 6 پلاس 575 نیت است این در حالی است که نکسوس 6 گوگل فقط 270 نیت روشنایی دارد. در ضمن، رنگ‌ها در نمایشگر آی‌فون بسیار طبیعی‌تر دیده می‌شوند و کاربر با رنگ‌هایی همیشه غنی و اشباع مواجه است. در نکسوس 6 هم رنگ‌ها قابل قبول هستند اما خلوص و دقت آی‌فون را ندارند. 

Nexus 6 در مقابل  iPhone 6 Plus


دوربین

هر دو کمپانی رابط‌کاربری دوربین خود را ساده و خالی از تنظیمات پیچیده طراحی کرده‌اند تا کاربر به گزینه های مورد نیاز خود دسترسی سریع و راحتی داشته باشد. کیفیت عکس‌های هر دو دوربین بسیار خوب هستند. کاربر با جزئیات بالا و رنگ و نور خوب می‌تواند عکس‌های خود را ذخیره کند. 

گوشی نکسوس 6 گوگل، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت UHD 4K دارد. این در حالی است که آی‌فون 6 پلاس نیز می‌تواند به صورت صحنه آهسته با سرعت 240 فریم در ثانیه فیلم‌برداری کند. گول حسگر 8 مگاپیکسل iSight  آی‌فون 6 پلاس را نخورید به ویژه اینکه گوشی نکسوس 6، دوربین 13 مگاپیکسل دارد.  اما با اینکه دوربین آی‌فون در ظاهر ضعیف‌تر است اما در واقعیت بسیار باکیفیت‌تر از دوربین نکسوس ظاهر شده است. البته دوربین نکسوس 6 جزئیات بیشتری را ثبت می‌کند اما نور و شفافیت عکس‌های آی‌فون 6 پلاس بیشتر است. این نوردهی را هنگام عکاسی از آسمان و ابرها بهتر می‌توان درک کرد. خلوص رنگ‌ها در نکسوس 6 بیشتر است و عکس‌های رنگ‌های بیشتری دارند. 

با مقایسه کیفیت عکس‌های این دوربین در محیط‌های کم‌نور متوجه می‌شویم عکس‌های آی‌فون شفاف‌تر، روشن‌تر و با نویز کمتری هستند.  

Nexus 6 در مقابل  iPhone 6 Plus


عمر باتری

صفحه نمایش بزرگ با رزولوشن بالای هر دو این گوشی‌ها، به باتری توانمندی نیاز دارد. حتی پردازنده قوی آنها نیز برای اجرای برنامه‌های مختلف گوشی، انرژی زیادی می‌طلبد. به همین دلیل، باید باتری‌های بزرگ با ظرفیت زیاد داشته باشند تا از پس این نیازها بر بیایند. 

باتری‌ای که گوگل برای نکسوس 6 خود در نظر گرفته است، 7 ساعت و 53 دقیقه استفاده مداوم را دوام دارد. این در حالی است که باتری آی2فون 6 پلاس تا 6 ساعت و 32 دقیقه شارژدهی دارد. البته باید اشاره کرد، آی‌فون 6 پلاس، قابلیت شارژ بی‌سیم درونی نیز دارد که برای چنین گوشی هوشمند و توانایی واقعا لازم است. 

باتری نکسوس 6 پلاس، 3220 میلی آمپر ساعتی و باتری آی‌فون 6 پلاس، 2915 میلی آمپر ساعتی است. 

Nexus 6 در مقابل  iPhone 6 Plus


نتیجه گیری

بدون هیچ شکی همه می‌دانیم که میزان فروش آی‌فون 6 پلاس اپل بسیار بیشتر از گوشی گوگل است. نام اپل که می‌آید کاربران بسیاری برای خرید آن دست و پا می‌شکنند. آی‌فون 6 پلاس تاکنون فروش بالایی داشته باشد. گوگل نکسوس 6 پلاس، 649 دلار آمریکا و آی‌فون 6 پلاس، 749 دلار آمریکا قیمت دارند. گوشی گوگل با جدیدترین نسخه اندروید یعنی آب‌نبات چوبی (5.0 Lollipop) عرضه شده است که ارزش و اعتبار آن را بیشتر می‌کند. 

Nexus 6 در مقابل  iPhone 6 Plus


اپل نیز گوشی خود را با سیستم‌عامل iOS 8 عرضه کرده است و این بیشتر بودن قیمت کاملا ارزشش را دارد. اما در انتها همه چیز به خود کاربر بستگی دارد.



:: موضوعات مرتبط: برنامه های آیفون، گوشی های آیفون، ،
:: برچسب‌ها: مقایسه گوشی آیفون و گوگل نکسوس 6 , مقایسه گوشی آیفون , مقایسه گوشی , گوگل نکسوس 6 , اپل , گوگل ,


پنج شنبه 25 دی 1393
ن : علیرضا

پروژه کنترل تولید و موجودی کارخانه کفش

پروژه کامل کنترل تولید و موجودی ها (کارخانه کفش)

قیمت: 7500 تومان

یکی از مهمترین دروس رشته مهندسی صنایع، "کنترل تولید و موجودی ها" می باشد که در کنکور ارشد این رشته نیز جزو دروس تخصصی و مهم بوده و بسیار تاثیرگذار است. برای فهم مباحث این درس، کاربرد عملی، بازدید از کارخانجات و انجام یا مطالعه ی پروژه های انجام شده در این باب، الزامی به نظر می رسد.

پروژه حاضر، در نیم سال اول تحصیلی 92-93 توسط دو نفر از دانشجویان دانشگاه سمنان با ظرافت و تلاش قابل ملاحظه ای به انجام رسیده و پس اخذ نمره ی کامل از استاد مربوطه، به صورت عمومی در اختیار شما دانشجوی گرامی قرار داده شده است، تا با تهیه و مطالعه ی آن، انشالله در انجام پروژه های خود و یا کسب نمره ی موزد نیاز، موفق عمل نمایید.

لازم به ذکر است که به دلیل حفظ حقوق کارخانه کفش مورد بحث، نام این شرکت از پروژه حذف گردیده و اطلاعات با اندکی تغییرات (به نحوی که تاثیری در هسته و ماهیت پروژه نداشته باشد) به صورت دو فایل word و pdf برای دانلود، آماده گردیده است.


فهرست مطالب این پروژه به شرح زیر می باشد:




فصل اول: معرفی کلی واحد صنعتی




- معرفی واحد صنعتی




- تاریخچه




- معرفی مشخصات محصول




- وضعیت شرکت در صنعت پایپوش




 




فصل دوم: معرفی کلی انبارها




- معرفی کلی انبارها




- انواع انبارها




- دستورالعمل انبارداری




- فرم های بخش انبار




- ورود و خروج کالاها




- سیستم نرم افزاری




فصل سوم: کنترل تولید و موجودی ها




- طبقه بندی ارزشی اجناس




- محاسبه ی مقدار اقتصادی سفارش




- نوع سیستم سفارش دهی






فصل چهارم: پیشنهادات




فصل پنجم: پیوست


نکات:




- تعداد صفحات = 51

- دانلود به هر دو صورت فایل word و pdf

- شامل نمودار های ABC و ...، تصویر، فلوچارت انبارداری و بخش های تولیدی و ...، جداول و محاسبات مربوط نقطه سفارش و ... به صورت جامع

- به همراه آشنایی نسبی با فرآیند ساخت کفش

- تیراژ تولید کارخانه بسیار بالا

- ظاهر زیبا و مناسب جهت ارائه مستقیم به استاد

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: ، ،
:: برچسب‌ها: پروژه کامل کنترل تولید و موجودی ها (کارخانه کفش) , پروژه کامل کنترل , پروژه کامل کنترل تولید , پروژه کامل کنترل تولید و موجودی ها , (کارخانه کفش),


پنج شنبه 25 دی 1393
ن : علیرضا

من و زندگی : ناگفته های مرتضی احمدی


مجله همشهری جوان: در کتاب «من و زندگی» وقتی از دوستان و همکاران قدیمی اش حرف می زند، می گوید فلانی در فقر و بی کسی خاموش شد، یکی دیگر به خودکشی قناعت کرد، دوست دیگرش تعادل روانی اش را از دست داد و از چگونگی مرگ رفیق دیگرش کسی خبردار نشد. خودش اما در90 سالگی با عزت رفت. 90 سالی که ماجراهای شنیدنی زیادی دارد.

مرتضی احمدی: پرسپولیس چیز دیگری است


1303

من 90 سال پیش در یکی از محلات جنوب تهران متولد شدم. آن موقع بهش می گفتند سبزی کاری امین الملک که بعدها شد گمرک امیریه و چهارراه مختاری و بعد هم که راه آهن احداث شد، اسمش را گذاشتند «راه آهن». من بچه آنجا هستم. همان جا قد کشیدم، دبستان رفتم. البته اول مکتب می رفتیم، بعد شد دبستان. در دبیرستان شرف و روشن هم درس خواندم.

1315

سال آخر دبستان بودم، برای اولین بار برابر دستور وزارت فرهنگ قرار شد در مدرسه ما یک نمایشنامه کوتاه به صورت آزمایشی اجرا شود. من هم به عنوان بازیگر انتخاب شدم. آخر من دور از چشم و گوش مدیر و ناظم و معلم ها در فرصت های مناسب چند نفر از بچه ها را در یک گوشه دنج مدرسه جمع می کردم و برایشان ترانه های را که یاد گرفته بودم می خواندم... در پایان سال تحصیلی نمایشنامه «زیرگذر» که نویسنده آن آقای جلالی ناظم مدرسه بود با حضور عده زیادی در گوشه حیاط مدرسه اجرا شد. تنها بازیگر نقش کمدی آن من بودم. از آنجا که دیدن نمایش های حوضی برای من تجربه و نسبت به دیگران نوعی برتری بود، نقش من مورد توجه قرار گرفت. 

تشویق تماشاچی ها انگیزه ام را بالا و بالاتر برد. اجرای نمایش نمایشنامه در محله کوچک ما زبان به زبان گشت و به گوش پدرم رسید. کتک مفصلی نوش جان کردم که چرا رفتم «مطربی» یکی دو سال بعد همان نمایشنامه را در منزل یکی از هم شاگردی ها و در دو اتاق کوچک اجراکردیم و به 12 نفر از فامیل های بازیگرها بلیت فروختیم. هر بلیت 5 ریال.

1318

دبیرستان شرف، تنها مدرسه ای بود که در آن زمان، فعالیت تئاتر داشت و من در سال 1318 اولین تئاترم را آنجا کار کردم.

مرتضی احمدی: پرسپولیس چیز دیگری است


1319

خبردار شدم زنده یاد «محمود منزوی» در «سینما سپه» یک ترانه فکاهی می خواند. پیش پرده خوانی تازه مد شده بود. خانواده من مذهبی بودند و از این کارها زیاد خوششان نمی آمد. ولی من یواشکی تصنیف ها را حفظ می کردم و برای بچه های مدرسه می خواندم.

1322

در سال 1322 تصمیم گرفتم تئاتر را به صورت حرفه ای ادامه بدهم. اما چون دانشکده ای برای این حرفه نبود، تصمیم گرفتم از راه پیش پرده خوانی وارد کار بشوم. در تئاتر تهران، آقایان محسنی، شیبانی و قنبری به این کار مشغول بودند، ولی چون تئاتر فرهنگ (پارس فعلی) پیش پرده خوان نداشت، رفتم آنجا... آن ها می خواستند سانس اول روز جمعه که بیشتر لوطی ها و چاله میدانی ها می آمدند، برنامه ام را اجرا کنم که آن ها من را هو کنند تا دیگر سراغ این کار نیایم. 

فکر کردم چه جوری پیش پرده بخوانم که مردم خوششان بیاید. پس لباس یک فروشنده دوره گرد را پوشیدم و روز پنج شنبه با یک ارکستر به رهبری «استاد حسن رادمهر» تمرینکردم و روزی که روی صحنه رفتم و پیش پرده را خواندم به خاطر سنتی بودنش خیلی مورد استقبال قرار گرفت. همان شب با من قرارداد بستند! 

در سال 1322 ماهی 100 تومان، خیلی پول بود! خیلی از هنرپیشه های تئاتر به من حسادت می کردند. سال 1322 بهترین سال زندگی من بود. در آن سال من هم وارد اداره راه آهن شدم، هم تئاتر، هم رادیو.

1323

اکثر پیش پرده هایی که می خواندم، طنز انتقادی سیاسی شدید بود. خوب یادم می آید که به خاطر اجرای پیش پرده «قدس شاهین» در پائیز 1323، به مدت شش ماه به کرمان تبعید شدم که اگر پیگیری های آقای «محمد مسعود» مدیر روزنامه «مرد امروز» نبود، باید به کرمان می رفتم.

1327

در آن زمان، ما حرمت پیش پرده را خیلی داشتیم چون مورد توجه خانواده ها بود. مواظب بودیم زمین نخورد و آن را در حد بالایی نگه می داشتیم. از سال 1327 به بعد، آدم های سوجو شعرهای ما را یادداشت می کردند و در بزم های شبانه می خواندند. ما دیدیم اصالت پیش پرده دارد از بین می رود، از آن سال به بعد خیلی کم پیش پرده می خواندم.

1332

از سال 1332 به طور کلی، پیش پرده خوانی را کنار گذاشتم. بعد از کودتای 1332 که سالن های تئاتر را آتش زدند و ما را بیرون انداختند، تصمیم گرفتم دور این کارها را خط بکشم و بروم دنبال کار خودم. بازیگری را کنار گذاشتم و درخواست انتقالی به اهواز کردم. اتفاقا همه حساب هایم غلط از آب در آمده بود! روز دومی که وارد اهواز شدم، هنوز پستم را تحویل نگرفته بودم که از رادیوی اهواز آمدند سراغم و گفتند: بیا جوان های اینجا را جمع و جور کن و برای هنرپیشگی تربیت کن. هفت سال به طور افتخاری برایشان کار کردم و تا رسیدم تهران، دوباره همان آش و همان کاسه برایم اتفاق افتاد.

1338

بهترین شانس زندگی من ازدواجم در سال 1334 بود. 34 سالگیازدواج کردم و همسرم زهرا جوانشیر 33 ساله بود. هر دو کارمند راه آهن بودیم. بسیار خوشبخت بودیم. همسرم یکی از همکارانم در راه آهن بود که تمام فامیل، دوستش داشتند. با وجود سن و سال کمی که داشت، ریش سفید خانواده ما شد. 

1337 دخترم آزیتا به دنیا آمد و سه سال بعد هم پسرم، مازیار. ما دیگر غمی نداشتیم و با هم کارها را انجام می دادیم و به بچه ها می رسیدیم.

مرتضی احمدی: پرسپولیس چیز دیگری است


1344

از سال 44-45 که شهرت من بیشتر شد، دیدم به فوتبال نمی رسم. تماشاچی شدم. هوادار کشتی و والیبال و بسکتبال هم هستم اما پرسپولیس یک چیز دیگر است!

1350

من فکر می کردم هیچ کس زندگی به این قشنگی من ندارد ولی انگار طبیعت به ما حسودی کرد!
همسرم مریض شد و هفت سال با سرطان مبارزه کرد تا این که در سال 1350 درگذشت و من ماندم و یک دختر 13 ساله و یک پسر 10 ساله. ازدواج نکردم، بچه هایم را خودم بزرگ کردم و نتیجه خوبی هم گرفتم.



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: مرتضی احمدی , پرسپولیس , هنرمند , کتاب , من و زندگی,


پنج شنبه 25 دی 1393
ن : علیرضا

چاقو تیز کن حرفه ای خودکار

چاقو تیز کن Knife Sharpener

قیمت: 9000 تومان










      •  




        خرید چاقو تیز کن Knife Sharpener




        تضمین تیزماندن ان پس از بارها مصرف
        یک دستگاه  کوچک  ولی  کارآمد  برای همه
        چاقو تیز کن حرفه ای نایف مخصوص خانوارها
        برای آنهایی که از عدم تیزی چاقو شکایت دارند
        دیگر نیازی به مرد خانه برای تیز کردن چاقونیست




        برای مشاهده توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید




         




         




        کار کردن با این وسیله بسیار راحت و سریع می باشدکافی است آن را روی یک سطح کاملا افقی قرار دهیدسپس دستگیره آن را گرفته و بلند کنید و تا عقب ببریدبا این کار کف این دستگاه محکم به روی آن سطح می چسبدحال چاقوی خود را از دسته گرفته و بین دو تیغه دستگاه چند بار بکشیدکار تمام است و می توانید از چاقوی تیز شده خود لذت ببرید توجه نمایید که این وسیله برای چاقو های دندانه ای مناسب نمی باشد.




         




        خرید چاقو تیز کن Knife Sharpener




         












      • ارسال فوری و تحویل سریع




        چاقو تیز کن نایف شارپنر knife sharpner




        آیا چاقو تیز کن نایف را دیده اید؟ اگر دیده باشید مطمئنا به کارکرد معجزه آسای آن واقفید.




        وگرنه برای یکبار هم شده امتحان کنید واز آن بهره مناسب ببرید.




         




        خرید چاقو تیز کن Knife Sharpener




         











      • نحوه استفاده از چاقو تیزکن نایف :




        بنابراین پس از خرید بایستی جسم مورد نظر را کاملا پاک نموده وکف چاقو تیز کن را روی شیشه و یا سطح صاف




        قرارداده و گیره آن را به پایین بگشید تا محکم بچسبد. چاقو را در داخل تیغه قرارداده و آن




        را فقط در یک جهت به طرف خود بکشید و از کشیدن چاقو به طرف جلو خوداری نمایید.




        پس از چها بار تکرار چا قو کاملا تیز میشود.




         




         




        خرید چاقو تیز کن Knife Sharpener











      • چاقو تیز کن نایف نتنها چاقو بلکه قیچی وانبر و… و هر سطحی که قابلیت تیز شدن




        را داشته باشد برای  تیز کرده وشما از برش و بریدن لذت می برید.




         




        خرید چاقو تیز کن Knife Sharpener






خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: چاقو تیز کن حرفه ای خودکار , چاقو , چاقو تیز کن حرفه ای , حرفه ای , ,


پنج شنبه 25 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود لیست آرایشگاه های مردانه ایران به تفکیک شهر و منطقه

بانک اطلاعات آرایشگاه های مردانه

قیمت: 38000 تومان

محتویات بانک اطلاعات آرایشگاه های مردانه کشور:
این مجموعه به صورت یک فایل پی دی اف 1390 صفحه ای می باشد که اطلاعات به تفکیک استان و شهر (بر اساس حروف الفبا) مرتب شده اند.
این فایل، حدود 16680 واحد صنفی را شامل می شود. که در هر سطر، نام واحد صنفی - نام مدیر - تلفن - استان - شهر - آدرس نوشته شده است.
آدرس و شماره تلفن ثابت صنف آرایشگاه های مردانه کشور به تفکیک شهر و استان موبایل برخی ار فروشندگان عنوان فروشگاه نام فروشنده
نوع فایل : PDF
صحت اطلاعات : 70% تا 75% بروزرسانی تا آبان سال 1392
میباشد
اگر فروشنده عمده لوازم آرایشگاه های مردانه کشور هستید.
اگر بازاریاب عمده لوازم آرایشگاه های مردانه کشور هستید.
اگر به فروش بیشتر فکر میکنید.
بازاریابی تلفنی بهترین روش برای فروش محصولات میباشد.
با دریافت این گنجینه تجارت خود را متحول کنید.
کسب و کار خود را متحول کنید

10 نکته کاربردی درباره بازاریابی تلفنی
1- سعی کنید شاد بودن را در صدایتان منعکس کنید.
2- نباید مشتری را معطل بگذارید.
3- در مواقع مهم بهتر است ایستاده صحبت کنید.
4- به منشی ها خیلی احترام بگذارید.
5- گفتگو کنید و متکلم وحده نباشید.
6- گوشی تلفن را درست در دست بگیرید.
7- یادداشت برداری کنید.
8- از زبان بدن در پشت تلفن استفاده کنید.
9- همیشه بعد از مشتری گوشی را بگذارید.
10- واژه |سلام| به کار ببرید و از گفتن |الو| حتی الامکان خودداری کنید.

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: ، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: بانک اطلاعات آرایشگاه های مردانه , بانک اطلاعات آرایشگاه ها , بانک اطلاعات , بانک , آرایشگاه,


پنج شنبه 25 دی 1393
ن : علیرضا

مروری بر زندگی ماتیلدا

برترین ها: ناتالی پورتمن در سن 13 سالگی با بازی در فیلم «متخصص» معروف به لئون (1994) به شهرت جهانی دست یافت. اکنون که بیست سال از اولین حضور سینمایی وی می گذرد بد نیست نگاهی به زندگی و گذشته این هنرپیشه اسکاری داشته باشیم.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

 9 ژوئن 1981 در اورشلیم، اونر هرشلگ و شلی استیونز صاحب تنها فرزند خود، ناتالی پورتمن، شدند. این خانواده یهودی زمانی که دختر کوچولویشان تنها 3 سال داشت به آمریکا مهاجرت کردند.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

ستاره ای متولد شد! اودر 13 سالگی با بازی در فیلم متخصص در نقش ماتیلدا، دختر نوجوانی که با یک قاتل حرفه ای همراه می شود، خوش درخشید.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

او بلافاصله شروع به بازی در نقش های کلیدی کرد. سال 1995 همراه با «ول کیلمر» در فیلم اکشن «Heat » (مخمصه) بازی کرد و سال بعد در فیلم «دختران زیبا» و همچنین فیلم «همه می گویند دوستت دارم» به کارگردانی «وودی آلن» ایفای نقش کرد.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

او در سال 1997 سینما را به طور موقت ترک کرد تا در برادوی به عنوان نقش اصلی نمایش «دفتر خاطرات آن فرانک» روی صحنه تئاتر برود.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

تا سال 1999 ناتالی به اندازه کافی معروف شده بود ولی با بازی در نقش پدمه آمیدالا در فیلم های «جنگ ستارگان» به اوج شهرت رسید. همچنین با بازی در فیلم «همه جا غیر اینجا» در کنار «سوزان ساراندون» نامزد جایزه گلدن گلوب شد.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

در سال 2000 پس از اتمام فیلم برداری قسمت دوم جنگ ستارگان با عنوان «حمله کلون ها»، او تصمیم گرفت برای مدتی هنرپیشگی را کنار بگذارد و برای ادامه تحصیل در رشته روانشناسی به دانشگاه هاروارد رفت.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

او پس از گرفتن لیسانس روانشناسی به صورت تمام وقت به صنعت سینما بازگشت و سال 2004 در فیلم های «Garden State » و «نزدیکتر»، که جایزه گلدن گلوب برای هنرپیشه زن نقش مکمل و نامزدی اسکار را برای او به همراه داشت، بازی کرد.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

 او به بازی در نقش هایی که توجه مخاطب را به خود جلب می کردند ادامه داد. بلافاصله پس از اکران قسمت سوم جنگ ستارگان (انتقام سیت) موهایش را برای بازی در فیلم سیاسی « وی مثل وندتا» (2006) از ته تراشید.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

ناتالی سال 2007 در میان تمام کارهایش زمانی را خالی کرده و برای بازی در فیلم مستند «گوریل بر لبه پرتگاه» به رواندا رفت تا از این گونه در حال انقراض حمایت کند. در این سال خانم هنرپیشه علاوه بر این در فیلم های بسیاری شامل «شب های بلوبری من»، «هتل شوالیه»و «فروشگاه جادویی آقای مگوریوم» بازی کرد. 

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

ناتالی پورتمن در سال 2009 همراه با «جیک گیلنهال» در فیلم «برادران» حضور پیدا کرد. شایعاتی درباره وجود رابطه عاطفی طولانی مدت بین این دو وجود دارد.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

از سال 2010 او رابطه جدیدی را با «بنجامین میلپید» طراح رقص فیلم «قوی سیاه» آغاز کرد. و تا پایان سال 2010 آنها منتظر اولین فرزندشان بودند.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

فیلم قوی سیاه برای ناتالی جایزه اسکار، گلدن گلوب و SAG برای بهترین هنرپیشه نقش اول زن را به همراه داشت. در همان سال در دو فیلم پرفروش «تور» و «بدون قید و شرط» نیز بازی کرد.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

در ژوئن 2011 پسر ناتالی و بنجامین به دنیا آمد و نام او را الف نهادند.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

بعد از گذشت مدتی از به دنیا آمدن پسرشان آنها در 4 آگوست 2012 ازدواجشان را به صورت رسمی درآوردند.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

پس از بچه دار شدن و ازدواج در سال 2013 با فیلم «تور: دنیای تاریک» به صحنه سینما بازگشت. نقش مقابل وی را «کریس همزورث» بازی می کرد.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر

خوب، حالا باید منتظر چه چیزی باشیم؟ فیلم «جین یک تفنگ دارد» به تازگی تمام شده و در سال 2015 اکران خواهد شد.

زندگی «ناتالی پورتمن» به روایت تصویر


:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: مروری بر زندگی ماتیلدا , مرور , زندگی , ناتالی , زندگی نامه , بیوگرافی,


پنج شنبه 24 دی 1393
ن : علیرضا

نرم افزار بالا بردن محبوبیت سایت و وبلاگ شما

نرم افزار افزایش محبوبیت سایت و وبلاگ

قیمت: 5000 تومان

نرم افزار افزایش بازدید و محبوبیت سایت و وبلاگ - ایندکس شدن وب شما در جستجوگرها

 

$ با کمترین هزینه حداکثر استفاده را بکنید $




$- با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید وب های خود را به موتور های جستجوگر معرفی کنید و ورودی های متعددی از موتورهای جستجوگر داشته باشید .

$- طریقه کار با این نرم افزار خیلی آسان است و جهت سادگی و راحتی شما آموزش استفاده از نرم افزار را هم قرار دادیم

$-این نرم افزار همان طور که از اسمش پیداست |نقشه وب شما|را اسکن میکند و تمامی لینکهای وب شما را باز و به موتور های جستجوگر معرفی میکند، همینطور تمامی لینک های شما را جمع آوری و در یک فایل اچ تی ام ال ذخیره میکند .

$-هرچقدر وب شما پر محتواتر باشد ، بدون شک وب شما محبوبتر و پربازدیدتر خواهد شد...

$-اگر در سطح اینترنت بگردید مشاهده خواهید کرد برای بهینه سازی و سئو وب شما مبالغ بسیار بالایی اخذ میشود ، اما شما با کمک این نرم افزار میتوانید به راحتی و رایگان وب خود را محبوب کنید .

توجه : در صورت استفاده مداوم در هر روز بعد از یک ماه میتوانید تاثیر کار این نرم افزار را مشاهده کنید.

نکته مهم : در صورت استفاده درست و صحیح این نرم افزار ، پیجرنک وب شما افزایش پیدا میکند.

شما میتوانید بعد از خرید، این نرم افزار را دانلود کرده و از حالت فشره خارج کرده و نصب کنید.

/// قبل از کار با نرم افزار فایل آموزشی را باز کرده و مطالعه نمایید.





تذکر : در صورتی که سایت دانلود موزیک و فیلم های غیر مجاز(غیر اخلاقی)-فروش اسپمر - هک  یا سایت های عبور از فیلتر و نمایندگی فروش فیلتر شکن دارید - مسئولیت استفاده از این نرم افزار بر عهده شماست و در صورت فیلتر شدن سایت شما توسط سامانه فیلترینگ ، نرم افزار مشکلی ندارد و سایت شما ایراد دارد...


این نرم افزار در طی 6 سال اخیر تست شده و هیچگونه مشکلی روی سایت ها ایجاد نمیکند
به شرط آنکه درست استفاده شود.

در بعضی از سایت ها این نرم افزار را با قیمت گذاف (بیش از 40 هزار تومان میفروشند) بدون کرک!!!

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، ،
:: برچسب‌ها: نرم افزار افزایش محبوبیت سایت و وبلاگ , نرم افزار افزایش محبوبیت , سایت و وبلاگ , سایت , وبلاگ,


پنج شنبه 24 دی 1393
ن : علیرضا

نقشه تابلو فرش شطرنجيبا طرح عكس كوروش

نقشه تابلو فرش شطرنجي(نوع عكس كوروش)شطرنجي

قیمت: 10000 تومان

بخاطر درخواست اين نقشه تابلو فرش را تهيه كردم

تعداد رنگ 74

ابعاد به گره:475 در 302
ابعاد به سانت:73 در 46
رجشمار45

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: نقشه , تابلو فرش , تابلو فرش با طرح کوروش , فرش , کوروش,


پنج شنبه 24 دی 1393
ن : علیرضا

بازی محبوب کندی کراش ساگا

این روزها، روزهای نبرد «کلش اوکلنز» با «کندی کراش» است؛ نبرد دو بازی محبوب برای تصاحب صفحات گوشی ها و مانیتورها نبردی که البته برنده آن با فاصله زیادی کندی کراش است؛ محبوبترین بازی تاریخ. بله، این بازی فقط 500 میلیون بار روی گجت های هوشمند نصب شده است و از زمانی که نسخه موبایلی اش آمده، 151 میلیارد بار بازش ده و به غیر از فیس بوک، به برترین و محبوب ترین اپلیکیشن IOS و آندروید تبدیل شده است و از هر 24 کاربر فیس بوک، یک نفر کندی کراش بازی می کند. در این پرونده به بهانه انتشار نسخه جدید این بازی Candy Crush Soda، نگاهی انداخته ایم به رازهای محبوبیت این بازی و دیگر بازی های شبکه های اجتماعی.

کندی کراش محبوب ترین بازی تاریخ


کندی کراش ساگاه یک بازی پازل مانند است که اساس و قانون بازی آن بازی تتریس است. به طوری که هر سه مهره هم شکلی که کنار هم قرار می گیرند، حذف می شوند و این امتیازی برای کاربر محسوب می شود. این بازی توسط شرکت کنیگ در روز 12 آورین سال 2012 و اتبدا برای فیس بوک طراحی شد و بعد از چند ماه یعنی 14 نوامبر همان سال بعد از استقبال زیاد کاربران آنلاین، نسخه موبایل آن برای گوشی های هوشمند نیز ساخته شد. از ماه مارس 2013 بود که این بازی از بازی محبوب آن زمان فیس بوک یعنی Farm Ville2 پیشی گرفت. در آن زمان تعداد کاربران ماهانه این بازی به شش میلیون نفر رسیده بود.

این بازی مرتبا به روز شده و اپیزودها و مراحل جدیدی به آن اضافه می شود. نخستین به روزرسانی ها ابتدا روی ابزار مبتنی بر اندروید و آیفون و سپس روی فیس بوک اعمال شد. کندی کراش اپیزودهایی دارد که هر کدام 10 مرحله است. بعد از به روزرسانی این بازی در نوامبر 2013، مراحل تحت عنوان Dream world به آن اضافه شد که به کاربران این فرصت را داد که مراحل قدیمی را با مکانیسم جدید بازی کنند. دقیقا یک سال بعد یعنی نوامبر امسال نسخه به روز شده به 755 مرحله معمولی و 485 مرحله Dream world رسید. کندی کراش سازگار در سال 2013 پردرآمدترین بازی موبایل های آیفون و تبلت های آی پد شناخته شد. همچنین این بازی در بازار اندروید نیز یکی از محبوبترین ها شد.

شرکت کینگ که قبل از این هیچ موفقیتی در عرصه موبایل نداشته، در ماه مه 2013 سومین شرکت برتر از نظر تعداد دانلود در App Store و چهارمین در Google Play رتبه بندی شد. درست است که این بازی رایگان ارائه می شود، اما کندی کراش به رکورد 500 میلیون دانلود و درآمد روزانه یک میلیون دلار رسیده است. اما چطور؟ این بازی از استراتژی بازایابی freemium استفاده کرده است؛ freemium یعنی کالاهایی به صورت رایگان عرضه می شود، ولی کاربر برای دریافت امکانات و ویژگی های پیشرفته تر باید هزینه پرداخت کند. در این بازی هم برای استفاده از امکانات ویژه باید پول پرداخت کنید.

کندی کراش محبوب ترین بازی تاریخ


نسخه جدید کندی کراش


شرکت کینگ زمانی که اقبال بازی کندی کراش اش را دید، تصمیم گرفت که نسخه جدید از آن را نیز منتشر کند. این نسخه جدید با نام کندی کراش سودا در 20 اکتبر سال 2914 ابتدا روی فیس بوک و اواسط ماه نوامبر برای گوشی های هوشمند منتشر شد.

کاربرانی که عاشق بازی کردن با این آب نبات ها و صدای جالب و بامزه آن بودند، بعد از انتشار این نسخه، برای اینکه بدانند بازی محبوب شان بعد از به روز شدن چه شکلی خواهد بود، باز هم به سراغ این بازی رفتند. در نتیجه این بازی هم با استقبال کاربران مواجه شد.

چنانچه فردای آن روزی که نسخه موبایلی و مبتنی بر iOS آن روی اپ استور اپل آمد، به پردانلودترین اپلیکیشن تبدیل شد و باز هم درخشید.

این بازی که همانند نسخه قبل خیلی زود خودش را در دل کاربران جا کرد، به غیر از تغییرات رنگ و لعاب آب نبات های جدیدش، یک تفاوت اساسی دیگر هم داشت.

در نسخه دید آب نبات ها به جای اینکه فقط به سمت پایین بیفتند، در جهت های مختلفی حرکت می کنند. علاوه بر این، در مراحل بالاتر صفحه بازی به چند صفحه تبدیل می شود و زمانی که شما تکه های سودا را با هم جوی می کنید، سودا به تدریج از صفحه بازی لبریزی می شود. این نسخه فضای بسیار جالب تری نسبت به نسخه قبلی دارد و یکی از بهترین تجربیات بازی های پازلی است که باید در آن سه مهره یک شکل با هم جور شوند.
 

کندی کراش محبوب ترین بازی تاریخ


به نظر می رسد حتی طراحان و مدیران کینگ هم فکرش را نمی کردند که آب نبات های شان با این همه استقبال مواجه شود و کاربران هر دقیقه لحظه شماری کنند تا دوباره جان به دست آورند و بازی شان را ادامه دهند. شاید باورتان نشود، اما کندی کراش آن قدر اعتیادآور است- مخصوصا برای خانم ها- که چندین مورد دیده شده که آن قدر خانم محو بازی بوده که یادش رفته دنبال بچه اش به مدرسه برود یا خانمی برای اینکه حتی لحظه ای را از بازی از دست ندهد، ساعت ها کار خانه اش را رها کرده، طوری که شتر با بارش گم می شده. یا افرادی که آن چنان سعی در رسیدن به مراحل بالای این بازی داشته اند که حتی در حین راه رفتن هم بازی کرده اند و به زمین خورده اند یا با افراد دیگر برخورد کرده اند.

1- این بازی شما را خسته نمی کند

شاید یکی از ویژگی های خاص کندی کراش این باشد که بعد از چند باخت، شما را در خماری می گذارد. در این بازی، شما پنج شانس بازی (جان) دارید و زمانی که جان های تان را از دست می دهید، دیگر نمی توانید بازی کنید. باید نمی ساعت صبر کنید تا دوباره جان بگیرید. همین ویژگی کاربران را برای بازی دوباره بی تاب می کند.

به گفته اندی جارک 22 ساله که از معدود افرادی است که به مرحله 440 این بازی رسیده اند، همیشه شما چیزی را که نمی توانید به دست آورید، بیشتر می خواهید. بنابراین وقتی جان بیشتری برای بازی ندارید برای آن بی تابی خواهید کرد.»

تامی پالم، یکی از طراحان بازی می گوید: «وقتی بازی ای را انجام می دهید که روان تان را تمام وقت درگیر خودش می کند، به بازی کردن تا جایی ادامه می دهید که متوجه نمی شوید که گرسنه هستید یا احتیاج دارید به دستشویی بروید. اما لحظه ای فرا می رسد که بازی را متوقف کرده و احتمالا آن را برای همیشه کنار می گذارید. برای همین بهتر است در یک باز شما وقفه های طبیعی تری را تجربه کنید (همانند جان های محدودی که در بازی کندی کراش شما را متوقف می کنند). این وقفه ها ایجاد تعادل کرده و نمی گذراند از بازی خسته شوید.»

2- ما ذاتا عاشق پاداش هستیم

در این بازی، شما آب نبات ها را در یک ردیف جور می کنید و آنها هم همانند آبشار از بالا به پایین صفحه می آیند و زمانی که خوب بازی می کنید، با کلماتی مثل «شیرین» یا «خوشمزه» تشویق می شوید. همین بازخوردها هستند که بازی را شیرین تر می کند. به گفته کیمبرلی یانگ، یکی از پیشگامان کارشناسان مطالعات روی بازی های اعتیادآور، همین پاداش های ساده و مثبت است که آدم را به این بازی معتاد می کند. درواقع، زمانی که کندی کراش بازی می کنید، حس بهتری نسبت به خودتان پیدا می کنید.

کندی کراش محبوب ترین بازی تاریخ


3- با یک دست هم می توانید بازی کنید

به گفته پالم، این بازی به گونه ای طراحی شده که می توانید با یک دست بازی کنید و با دست دیگرتان مثلا نوشیدنی بنوشید، کیف تان را حمل کنید یا حتی گوشی تان را زیر میز از دید دیگران پنهان کنید. این مساله یک مزیت بزرگ است و آن را تبدیل به یک بازی خوب برای مواقعی خاص مانند زمانی که در تاکسی هستید یا در مطب دکتر منتظرید، می کند. مهم تر از آن، این است که شما آفلاین بازی می کنید. به این معنا که اگر وارد تونل می شوید یا در مترو تردد می کنید، همچنان می توانید به آب نبات بازی تان ادامه دهید.

4- هر روز یک ورق رو می شود

پالم می گوید که تیم طراح کندی کراش این بازی را به طور مداوم به روز می کنند و مراحل جدید را هر دو هفته یکبار به آن اضافه می کنند. چنانچه هم اکنون تعداد مراحل آن به 784 رسیده است. خود شرکت کینگ می گوید که فلقط سه سال پیش این بازی 30 مرحله داشت و هم اکنون این بازی مراحل بسیار زیادی دارد. علاوه بر این، در هیچ مرحله ای شما مستاصل نخواهید ماند.

یعنی اگر در بازی به جایی رسیدید که دیگر هیچ امکان حرکتی وجود نداشت، اصلا نگران نشوید. زیرا خود بازی فورا آن را ریست کرده و دوباره آب نبات ها را جلوی چشم های تان به گونه ای می چیند که امکان حرکت وجود داشته باشد، به گفته دکتر دینا میلر (روانشناسی که درباره عوامل اعتیادگونه ای بازی های محبوب می نویسد) این بازی فقط زمانی پایان می یابد که شما تعداد حرکات تعیین شده توسط بازی را خرج کرده اید و دیگر اجازه حرکت دیگری ندارید و این امر همان اصول اصلی بازی است.

کندی کراش محبوب ترین بازی تاریخ


5- لازم نیست هزینه ای بابت بازی بدهید

شرکت کینگ  گزارش می دهد که 60 درصد شیفته های بازی کندی کراش یک قران هم بابت گرفتن شانس بیشتر بازی هزینه نکرده اند. البته کاربرانی که دوست دارند جان بیشتر بگیرند یا اجازه حرکت های بیشتری به آنها داده شود:، می توانند با پرداخت هزینه، این شانس را به دست آورند. اما خب شما حتی برای سریدن به آخرین مراحل بازی هم لازم نیست هیچ هزینه ای بدهید. مگر اینکه صبرتان برای گرفتن جان دوباره یا شروع مرحله بعد به سر برسد و سر کیسه را شل کنید.

6- بازی که کودک درون مان را بیدار می کند


به گفته پالم، خیلی از افراد به دلیل رنگ های متنوع و اشکال بامزه ای که شخصیت های این بازی دارند، حس مثبتی از آن می گیرند و گویا کودک درون شان بیدار شده و فعال می شود. درواقع، زمانی که شما بازی می کنید خود را در سرزمین آب نبات های کودکی می یابید.

7- یک بازی کاملا اجتماعی

هر بازی که به شما امکان می دهد از طریق پلتفرم شبکه اجتماعی مثل فیس بوک با دوستانتان ارتباط برقرار کنید، اعتیادآورتر می شود. در کندی کراش هم شما می توانید با دوستان تان رقابت کنید یا مهم تر اینکه از آنها برای رد کردن یک مرحله یا گرفتن جان تازه، کمک بگیرید. کندی کراش، یک بازی اعتیادآور اجتماعی است.

کندی کراش محبوب ترین بازی تاریخ


8- فرار از مشکلات روزمره


یانگ می گوید زمانی که نتایج این تحقیق را درباره بازی می خوانید، به افرادی بر می خورید که برای فرار از مسائل زندگی شان بازی می کنند. درواقع، بازی کندی کراش با آب نبات های رنگارنگ و موسیقی شادی آورش، یک تجربه عالی برای تمدد اعصاب است و استرس را از شما دور می کند.

9- این بازی هر روز بیشتر از قبل خودش را در دل جا می کند.

کندی کراش فقط یک بازی صرف برای جور کردن مهره ها نیست. زمانی که این بازی را شروع می کنید، از تمام اجزای آن خوش تان می آید و برای تان تازگی دارد. برای همین این بازی در نظرتان یک شاهکار است. در نتیجه هرچه بیشتر و بیشتر بازی کنید، بیشتر به آن وابسته می شوید.



:: موضوعات مرتبط: برنامه های آیفون، ،
:: برچسب‌ها: بازی محبوب کندی کراش ساگا , ب کندی کراش ساگا , کندی , آیفون , آیپد , اپل,


پنج شنبه 24 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود پروژه کاربرد الکترومغناطیس در رشته ژئوفیزیک

دانلود مقاله کاربرد الکترومغناطیس در ژئوفیزیک

قیمت: 3000 تومان

 کاربرد الکترومغناطیس در ژئوفیزیک

 

به صورت فایل ورد و قابل ویرایش 25 صفحه

 

هدفهاي يك برداشت ژئوفيزيكي عبارتند از تعيين محل ساختارها يا اجسام زمين‌ساختي زيرزميني و در صورت امكان اندازه گيري ابعاد و ويژگيهاي فيزيكي مربوط به آنها د راكتشاف نفت اطلاعات ساختاري مورد توجه است زيرا نفت با عوارض خاص چون تاقديس در سنگهاي رسوبي ارتباط دارد. در ژئوفيزيك معدن تاكيد بر آشكارسازي و تعيين ويژگهياي فيزيكي مي شود. هر چند كانسارهاي معدني نشانه هاي ژئوفيزيكي متمايز و قابل اندازه گيري از خود بروز مي دهند ولي اغلب شكل نامنظم دارند و در سنگهايي با ساختار پيچيده روي مي دهند كه تفسيبر كمي دقيق را دشوار يا غيرممكن مي سازد. در بررسيهاي اوليه ساختگاه ممكن است هم ساختار و هم ويژگيهاي فيزيكي مورد توجه مهندسان باشد. در محل ساختمانهاي بزرگ اغلب تغييرات عمقي سنگ كف مودر نياز است ووقتي كه تحمل بارهاي سنگين مورد لزوم باشد ويژگيهاي مكانيكي روبار ممكن است اهميت پيدا كند.

 

يك برداشت ژئوفيزيكي شامل مجموعه اي از اندازه گيريهاست كه معمولا با طرحي نظم دار بر روي سطح زمين دريا يا هوا به طور قائم در داخل چاه آزمايشي انجام مي شود. اين اندازه گيريها ممكن است از تغييرات فضايي ميدانهاي نيروي ايستا باشد(گراديان هاي پتانسيل الكتريكي گرانشي يا مغناطيسي ) يا از سرشتيهاي ميدانهاي موج بخصوص از زمان سير امواج كشسان (لرزه اي و واپيچش ) دامنه و فاز امواج الكتور مغناطيسي . اين ميدانهاي نيرو و موج تحت تاثير ويژگيهاي فيزيكي و ساختار سنگهاي زيرزميني قرار مي گيرد. از آنجا كه ويژگيهاي فيزيكي اغلب مربوط به مرزهاي زمينشناختي است و لذا هر گونه مساله ساختاري به تفسير اين ميدانها در روي زمين بر حسب اين ناپيوستگي ها بر مي گردد. آساني انجام اين كار به عوامل بسيار بسته است كه از آن ميان پيچيدگي ساختار و درجه تباين ويژگيهاي فيزيكي سنگهاي سازنده آن ساختار اهميت خاص دارند. واضح است كه در انتخاب تكنيك ژئوفيزيكي كه بايد مطالعه مساله اي بكار رود تباين ويژگيهاي سنگهاي زير زميني وهمگني آنها در يك سازند خاص از عوامل مهمي است كه بايد مورد توجه قرار گيرند. ويژگيهايي از سنگها كه بيش از همه در اكتشافات ژئوفيزيكي از آنها استفاده مي شود عبارتند از كشساني ، رسانندگي الكتريكي  ، چگالي ، خودپذيري مغناطيسي و قطبش پذيري باقميانده والكتريكي . ويژگيهاي ديگري چون درجه راديواكتيويته نيز تا حد كمي به كار مي روند.

 

همه مواد اثر گرانشي دارند ولذا تغييرات جانبي چگالي در داخل زمين تغييراتي كوچك ولي غلب قابل اندازه گيري در گراني بر روي زمين بوجود مي آورد. همين طور بسياري از سنگها محتوي مقادير كوچكي از ككانيهاي مغناطيسي مي باشند ولذا تا حدي از خودپذيري مغناطيسي يا مغناطيدگي دائم آنهاست سبب تغييرات محلي در ميدان مغناطيسي منتجه مي شود كه باز هم بر روي سطح زمين قابل اندازه گيري است. از روي شكل ميدانهاي گرانشي يا مغناطيسي منتجه مي شود كه باز هم بر روي سسطح زمين قابل اندازه گيري است . از روي شكل ميدانهاي گرانشي يا مغناطيسي منتجه مي شود كه با زهم بر روي سطح زمين قابل اندازه گيري است . از روي شكل ميدانهاي گرانشي يا مغناطيسي سطح زمين ميتوان استنتاجهايي از ساختار زيرزميني بدست آورد هر چند به لحاظ ابهام دروانزادي در اين روشهاي ميدان پتانسيل اگر بخواهيم به حلهاي قابل استفاده برسيم به اطلاعات زمينشناسي يا اطلاعات ژئوفيزيكي ديگر نياز داريم.


در اندازه گيريهاي گرانشي و مغناطيسي از ميدانهاي طبيعي نيرو استفاده مي شود. در بيشتر روشهاي لرزه اي و الكتريكي (شامل الكترومغناطيسي ) كه با ويژگيهاي كشسان و الكتريكي سنگها سركار ودارند لازم است كه به زمين انرژي داده شود. از ا“جا كه چشمه تحت كنترل است فاصله چشمه تا آشكارساز مي تواند متغير باشد. اين باعث مي شود كه تفسير نتايج با ابهامي خيلي كمتر از موقعي صورت مي گيرد كه ميدانهاي گراني و مغناطيسي بكار گرفته مي شوند. در بعضي از روشهاي الكتريكي جريان مستقيم يا جريان با فركانس خيلي كم از طريق الكترودهايي به زمين داده مي شود. 

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله کاربرد الکترومغناطیس در ژئوفیزیک , دانلود مقاله کاربرد الکترومغناطیس , دانلود مقاله کاربرد , الکترومغناطیس , ژئوفیزیک,


چهار شنبه 24 دی 1393
ن : علیرضا

ساپورت طرح دار با قیمت فوق العاده

ساق شلواری طرح دار

قیمت: 20000 تومان

ساق شلواری در طرح های مختلف
بابیری یا همان شطرنجی
طرح لب
طرح پلنگی
طرح مینیاتوری
همچنین طرح مشکی که کرک دار می باشد و برای زمستان به همراه چکمه مناسب است.
طرح باربیری در 3 رنگ کرمی بنفش و آبی موجود می باشد.
زیبا دیده شوید
جذاب باشید
با قیمت استثنایی 20 هزار تومان
همین حالا خرید کنید و جلوه ی زیبایی به خود ببخشید
طرح خود را در قسمت توضیحات وارد کنید.
برای خرید بیش از 10 عدد تخفیف داده می شود.
طرح های جدید به زودی




 


قیمت : 20000 تومان


 



 


قیمت : 20000 تومان


 



 


قیمت : 20000 تومان


 



 


 


قیمت : 20000 تومان


 



 


قیمت : 20000 تومان


 



 

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: ساپورت طرح دار با قیمت فوق العاده , ساپورت , ساق , ,


چهار شنبه 23 دی 1393
ن : علیرضا

بررسی بهترین تبلت های 2014


اپل «آی‌پد ایر2»

بهترین تبلت‌های 2014

بهترین تبلت حال حاضر اپل با بهترین عملکرد(پرفورمنس) مجهز به تاچ آی‌دی به قیمت 499 دلار.



 گوگل نکسوس 9

بهترین تبلت‌های 2014

یکی از بهترین تبلت‌های اندرویدی موجود بازار به قیمت 389 دلار



 انویدیا شیلد

بهترین تبلت‌های 2014

بهترین تبلت برای گیمرها در سایز 8 اینچی و مجهز به اندروید است که با داشتن گرافیک برتر، بهترین تبلت برای کاربران علاقه‌مند به گیم است. قیمت انویدیا شیلد 300 دلار است.



 آمازون فایراچ‌دی ایکس 8.9

بهترین تبلت‌های 2014

تبلت 8.9 اینچی آمازون یکی از بهترین تبلت های بازار برای انجام کارهای مدیا به قیمت 379 دلار.



 سامسونگ گلکسی تب اس

بهترین تبلت‌های 2014

گلکسی تب اس در یاز 8.4 اینچی با طراحی زیبا و نمایشگر قوی که رقیبی برای آی پد مینی به شمار می‌رود و در بازار 350 دلار قیمت دارد.



مایکروسافت سرفیس پرو3

بهترین تبلت‌های 2014

یکی از بهترین تبلت‌های بازار و جایگزین مناسب برای لپ‌تاپ با تمام امکانات برای کاربر ویندوزی است که بین 763 دلار تا 799 دلار قیمت دارد.



:: موضوعات مرتبط: برنامه های آیفون، گوشی های آیفون، ،
:: برچسب‌ها: تبلت , آیپد , اپل , آیفون , ایپاد , برترین , 2014,


چهار شنبه 23 دی 1393
ن : علیرضا

دانلود پروژه وسایل اندازه گیری نوری : تختی سنج ها و اینترفرومترها

دانلود پروژه وسایل اندازه گیری نوری(تختی سنج ها و اینترفرومترها)

قیمت: 4300 تومان

به نام حق




این پروژه به صورت پاورپوینت و در 31 صفحه به صورت متن و عکس و زیبا تنظیم شده است و شامل :





مقدمه وتاریخچه و توضیحاتی در مورد وسایل اندازه گیری نوری


 اصول اولیه وسایل نوری (تختی سنج و اینتر فرومتر) و توضیحات کلی در مورد تختی سنج ها و اینترفرومترها


چگونگی انجام کار تختی سنج و اینتر فرومتر


مزایا ومعایب تختی سنج و اینتر فرومتر


موارد استفاده تختی سنج و اینتر فرومتر در صنعت


مراحل استفاده از تختی سنج و اینتر فرومتر ها


عوامل تاثیر گذار بر آن ها

و توضیحات کلی در مورد آن




متاسفانه در اینترنت در مورد این مبحث نمی شود چیزی بدست آورد و این پروژه حاصی تلاش های من  بوده است.
موفق و پایدار باشید.

خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: عمران ، ساختمان و معماری، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه وسایل اندازه گیری نوری(تختی سنج ها و اینترفرومترها) , دانلود پروژه , پروژه وسایل اندازه گیری نوری,


چهار شنبه 23 دی 1393
ن : علیرضا

قاب آینه چراغدار 206

قاب مکمل چراغدار آینه 206

قیمت: 45000 تومان

قابل توجه 206 سواران

قاب مکمل چراغدار آینه  206 .


مناسب برای انواع خودرو 206 .

در رنگ های مختلف و منطبق با رنگ خودرو

با جدا سازی قسمت بالای آینه که همرنگ بدنه خودرو می باشد و جایگزین کردن این قطعه آینه خودرو شما به سادگی راهنما دار میشود .

به همراه راهنمای فارسی ( بسیار آسان )

هر بسته شامل دوعدد قاب راهنمادار برای دو آینه می باشد .

دارای شش ال ای دی بادوام .

محصول به صورت جفت میباشد ( دو عدد ) برای یک خودرو





(( حتما رنگ مورد نظر را در قسمت سئوال مشتري یا انتهای آدرس يادداشت نمائيد ))



طريقه ارسال :

پرداخت وجه به مامور پست - تحويل 3 الي 5 روز كاري .
جهت ارسال محصول نوشتن كد پستي 10 رقمي در انتهاي آدرس الزامی است .
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سريع تر به دست شما خواهد رسيد.







خرید        سوال از فروشنده



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، ،
:: برچسب‌ها: 206 , قاب آینه چراغدار 206 , قاب آینه چراغدار , قاب آینه206,